תראו את הליצנות הזאת.

מצב
הנושא נעול.
תיקון: רמת אלון צ"ל רמת אשכול

מה שמכונה "דרך פרויד" מורכבת למעשה משלושה
קטעים עם שמות רחוב שונים - פלימן זה החלק התחתון של הדרך, הסמוך לקניון חיפה, ויינשל זה החלק האמצעי שכולל את העליה לשכונת רמת אשכול מקניון קסטרא ועד הצומת עם רחובות סבידור וולנברג (הצומת העליונה עם ולנברג, יש שתיים) ופרויד זה החלק העליון מרמת אלון עד מרכז חורב.
כשנוסעים באוטובוס של אגד לכל אורך הדרך הזה, שומעים בכריזה את כל שלושת השמות ולא שומעים ליד קניון חיפה: "דרך פרויד", כי זה לא השם הנכון, אלא הכינוי העממי.
תיקון: רמת אלון צ"ל רמת אשכול
 

b l i p

New member
אני יודע

מה שמכונה "דרך פרויד" מורכבת למעשה משלושה
קטעים עם שמות רחוב שונים - פלימן זה החלק התחתון של הדרך, הסמוך לקניון חיפה, ויינשל זה החלק האמצעי שכולל את העליה לשכונת רמת אשכול מקניון קסטרא ועד הצומת עם רחובות סבידור וולנברג (הצומת העליונה עם ולנברג, יש שתיים) ופרויד זה החלק העליון מרמת אלון עד מרכז חורב.
כשנוסעים באוטובוס של אגד לכל אורך הדרך הזה, שומעים בכריזה את כל שלושת השמות ולא שומעים ליד קניון חיפה: "דרך פרויד", כי זה לא השם הנכון, אלא הכינוי העממי.
אני יודע
אך במפה שכזאת, אין שום הגיון לכתוב ויינשל, כאשר השם הנפוץ בשימוש הינו פרויד.
 

guyweiss

New member
חובבנות לשמה

תראו את הליצנות הזאת.
אם אתם תוהים מה פשר הדיאגרמה המסובכת הזאת שנראית כמו תשבץ ענק, זהו הניסיון המגוחך והמטופש של אמני אקספרס לעמוד בהנחיות של משרד התחבורה לשילוט סטטי בתחנות.
הציור האימפרסיוניסטי הזה מתיימר להציג מפה של הקווים 75, 180, 181, 184, 188 ו-248 לכיוון חיפה. הצייר לא בחל באמצעים והציב רפרודוקציות של יצירת האמנות הזאת בכל התחנות של קווי אומני אקספרס בנשר. גם לו היו נותנים לילד בגן לקשקש בצבעים על דף, היתה יוצאת לו מפה יותר מובנת ויותר נאמנה למציאות.
מי הפקיד העלוב שנתן לתוכנת מחשב לצייר את הקשקוש הזה ואפילו לא בדק אם התוכנה פלטה תוצאה הגיונית?
האם התרשים מציג את הדרך שבה מתפזרת הצואה מהביוב בשירותי הנהגים של אומני אקספרס, או שאת המפה ציירו חייזרים והיא מציגה אזורי נחיתה אפשריים על כדור הארץ? ואולי החייזרים כבר כאן ואפילו הספיקו לכבוש את מכרז התחבורה הציבורית באשכול יקנעם?
חובבנות לשמה
 

אורי404

New member
היו משתמשים בשירותו של אלן


תראו את הליצנות הזאת.
אם אתם תוהים מה פשר הדיאגרמה המסובכת הזאת שנראית כמו תשבץ ענק, זהו הניסיון המגוחך והמטופש של אמני אקספרס לעמוד בהנחיות של משרד התחבורה לשילוט סטטי בתחנות.
הציור האימפרסיוניסטי הזה מתיימר להציג מפה של הקווים 75, 180, 181, 184, 188 ו-248 לכיוון חיפה. הצייר לא בחל באמצעים והציב רפרודוקציות של יצירת האמנות הזאת בכל התחנות של קווי אומני אקספרס בנשר. גם לו היו נותנים לילד בגן לקשקש בצבעים על דף, היתה יוצאת לו מפה יותר מובנת ויותר נאמנה למציאות.
מי הפקיד העלוב שנתן לתוכנת מחשב לצייר את הקשקוש הזה ואפילו לא בדק אם התוכנה פלטה תוצאה הגיונית?
האם התרשים מציג את הדרך שבה מתפזרת הצואה מהביוב בשירותי הנהגים של אומני אקספרס, או שאת המפה ציירו חייזרים והיא מציגה אזורי נחיתה אפשריים על כדור הארץ? ואולי החייזרים כבר כאן ואפילו הספיקו לכבוש את מכרז התחבורה הציבורית באשכול יקנעם?
היו משתמשים בשירותו של אלן

בטוח המפה, הייתה יוצאת הרבה יותר טוב...

זה מזכיר לי את "פירוט" מסלולי הקווים באתר "נתיב אקספרס" בעבר. למשל קו מחדרה לפרדס חנה, היה "מאוד מפורט" ןכך הוצג:
חדרה



פרדס חנה

 

orchilit

New member
האתר של נתיב נראה כאילו נכתב בHTML גר' מינוס1

היו משתמשים בשירותו של אלן

בטוח המפה, הייתה יוצאת הרבה יותר טוב...

זה מזכיר לי את "פירוט" מסלולי הקווים באתר "נתיב אקספרס" בעבר. למשל קו מחדרה לפרדס חנה, היה "מאוד מפורט" ןכך הוצג:
חדרה



פרדס חנה

האתר של נתיב נראה כאילו נכתב בHTML גר' מינוס1
 

טשאפק 2

New member
למה? אתר מטרופולין נראה לי ברמה טובה

האתר מאז השתפר
יחסית, למה שהוא היה קודם לכן.
יש עוד אתר אינטרנט ברמה נמוכה - האתר של "מטרופולין".
למה? אתר מטרופולין נראה לי ברמה טובה
גם מעוצב יפה וגם מציג בנוחות את המידע, כולל אפשרות לבדוק זמן הגעה צפוי לתחנה לפי מספרה או שמה.
 

olli3

New member
מנהל
נראה, מבחינה טכנית הוא גרוע ולא מספק מידע

למה? אתר מטרופולין נראה לי ברמה טובה
גם מעוצב יפה וגם מציג בנוחות את המידע, כולל אפשרות לבדוק זמן הגעה צפוי לתחנה לפי מספרה או שמה.
נראה, מבחינה טכנית הוא גרוע ולא מספק מידע
כמו שצריך.

יש בו תחנות הזויות שאין לי מושג איפה הן ממוקמות בכלל כמו "תחנה מרכזית באר שבע צפון". לנסות למצוא את תחנה מרכזית ראשל"צ הישנה במערכת הזאת, זה ממש סיוט. אם תנסה לחפש את קסטינה האתר ישאל אותך למה אתה בעצם מתכוון כשאתה רושם קסטינה ואז נותן לך עוד אופציות לבחירה.

גולת הכותרת היא שכשאתה מחפש קו שהלו"ז שלו מצומצם, אתה גם צריך לבחור את השעה שבו הקו יעבור בתחנה בה אתה תמתין. מה הבעיה בכך? שאין לך שמץ של מושג מתי יגיע קו 353 לשדרות למשל ולכן אתה לא באמת יודע איזו שעה לרשום... אחרת, המערכת תציג לך ש"אין נסיעות".

כשאתה מחפש נסיעה על פיס מספר הקו בלבד, אתה לא תקבל את המידע על עלות הנסיעה. הרבה פעמים גם תוכל לטעות בלו"ז כי לא שמת לב לכפתור הקטן שבו רשום "הפוך כיוון". זאת למרות שבמערכת המידע חיפשת על פי עיר מסוימת + קו אוטובוס. לדוגמא, בחרת ב"באר שבע" ובקו "370". ואז המערכת נותנת לך את קו 370 אבל בכיוון הנסיעה לבאר שבע ולא לתל אביב. אתה חושב שיש לך נסיעה בשעה 7:15 (סתם זורק שעה) וכשאתה מגיע לתחנה אתה מגלה שאין נסיעה ב7:15. אח"כ אתה בודק למה זה קרה ואז אתה מגלה את האייקון הקטן "הפוך כיוון".

שלא לדבר על חיפוש קווים בשרון, שם זה בכלל סיוט. בקושי אפשר להבין מי נגד מי ואיזה קו רלוונטי אליך יותר. למה? כי כשאתה מחפש נקודת מוצא ונקודת יעד ויש 5 קווים שמחברים בין שתי הנקודות, המערכת יכולה להסתיר דווקא את הנסיעה של הקו המהיר ביותר רק כי הוא זה שעתיד להגיע לתחנה בעוד 20 דקות לשעה שאותה ציינת כשעת עליה לאוטובוס.

בקיצור, כאב ראש אחד גדול האתר הזה.
 

olli3

New member
מנהל
וכשהמערכת רושמת לך "אין נסיעות"

נראה, מבחינה טכנית הוא גרוע ולא מספק מידע
כמו שצריך.

יש בו תחנות הזויות שאין לי מושג איפה הן ממוקמות בכלל כמו "תחנה מרכזית באר שבע צפון". לנסות למצוא את תחנה מרכזית ראשל"צ הישנה במערכת הזאת, זה ממש סיוט. אם תנסה לחפש את קסטינה האתר ישאל אותך למה אתה בעצם מתכוון כשאתה רושם קסטינה ואז נותן לך עוד אופציות לבחירה.

גולת הכותרת היא שכשאתה מחפש קו שהלו"ז שלו מצומצם, אתה גם צריך לבחור את השעה שבו הקו יעבור בתחנה בה אתה תמתין. מה הבעיה בכך? שאין לך שמץ של מושג מתי יגיע קו 353 לשדרות למשל ולכן אתה לא באמת יודע איזו שעה לרשום... אחרת, המערכת תציג לך ש"אין נסיעות".

כשאתה מחפש נסיעה על פיס מספר הקו בלבד, אתה לא תקבל את המידע על עלות הנסיעה. הרבה פעמים גם תוכל לטעות בלו"ז כי לא שמת לב לכפתור הקטן שבו רשום "הפוך כיוון". זאת למרות שבמערכת המידע חיפשת על פי עיר מסוימת + קו אוטובוס. לדוגמא, בחרת ב"באר שבע" ובקו "370". ואז המערכת נותנת לך את קו 370 אבל בכיוון הנסיעה לבאר שבע ולא לתל אביב. אתה חושב שיש לך נסיעה בשעה 7:15 (סתם זורק שעה) וכשאתה מגיע לתחנה אתה מגלה שאין נסיעה ב7:15. אח"כ אתה בודק למה זה קרה ואז אתה מגלה את האייקון הקטן "הפוך כיוון".

שלא לדבר על חיפוש קווים בשרון, שם זה בכלל סיוט. בקושי אפשר להבין מי נגד מי ואיזה קו רלוונטי אליך יותר. למה? כי כשאתה מחפש נקודת מוצא ונקודת יעד ויש 5 קווים שמחברים בין שתי הנקודות, המערכת יכולה להסתיר דווקא את הנסיעה של הקו המהיר ביותר רק כי הוא זה שעתיד להגיע לתחנה בעוד 20 דקות לשעה שאותה ציינת כשעת עליה לאוטובוס.

בקיצור, כאב ראש אחד גדול האתר הזה.
וכשהמערכת רושמת לך "אין נסיעות"
רק כי בזמן שביקשת אין נסיעה אבל אחרי עוד שעה דווקא יש, אתה מקבל את הרושם שאין שום קו שמחבר בין שתי הנקודות שהזנת במערכת.
 

טשאפק 2

New member
כרגע ניסיתי לחפש באתר

נראה, מבחינה טכנית הוא גרוע ולא מספק מידע
כמו שצריך.

יש בו תחנות הזויות שאין לי מושג איפה הן ממוקמות בכלל כמו "תחנה מרכזית באר שבע צפון". לנסות למצוא את תחנה מרכזית ראשל"צ הישנה במערכת הזאת, זה ממש סיוט. אם תנסה לחפש את קסטינה האתר ישאל אותך למה אתה בעצם מתכוון כשאתה רושם קסטינה ואז נותן לך עוד אופציות לבחירה.

גולת הכותרת היא שכשאתה מחפש קו שהלו"ז שלו מצומצם, אתה גם צריך לבחור את השעה שבו הקו יעבור בתחנה בה אתה תמתין. מה הבעיה בכך? שאין לך שמץ של מושג מתי יגיע קו 353 לשדרות למשל ולכן אתה לא באמת יודע איזו שעה לרשום... אחרת, המערכת תציג לך ש"אין נסיעות".

כשאתה מחפש נסיעה על פיס מספר הקו בלבד, אתה לא תקבל את המידע על עלות הנסיעה. הרבה פעמים גם תוכל לטעות בלו"ז כי לא שמת לב לכפתור הקטן שבו רשום "הפוך כיוון". זאת למרות שבמערכת המידע חיפשת על פי עיר מסוימת + קו אוטובוס. לדוגמא, בחרת ב"באר שבע" ובקו "370". ואז המערכת נותנת לך את קו 370 אבל בכיוון הנסיעה לבאר שבע ולא לתל אביב. אתה חושב שיש לך נסיעה בשעה 7:15 (סתם זורק שעה) וכשאתה מגיע לתחנה אתה מגלה שאין נסיעה ב7:15. אח"כ אתה בודק למה זה קרה ואז אתה מגלה את האייקון הקטן "הפוך כיוון".

שלא לדבר על חיפוש קווים בשרון, שם זה בכלל סיוט. בקושי אפשר להבין מי נגד מי ואיזה קו רלוונטי אליך יותר. למה? כי כשאתה מחפש נקודת מוצא ונקודת יעד ויש 5 קווים שמחברים בין שתי הנקודות, המערכת יכולה להסתיר דווקא את הנסיעה של הקו המהיר ביותר רק כי הוא זה שעתיד להגיע לתחנה בעוד 20 דקות לשעה שאותה ציינת כשעת עליה לאוטובוס.

בקיצור, כאב ראש אחד גדול האתר הזה.
כרגע ניסיתי לחפש באתר
את התחנה המרכזית הישנה ראשון לציון, כיעד - אין שום בעיה עם זה. התחלתי להקליד "ראשו.." ונפתחה תיבה עם אפשרויות לבחירה שהשנייה מביניהן היתה תחנה מרכזית ישנה ראשון לציון.
 

olli3

New member
מנהל
שבוע שעבר זה לא היה כך.

כרגע ניסיתי לחפש באתר
את התחנה המרכזית הישנה ראשון לציון, כיעד - אין שום בעיה עם זה. התחלתי להקליד "ראשו.." ונפתחה תיבה עם אפשרויות לבחירה שהשנייה מביניהן היתה תחנה מרכזית ישנה ראשון לציון.
שבוע שעבר זה לא היה כך.
בכל מקרה, נסה את קסטינה למשל (תצטרך להקיש פעמיים את נקודת המוצא/יעד) ואת שאר הדוגמאות ובמיוחד חיפוש קווי אוטובוס עירוניים ופרבריים באיזור השרון.
 

טשאפק 2

New member
אם אתה מנסה צומת קסטינה

שבוע שעבר זה לא היה כך.
בכל מקרה, נסה את קסטינה למשל (תצטרך להקיש פעמיים את נקודת המוצא/יעד) ואת שאר הדוגמאות ובמיוחד חיפוש קווי אוטובוס עירוניים ופרבריים באיזור השרון.
אם אתה מנסה צומת קסטינה
שזה נראה לי מה שהייתי מנסה באופן טבעי, הוא מציע שתי השלמות, צומת קסטינה וביג קסטינה.

חיפוש "קסטינה" ללא צומת נותן חמש אפשרויות, שזה אכן מבלבל. שתיים מהן כנראה זהות למעשה "קסטינה סונול" ו"קסטינה סונול, קסטינה סונול".
 

olli3

New member
מנהל
יש רבים שהיו מחפשים קסטינה.

אם אתה מנסה צומת קסטינה
שזה נראה לי מה שהייתי מנסה באופן טבעי, הוא מציע שתי השלמות, צומת קסטינה וביג קסטינה.

חיפוש "קסטינה" ללא צומת נותן חמש אפשרויות, שזה אכן מבלבל. שתיים מהן כנראה זהות למעשה "קסטינה סונול" ו"קסטינה סונול, קסטינה סונול".
יש רבים שהיו מחפשים קסטינה.
נוטים להתייחס לקסטינה כמסוף, יותר מאשר צומת כי גם בשילוט בכבישים לא מודיעים לך שאתה מגיע לצומת קסטינה...

אם תחפש קרית מלאכי לעומת זאת, תקבל תוצאות אחרות. וגם את זה אנשים מחפשים, גם כצומת קרית מלאכי.

ובכל מקרה, הרעות החולות הן שאם לא בחרת זמן נסיעה מסויים, אתה לא תקבל מידע על הקו הזה. כך אם לדוגמה מישהו אמר לך שיש קו מקסטינה לבני ברק של מטרופולין וארתה תחפש אותו בשעה שהוא לא פעיל, אתה תצטרך להזין כל הזמן שעה אחרת עד שהוא יופיע לך. לחילופין, לבדוק את כל הקווים שמופיעים במערכת המידע ולבדוק באופן פרטני לגבי כל אחד מהם אם הוא עובר גם בקסטינה וגם בבני ברק.

דבר נוסף הוא הצגת מסלול הנסיעה ההפוך, למרות שאתה בוחר קו 370 , באר שבע ומקבל את זמני הנסיעות מת"א לבאר שבע ולא להיפך. גם אם תבחר 370, תל אביב תקבל את הזמנים מת"א לבאר שבע.

הדבר השני הוא ממש מעצבן! נוסעים רבים בטוחים שמה שמוצג להם זה נסיעה מבאר שבע לתל אביב ולבסוף מגלים שיש אייקון קטן למדיי של "הפוך כיוון" ושלידו כתוב כתב לא בולט את כיוון הנסיעה.
 

בועז ל

New member
פוסט ניאו-אלניזם.


תראו את הליצנות הזאת.
אם אתם תוהים מה פשר הדיאגרמה המסובכת הזאת שנראית כמו תשבץ ענק, זהו הניסיון המגוחך והמטופש של אמני אקספרס לעמוד בהנחיות של משרד התחבורה לשילוט סטטי בתחנות.
הציור האימפרסיוניסטי הזה מתיימר להציג מפה של הקווים 75, 180, 181, 184, 188 ו-248 לכיוון חיפה. הצייר לא בחל באמצעים והציב רפרודוקציות של יצירת האמנות הזאת בכל התחנות של קווי אומני אקספרס בנשר. גם לו היו נותנים לילד בגן לקשקש בצבעים על דף, היתה יוצאת לו מפה יותר מובנת ויותר נאמנה למציאות.
מי הפקיד העלוב שנתן לתוכנת מחשב לצייר את הקשקוש הזה ואפילו לא בדק אם התוכנה פלטה תוצאה הגיונית?
האם התרשים מציג את הדרך שבה מתפזרת הצואה מהביוב בשירותי הנהגים של אומני אקספרס, או שאת המפה ציירו חייזרים והיא מציגה אזורי נחיתה אפשריים על כדור הארץ? ואולי החייזרים כבר כאן ואפילו הספיקו לכבוש את מכרז התחבורה הציבורית באשכול יקנעם?
פוסט ניאו-אלניזם.
 

mister K

New member
פשוט עשיית צחוק מהנוסעים.

תראו את הליצנות הזאת.
אם אתם תוהים מה פשר הדיאגרמה המסובכת הזאת שנראית כמו תשבץ ענק, זהו הניסיון המגוחך והמטופש של אמני אקספרס לעמוד בהנחיות של משרד התחבורה לשילוט סטטי בתחנות.
הציור האימפרסיוניסטי הזה מתיימר להציג מפה של הקווים 75, 180, 181, 184, 188 ו-248 לכיוון חיפה. הצייר לא בחל באמצעים והציב רפרודוקציות של יצירת האמנות הזאת בכל התחנות של קווי אומני אקספרס בנשר. גם לו היו נותנים לילד בגן לקשקש בצבעים על דף, היתה יוצאת לו מפה יותר מובנת ויותר נאמנה למציאות.
מי הפקיד העלוב שנתן לתוכנת מחשב לצייר את הקשקוש הזה ואפילו לא בדק אם התוכנה פלטה תוצאה הגיונית?
האם התרשים מציג את הדרך שבה מתפזרת הצואה מהביוב בשירותי הנהגים של אומני אקספרס, או שאת המפה ציירו חייזרים והיא מציגה אזורי נחיתה אפשריים על כדור הארץ? ואולי החייזרים כבר כאן ואפילו הספיקו לכבוש את מכרז התחבורה הציבורית באשכול יקנעם?
פשוט עשיית צחוק מהנוסעים.
אבל הרי זה לא חדש שבקבוצת עפיפי מתן מידע לנוסעים הוא בגדר המלצה.
משרד התחבורה בטח אישר את המפות האלו אוטומטית מבלי להסתכל בכלל, ופשוט שם חותמת גומי כמו על הרבה דברים שלא איכפת לו מהם.
אם הם לא מעיפים להם את המפות הביזיוניות האלו ומחליפים אותם במפות ראויות לקריאה, אז אני כבר לא יודע לאילו עוד רמות של ביזיון יגיעו שם.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
זה לא תרשים של PCB במקרה?

תראו את הליצנות הזאת.
אם אתם תוהים מה פשר הדיאגרמה המסובכת הזאת שנראית כמו תשבץ ענק, זהו הניסיון המגוחך והמטופש של אמני אקספרס לעמוד בהנחיות של משרד התחבורה לשילוט סטטי בתחנות.
הציור האימפרסיוניסטי הזה מתיימר להציג מפה של הקווים 75, 180, 181, 184, 188 ו-248 לכיוון חיפה. הצייר לא בחל באמצעים והציב רפרודוקציות של יצירת האמנות הזאת בכל התחנות של קווי אומני אקספרס בנשר. גם לו היו נותנים לילד בגן לקשקש בצבעים על דף, היתה יוצאת לו מפה יותר מובנת ויותר נאמנה למציאות.
מי הפקיד העלוב שנתן לתוכנת מחשב לצייר את הקשקוש הזה ואפילו לא בדק אם התוכנה פלטה תוצאה הגיונית?
האם התרשים מציג את הדרך שבה מתפזרת הצואה מהביוב בשירותי הנהגים של אומני אקספרס, או שאת המפה ציירו חייזרים והיא מציגה אזורי נחיתה אפשריים על כדור הארץ? ואולי החייזרים כבר כאן ואפילו הספיקו לכבוש את מכרז התחבורה הציבורית באשכול יקנעם?
זה לא תרשים של PCB במקרה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה