תראו כמה שווה להיות חבר מדוזה

doronhall

New member
תראו כמה שווה להיות חבר מדוזה

תראו את החסכון לחברי מועדון על סנפירי split של Atomic
 
לא שווה לך, הזמנתי כבר את כל המלאי

את הסנפירים אחלק במתנה
 

dark spy

New member
יכול להיות שהם טעו במחיר?

למה מישהו רוצה לקנות סנפירים בכמעט 100000 שקל?!
 

אנאRF

New member
אתה לא מכיר את הסנפירים?

הם מיוחדים, אם נמאס לך באמצע הצלילה לטלף או שאתה רוצה הפסקה אתה מפעיל מנוע שמותקן בתוך הסנפיר שמספיק ל5 דקות והוא מטעין את עצמו מחדש שנגמרת הסוללה...
בטח שהם טעו
 

dark spy

New member
חחחחחחחחחחחחחחח

ככה חשבתי... אבל תמיד תמצא ציוד שעולה כמו הבית שלך... בכל תחום... אז חשבתי שעולי זה זה
 

giladshay

New member
אני לא זקוק לסנפירים ../images/Emo8.gif

בתאומים שלי יש מנוע טורבו
 

כרנין

New member
זה בכלל לא זה עם הסנפירים האלה

לא צריך אפילו מיכל, הם מספקים את תערובת הגזים הרצויה לפי העומק והזמן (רק עד 80מ')
 

koby329

New member
יקר מאוד, הם כנראה

מנסים ללכת על שיא גינס-הסנפירים הכי יקרים בעולם
 
למעלה