כתבה מטופשת של כתב טיפש
פקקים ועומסי תנועה....כן בטח. עכשיו מאשימים את הזונות בזה שסגרו שני נתיבים של הכביש.... נערות ליווי עמדו במתחם התחנה הישנה עוד מלפני שאני נולדתי....זה לא חדש, זה לא מאתמול ולא משלשום.... אני לא מבין איפה המטרה וההיגיון של הכתבה המטופשת הזאת....היה חסר על מה לכתוב?