תראו מה קורה בב"ש-צפון

מצב
הנושא נעול.

katzofir

New member
תראו מה קורה בב"ש-צפון

תראו מה קורה בב"ש-צפון
מאתר NRG של מעריב
 

fireman

New member
כתבה מטופשת של כתב טיפש

תראו מה קורה בב"ש-צפון
מאתר NRG של מעריב
כתבה מטופשת של כתב טיפש
פקקים ועומסי תנועה....כן בטח. עכשיו מאשימים את הזונות בזה שסגרו שני נתיבים של הכביש.... נערות ליווי עמדו במתחם התחנה הישנה עוד מלפני שאני נולדתי....זה לא חדש, זה לא מאתמול ולא משלשום.... אני לא מבין איפה המטרה וההיגיון של הכתבה המטופשת הזאת....היה חסר על מה לכתוב?
 

katzofir

New member
זה בהחלט כתב "פיקנטי"

כתבה מטופשת של כתב טיפש
פקקים ועומסי תנועה....כן בטח. עכשיו מאשימים את הזונות בזה שסגרו שני נתיבים של הכביש.... נערות ליווי עמדו במתחם התחנה הישנה עוד מלפני שאני נולדתי....זה לא חדש, זה לא מאתמול ולא משלשום.... אני לא מבין איפה המטרה וההיגיון של הכתבה המטופשת הזאת....היה חסר על מה לכתוב?
זה בהחלט כתב "פיקנטי"
מעדיף ידיעה מקומית בעיתונות הארצית על פני דיווח דייקני. וסתם תהיה: מה עם הזונות ליד הבורסה ברמת-גן? והמסוממים באזור תמח"ת? בכל מקום יש דרעקים, אבל רק על הדרעקים של הפריפריה קוראים בעיתון...
 

בועז ל

New member
או, סוף סוף כתבה מעניינת ../images/Emo6.gif

כתבה מטופשת של כתב טיפש
פקקים ועומסי תנועה....כן בטח. עכשיו מאשימים את הזונות בזה שסגרו שני נתיבים של הכביש.... נערות ליווי עמדו במתחם התחנה הישנה עוד מלפני שאני נולדתי....זה לא חדש, זה לא מאתמול ולא משלשום.... אני לא מבין איפה המטרה וההיגיון של הכתבה המטופשת הזאת....היה חסר על מה לכתוב?
או, סוף סוף כתבה מעניינת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה