תראו מה זה בן אדם רציני

תראו מה זה בן אדם רציני

מחר אני אמור לטוס לאילת. כיוון שהנתיב הגבוה סגור לבני תמותה, נאלץ עבדכם הנאמן לטוס על הכבישים דרך כל השדה בוקר והר ארדון ושות'. כיוון שהראות היא די גועלית, פניתי ליניב ריז מהפורום של הקלימטולוגים, אשר בעבר כתב כי כל מי שרוצה מידע לגבי נתיב טיסתו המתוכנן, ישלח לו מסר. שלחתי לו מסר, ולהלן תשובתו: לאבי ערב טוב- הנה מצב הראות החזוי למחר בנתיב הטיסה שלך: בין השעות 9:00 ל-14:00 לאורך הנתיב (פרט ל-50 ק"מ לפני אילת) הראות תהיה בין 3-5 ק"מ (עדיין יהיה אובך,אך קל). ב-50 ק"מ האחרונים של הנתיב,האובך "מתבהר" מעט,והראות תעלה לטווח של 4-6 ק"מ. הרוחות בנתיב הטיסה יהיו דר´-מע´ עד דר´ מע´-מע´, בעוצמה של בין 6 ל-14 קשר (ככל שתדרים הרוח תתחזק,באשקלון 6 קשר,בב"ש 8 קשר,לאורך כביש הערבה 12 קשר ובאילת עד 14 קשר). בין השעות 14:00 ל-18:00 האובך מחמיר מעט,ביחוד באיזור אשקלון-ב"ש,הראות תהיה של 2.5-5 ק"מ,ואילו באיזור אשקלון -ב"ש הראות תהיה בין 2-3.5 ק"מ. כיוון הרוח מע´ עד דר´-מע´, במהירות של 0 עד 6 קשר (שוב ככל שתתדרים כך הרוח שואפת למהירות ה-6 קשר,ואילו במרכז הארץ כמעט ואין רוח). סכה"כ, מעבר למגבלת ראות קלה עד בינונית בשעות אחה"צ, תנאי טיסה נוחים. אם תצטרך עוד מידע,אשמח לעזור. טיסה נעימה ובטוחה! כל הכבוד לו. מי צריך את פאקינג מטאוטק. תודה יניב.
 
תכנס לפורום שלהם,

"אקלים ואטמוספירה", תראה במה הם מתעסקים ותברח כמוני מהר. כל מיני מודלים, "המודל היווני" וכאלו. אני רק רוצה שמיים כחולים ורוח בעדי.
 
ידעתי , והנה הסיפור

באחד מביקורי ברודוס, קיבלתי תחזית מאוד אופטימית מהחזאי היווני. שמח מאוד על התנאים, המראתי ובדיוק במקום שעזבתי את היוונים, ALKIS הכל התהפך, ונהיה ממש לא אופטימי. אצל היוונים צריך קודם לבדוק כמה אוזו שתו בכדי לדעת מה אמינות התחזית.
 
למעלה