תרבות השפה ודרך ארץ בלפיד

אירילה

New member
תרבות השפה ודרך ארץ בלפיד

כתושב לפיד וכגולש בפורום שלנו שמתי לב שבאמת באמת הגזמנו בצורת ההתבטאויות שלנו והמילים הנבחרות לתאר אנשים כאלה או אחרים , חישבו לרגע , כמה ילדים יש לכל אחד ממכם? כמה ילדים גולשים אף הם באינטרנט וקוראים את הפורום? יש להניח שמרבית הילדים בישוב יודעים על קיומו של הפורום ומן הסתם גולשים גם הם וקוראים גם הם את הכתוב בו , כלום אנו לא מתביישים בעצמנו ומלמדים אותם בדיוק את מה שלא צריך לעשות? קצת תרבות שפה חבר'ה...מילים כמו חארטה וכו' אינם הבמה כאן בפורום , תהיה דעתו של כל אחד כאן מה שתהיה , את מילות ה"שבת" אנא השאירו במקום אחר , התבטאו בצורה יפה , לכל אחד יש הזכות לבקר כאן אבל שוב בתרבות שפה ודרך ארץ ,את ההשמצות שמופיעות כאן יכולות להחליף ביקורות , תנסו לחשוב שאחרי הבחירות נצטרך לחיות ביחד ותשאלו את עצמכם אם באמת כל זה היה שווה את ההתבטאויות הלא הולמות ברמת השפה שהחלה כאן. עוד דבר שרציתי לדבר עליו הוא חופש הבחירה של כל אחד בישוב , כידוע ישנם 2 מתמודדים לראשות המועצה ,ומן הסתם ישנם תומכים לפה ולשם וזה מאוד לגיטימי שלכל אחד יש את הדעה שלו ,וכמו שאף אחד לא יקבע לכם למי להצביע שכן זכות הבחירה היא פרטית של כל אחד כך גם הורדת השלטים של המתמודדים מחצרות הבתים פסולה וראוייה לגינוי שכן מתגלים כאן ניצני אלימות ועבירה על החוק שכן חדירה או טיפוס על מעקי חצרות פרטיים נחשבים להסגת גבול ומכאן לפתיחת תיק פלילי לעבריין הדרך קצה מאוד ,ואני בטוח שאת זה אנחנו לא רוצים אצלינו בישוב ולכן אני קורא כאן לכל תושבי הישוב לפעול בהגיון ולכבד את דעתו של כל אחד כאן בין אם אנחנו בעד או בין אם אנחנו נגד , בכח ובאלימות יפסידו רק תושבי הישוב. ולסיום אני חוזר לעניין הילדים והנוער אשר לומד מאיתנו המבוגרים כיצד להתנהג בתרבות הדיבור ,הכתיבה והמעשים ואחרים שתקראו את דבריי תחשבו בינכם לעצמכם אם זה באמת מה שאתם רוצים? שבוע טוב שיהיה לכולנו גרשון
 

אאא4

New member
כל הכבוד - אולי נפתח בדרך חדשה

לגרשון כל הכבוד - זו הדרך הנכונה. להתווכיח בצורה הגונה ולהסביר אחד לשני וגם להקשיב. אנחנו צריכים להיות דוגמא לילדים ולעצמנו.
 
אני אינני חלק בצורה כל שהיא..

במערכת הבחירות הקרבה! אין לי כל קשר, אינטרס,ואו יחס מועדף לאף אחד מהמתמודדים ולבאי כוחם!!!!!! דעותי הם דעותי הפרטיים בלבד!!! הודאות נמחקו מכיוון שלא מצאו חן בעיני מנהל הפורום והעניין מטופל (אלה אם כן תשובתו תהיה סבירה). מחיקת הודאות מכיוון שלא מצאו חן בעיני מנהל הפורום ושולחיו מהווה דוגמא לילדנו (אסור להוריד שלטים). נקיון ידידי התמים גרשון הוא בחזקת נחלת כולם ולא ליוצאים מן הכלל.
 
איך היה התפריט...??

הפסדתי? היה בוקרס גבינה? או רק תפוחי דמה? החמוצים היו בלאדי או מקופסאות? אל תגידו לי שהפסדתי ,אחרת אוכל את עצמי מקנאה! הייתה הופעה? מקווה שלא!אחרת אשתגע שלא באתי! מקווה רק שלפיד נמכרה במחיר סביר!
 

kiyossi

New member
די להיות ממורמר-היה יום יפה לטיולים

יש לנו נכס שנקרא יער . יש לנו אזור עמוס בעתיקות. יש כאן אויר טוב. יש כאן אנשים טובים. ב 28/1/04 יהיה ראש מועצה אחר. ב 27/1/04 יהיו בחירות - אז אם רע לך כלכך אז תצביע ותשפיע- ואם זה לא יעזור אז כך
ואם גם זה לא יעזור- אז אולי אתה תעבור-די עם הקיטורים.
 
מדוע זה כבוד הרב חושש כל כך?

אם כבוד הרב אמון על חופש הביטוי מדוע הוא חושש להזדהות? או שמא כבוד הרב גיבור רק כשהדברים נאמרים בהחבא? מאחור הסינר של בא-גד, הרב שהתנהגותו, איך נאמר בעדינות, אף פעם לא היוותה מודל של אור לגויים. לגופו של עניין, כותב שורות אלה נחשף רק פעם אחת למחיקה של מנהל הפורום ושם חייבים לציין הסיבה הייתה ברורה, מוצדקת ונכונה - לא יתכן שכל מיני מתלהמים למינהם, רובם, אגב, גיבורים קטנים מאוד בפועל, ישמיצו בצורה בוטה אנשים אחרים, רק משום שדעתם אינה נוחה מהם. חופש הביטוי לא שייך להזדהות כזו או אחרת. חופש הביטוי צריך להינתן כאן לכולם - תומכים ומתנגדים, כל עוד הם לא עוברים גבול ברור של השמצה פרועה. יש כאן כמה טיפוסים שנוטים לעבור את הגבול הברור הזה מידי פעם וטוב שיש מי שעוצר אותם, אחרת אנחנו דומים יותר לחבורת ברברים מאשר למי שמתיימרים להיות בני תרבות. אני מציע לך ולשותף שלך ל"דיון" הזה - TME1, להפסיק להלך אימים על יובל , רק מפני שהוא מעז לצאת נגד התבטאויות בוטות במיוחד. תהיו ציניים, תהיו ביקורתיים באופן מופגן, תהיו אפילו נעלמים מבחינת הזהות הפומבית שלכם - אבל אל תשמיצו ואל תעודדו השמצות. אתם, קודם כל, מביישים את שמכם ואחר כך גם את שמנו.
 
צר לי אלדד..בן התרבות...

שתגובתי נמחקה על ידי "סוחר הגומי" ואתה כנראה נהנה מחסותו וחסדיו! בברכה הברברי
 
טרול.... כבר אמרנו?

והנה נפלתי בפח והתייחסתי אליו. בוא נראה אותך רבי, מנסה להגיד את כל מה שיש לך על הבטן בלי ללכלך באופן אישי, בלי לקלל, בלי להקניט על בסיס אישי בלי לקרוא בשמות גנאי בלי לשחק אותה ברברי, בלי לדבר אל אנשים ועל אנשים כמו ......(נחסוך לכולנו את הביטוי). בוא נראה אותך מבקר, מציק, מעיר - כמו בנאדם. ואז נראה אם מישהו ימחק אותך או שכל הסיפור שלך זה לשחק אותה טרול. (ואתה יודע מה, בגלל שאני יודע בדיוק מי אתה בחיים האמיתיים הייתי מת לכתוב כאן את השם ולהראות לכולם במי מדובר - וכמה הפוזה שלך כאן רחוקה מהתדמית האמיתית שלך בחיים. או אולי להפך....?). מאלדד, שממש לא מתרגש מהפוזה.
 

kiyossi

New member
טרול טרול...אבל ביקשתי

השקעתי והשתדלתי (אזהרת טרולים) אבל אתה עונה-למה. המתחזה לרב מוכר בשנינותו אך כפי הנראה מצא מקום לשחרר קיטור- לא יעזור, כי אם ימשיך בכך- יהיה נוכח לפרסום שמו- למרות אי רצונו. (כנראה שכרגע אינו בחו"ל) מסר ל_ _ _ עד היום הכרתיך כאדם רציני ונבון שמסתובב באתרים היותר כבדים- אל תעורר הרבה הדים כי לבסוף נהיה עדים שדבריך סתם אדים. חברך ביבי= on air
 
שמע ילדון..

נח לך להסתתר תחת סינורו של "סוחר הגומי" תגובתי(שנמחקה) הייתה ברורה ומדוייקת!! אנני מבין בצעצועים כך שאין באפשרותי לענות בשפתך "בת התרבות" ואנני יודע מה זה "טרול" ואין לי מושג האם זה טוב או רע! כלל ידוע הוא שבבחירות השלטון הקיים רוצה שקט ושלווה וכמה שפחות מהומות,וכנראה מדיניותכם משרתת את ההצחקה הקיימת. כללי המשחק השתנו בקרוב!! שמי אינו סוד (כועס אני על החברים שרצו לספר לחברה).
 
שמע ילדון...

שמסתתר תחת סינורו של "סוחר הגומי". תגובתי אליך (שנמחקה) הייתה ברורה ומדוייקת. אנני אוסף צעצועים כך שאין לי מושג האם "טרול" זה טוב או רע. כלל ידוע שבבחירות השלטון הקיים שואף לשקט וכמה שפחות מהומות, וכנראה מדיניותכם משרתת את ההצחקה הנוכחית. בקרוב כללי המשחק השתנו!!! שמי אינו סוד (כועס אני על "החבר" שלא יכול להתאפק ורץ לספר לחברה). תושבי לפיד: סטרו לנו בבחירות ובקדנציה שחלפה, ניתן גם את הלחי שוב?
 
למעלה