תרגום אופנועית-עברית?

תרגום אופנועית-עברית?

צ'ונג היה במוסך היום, אחרי שלא הצלחתי להניע פעם שניה בתוך חודש (מצבר חדש שמת אחרי 3 שבועות של שימוש). אתמול הנעתי אותו עם כבלים ונסעתי למוסך בלי בעיות. המוסכניק אומר שהיום הוא הצליח להניע אותו ולא הייתה שום בעיה, לדעתו צריך ללכת לעשות משהו, שנקרא בצרפתית réglage de distibution, אין לי מושג מה זה אומר, אבל המונחים שקשורים לזה, בתרגום חופשי שלי זה: - כיוון שסתומים (valve) - rocker arm יש למישהו מושג מה הוא בעצם ממליץ לי לעשות, ואם זה יכול לפתור את הבעיה שהייתה לי?
 

tygger

New member
תאמר לו שידבר עברית ולא יבלבל לך את

השכל עם מונחים בשפות זרות כאילו שהוא מבין משהו. אם זה לא עוזר, תתחיל לדבר איתו בגרמנית ושלם לו בדרכמות. אחרת תגיע מהר מאוד למצב בו תמצא את עצמך עומד מול המוסכניק שלך שמסביר לך כי "הציפלניגים של המזונית תחת החרצוליים נמצאים באובר וו'רז'ן בזמן שבעצם הפלייה של המניפולד עובר את הpressure ring שעל הפיסטון אז אתה צריך להחליף את כל הנ"ל ולשלוח את הראש לעבודת camber thrust עם וו'רסיניטאמיציו אחרת תגיע בכלל למצב גרוע".
 

r929

New member
וזה תירוץ לדבר צרפתית ../images/Emo46.gif

האמת שנשמע שהוא צודק(המוסכניק), לפי הבנתי בצרפתית (ששואפת ל0) מה שהוא ניסה לומר לך ש regulator rectifier הלך לך. הגיוני. לכן אין לך טעינה,המצבר פשוט מת לאחר כמה ימי שימוש ללא טעינה.
 

tygger

New member
זהו בדיוק! גם כן תירוץ!

אז מה אם הוא צרפתי והוא בצרפת! זאת סיבה לדבר צרפתית? חרא של אנשים, אני אומר לך.
 

r929

New member
אני חושב שזה בגלל שהוא שונא יהודים

בעצם בטוח בגלל זה.
 

r929

New member
ועוד דבר קטן

אין קשר למונחים שאתה צינת. "כיוון שסתומים (valve) - rocker arm" לא קשורים לregulator/rectifier. זה רכיב חשמלי שלא דורש כיוונון, לרוב ניתן רק להחליף (לא זול).
 

r929

New member
ועכשיו שאני גם יודע איזה אופנוע זה

אני כמעט יכול להבטיח לך שזו הבעיה. פעם לפני שנים, היה לי כזה (גרסת ה600) והלך לי בדיוק אותו חלק. בזמנו בפורומים בחו"ל, דובר על המחלה שלהם לשלשל regulator/Rectifier לא זוכר כמה עלה לי לקנות את החלק, ההחלפה לוקחת כמה דקות (יושב מצד שמאל מתחת לכיסא)
 

SkyEye

New member
../images/Emo163.gif"הציפלניגים...באובר וו'רז'ן"

הוא בכלל רוכב על סאנשיין
סליחה, זונגשן
 

r929

New member
../images/Emo6.gif ואני ה../images/Emo163.gif

תבדוק במראה.
 

SkyEye

New member
../images/Emo6.gifבדקתי

וראיתי שיצאת עוד יותר
... (
בחברות, כן?)
הבחור רוכב על זונגשן 125 סיני, בצרפת.
"מה הבעיה בדיוורז'ן" היא תגובתו המבודחת של xfwind לטיגר שאמר:
"תאמר לו שידבר עברית ולא יבלבל לך את השכל עם מונחים בשפות זרות כאילו שהוא מבין משהו. אם זה לא עוזר, תתחיל לדבר איתו בגרמנית ושלם לו בדרכמות. אחרת תגיע מהר מאוד למצב בו תמצא את עצמך עומד מול המוסכניק שלך שמסביר לך כי "הציפלניגים של המזונית תחת החרצוליים נמצאים באובר וו'רז'ן בזמן שבעצם הפלייה של המניפולד עובר את הpressure ring שעל הפיסטון אז אתה צריך להחליף את כל הנ"ל ולשלוח את הראש לעבודת camber thrust עם וו'רסיניטאמיציו אחרת תגיע בכלל למצב גרוע".
 

r929

New member
מצטער שלא הבנתי את ההומור המשובח

וניסתי לענות לענין, לאחר תגובתו של בעל ה"אופנוע" למטה נראה שסתם בזבזתי את זמני. תודה על ההסבר. מה
 
../images/Emo31.gif לא מבין את זה

אני מודה לך שענית ברצינות, על אף שהתגובה הייתה לגבי דיוורז'ן בעוד שלי יש זוגנשן. למה בזבזת את זמנך? ולמה אופנוע בין מרכאות? האם כל מה שמתחת ל-500 סמ"ק, ולא סוגר 250 על השעון - הוא "אופנוע" שאסור לו להכנס לפורום? קניתי אופנוע חלש, אבל זה עדיין אופנוע ואני עדיין מרגיש חלק מקהילת הרוכבים. זה פסול?!
 

zpvd

New member
אני חושב שהוא היתכוון לווסת טעינה

השסתומים לא קשורים לחשמל.
 
למעלה