תקשיבו!!! תאוריה חדשה

אקרי

New member
תקשיבו!!! תאוריה חדשה

בס"ד מישהו פעם חשב על קרוקושנקס? תחשבו על זה...כמה שחתול יכול להיות חכם....הוא לא יכול להיות עד כדי כך חכם,שהוא יכול לשפוט בן טוב ורע(הספר השלישי) מישהו חשב על כך שקורקושנקס....הוא אנימגוס?\ ולא אחר אלא......רגולוס בלק?! תחשבו: *הוא נדבק לסיריוס...והוא היה עויין כלפי סקראבס...(שהתגלה כאוכל מוות,וסיריוס במקרה אחיו) *שרצו לרצוח את סיריוס(סנייפ,ספר שלישי) אז הוא קפץ על הלב שלו..איזה מין חתול יודע אפה הלב של הבנאדם, ומנסה להגן עליו? מזה חתול אצילי? *חוץ מזה..כבר הבנו שמתי שרולינג רוצה שנשים לב למשהו היא שמה לו שם מוזר,לדעתי (השם החדש של בקביק,דמבלדור, קורקשנקס,אפארבות') וזה לא נראה לכם מוזר שחתול מוזכר כל כך הרבה בספרים של רולינג......כמעט יותר מהדוויג.... וכעת אפשר להבין מי זה רא'ב זהו לעת עתה
 

SuperGirl711

New member
זה ברור, קרוקשנקס הוא שניצל.

רולינג כבר אמרה שקרוקשנקס הוא חצי ניזל. (יצור חכם שמגן על בני אדם)
 
חיות מחמד בעולם הקסמים לדעתי

כן יש בהם כוח קסם, למה רון לקח את סקברס לבדיקה בספר השלישי? והמכשפה שם אמרה לו שהיא בטוחה שיש לו כוחות אחרת הוא לא היה אמור לחיות כל כך הרבה זמן, כך שלדעתי יש בזה משהו.
 

מיכלצי

New member
אבל

לא הפרכת שום דבר, רק חיזקת את הטענה שקרוקשנקס הוא אנימגוס. סקברס נשאר חי כל השנים האלו ולא מת אחרי 3 שנים, בגלל שהוא לא באמת היה עכברוש, אלא אנימגוס.
 
אתה מבלבל דברים,

כי אם כך, אז המוכרת בחנות החיות היתה חושדת שסקברס הוא אנימגוס כשבדקה אותו וששמעה מרון שהוא אצלו שנים, בטוח שהיא היתה מדווחת למשרד הקסמים. החיות המחמד בעולם הקסמים לרוב הם חיות קסומות לדעתי ובלי קשר בכלל לאנימגוס או לא.
 

NetaOnline

New member
נחמד!

אבל למה שיהיה רגולוס בלק? אולי זה אם כבר מישהו אחר... ואם הוא באמת אנימאגוס למה הוא הוצא למכירה בחנות חיות? ז'תומרת למה שהוא יהיה חיה שיש לו את האפשרות להיות בנאדם? הוא לא כמו זנב תולע שפחדן מדיי להתמודד אז הוא הפך ת'צמו לעכבר. ואמרו שרגולוס בלק מת ע"י אוכלי המוות... בתאורייה זה אחלה אבל זה לא ממשי.
 

אקרי

New member
לא אמרתי שזה רגולוס בוודאות....

נתתי רעיון,ואם זה לא סביר שזה רגולוס..יש הרבה אפשרויות אחרות
 

The T Shirt

New member
קרוקשנקס הוא לא אנימאגוס

שאלו את רולינג כבר אחרי הספר השלישי, והכי אמרה שקרוקשנקס הוא בהחלט לא אנימאגוס. מה שכן ייתכן (ואולי אפילו רשום איפשהו) זה שהוא חצי קניזל (או איך שלא תרגמו את זה לעברית.) קניזל הוא חתול בעל יכולות קסם שנאמן מאוד לבעלים שלו ומגן עליו. יש שטוענים שרק קוסמים יכולים לראותם אותם, אבל אני לא בטוח לגבי זה.
 
ר.א.ב הוא אח של סיריוס

ש היגיון ברעיון של אקרי ר= רגולס א= (לא זוכרת שם אמצעי ב= בלק זה נכנס חוץ מזה חתולים אוהבים עכברים זה טבעי שהם ירדפו אחריהם.
 

אנה92

New member
באמת שמתי לב שקרוקשנקס מוזר

בטוח יש בו איזה משהו, אבל אנימאגוס? לא ניראה לי...
 

n u k e y

New member
קרוקשנקס הוא לא אנימאגוס../images/Emo110.gif

רולינג אמרה שהוא קניזל [ככה אומר את זה?
] למחצה.
 
למעלה