תראו איזה תמונה מצאתי:

מצב
הנושא נעול.

פבלוס

New member
תראו איזה תמונה מצאתי:

תראו איזה תמונה מצאתי:
זאת תמונה של קטר משא בודד במרכז בואנוס איירס על הרקע בנינייה הגבוהים של מרכז העיר. תהנו!!! בברכה: פ
לו
 

פבלוס

New member
יש גם את כתובת האתר:

תראו איזה תמונה מצאתי:
זאת תמונה של קטר משא בודד במרכז בואנוס איירס על הרקע בנינייה הגבוהים של מרכז העיר. תהנו!!! בברכה: פ
לו
יש גם את כתובת האתר:
האתר בספרדית: http://usuarios.lycos.es/rielsud/ האתר באנגלית: http://usuarios.lycos.es/rielsud/english.html תגובות יתקבלו בברכה. בברכה: פ
לו
 

oren*

New member
תמונה יפהיפיה - כל הכבוד

תראו איזה תמונה מצאתי:
זאת תמונה של קטר משא בודד במרכז בואנוס איירס על הרקע בנינייה הגבוהים של מרכז העיר. תהנו!!! בברכה: פ
לו
תמונה יפהיפיה - כל הכבוד
מאוד מיוחד הרקע בשחור לבן והקטר הצבעוני. אתה מוזמן להציג פה תמונות נוספות שמצאת ברשת
 
קטר ארגנטינאי

תראו איזה תמונה מצאתי:
זאת תמונה של קטר משא בודד במרכז בואנוס איירס על הרקע בנינייה הגבוהים של מרכז העיר. תהנו!!! בברכה: פ
לו
קטר ארגנטינאי
פבלו, אכן זה אתר נחמד ומעניין, אם כי הכותרות של התמונות היפות הרבות לא קיימות באנגלית. התמונה קצת קטנה, אבל אם הבנתי נכון מהאתר, הקטר הוא מדגם GR12 מתוצרת חברת GM-EMD. מי שעיין לעומק בעמוד קטרי הדיזל של רכבת ישראל באתר ´חדשות הרכבת´ ייזכר בוודאי שרכבת ישראל מפעילה שנים רבות מספר רב של קטרים דומים מאוד, מאותה תוצרת, בעלי הסימול G12. ההבדל בין שני הסוגים הוא בעיקר בחוגונים (אותן עגלות שנושאות את גוף הקטר או הקרון). לקטרים שלנו יש שני צירים בכל חוגון (סה"כ - ארבעה), וכל אחד מהם מחובר למנוע הסעה חשמלי, בעוד ב-GR12 יש שלושה צירים בכל חוגון (סה"כ - שישה), כשלכל ציר מנוע הסעה משלו. הסיבה להוספת שני צירים לקטר היא הפחתת המשקל המופעל על כל פס במסילות רעועות, כמו שבבירור ניתן לראות בתמונות שיש בארגנטינה היום. פיזור הכח של מנוע הקטר על שישה מנועי הסעה מאפשר התמודדות יותר טובה עם רכבות כבדות ואיטיות (שוב, נראה לי שזה המצב בארגנטינה). יש גם גרסאות של ה-G12 בנות חוגונים תלת-ציריים בהן רק שני צירים ממונעים בכל חוגון. הכינויים האירופאים של כל סידורי הגלגלים האלו (לפי הסדר שהצגתי אותם) הם, באופן מופשט קמעא: Bo-Bo (ארבעה צירים מתוך ארבעה מונעים), Co-Co (שישה צירים מתוך שישה מונעים) ו-A1A-A1A (ארבעה מתוך שישה צירים ממונעים). קטרי ה-G12 נמכרו במאות בכל העולם (כולל עראק ואיראן, מצרים וישראל ועוד ועוד) ויוצרו גם כל מיני גרסאות מקומיות, כמו ה-T43 השוודי. שוב, אתר ממש נחמד שמיד ייכנס ל-Favourites שלי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה