תקנה חדשה: אוטובוס נוסף בלילה גם בשביל נוסע אחד

מצב
הנושא נעול.

נתנאל531

Well-known member
תקנה חדשה: אוטובוס נוסף בלילה גם בשביל נוסע אחד

תקנה חדשה: אוטובוס נוסף בלילה גם בשביל נוסע אחד
לפי כתבה עיתונאית, משרד התחבורה העביר הנחיה לפיה חלה חובה על הוצאת נסיעה נוספת עבור אפילו נוסע אחד שנשאר בתחנה מההעדר מקום, בנסיעה היומית האחרונה של הקו.
מקור מפה -
http://www.kikar.co.il/172243.html

יש הגיון מסויים בהחלטה הזו, אם כי יותר משתלם לחברות האוטובוסים יהיה לשכור מונית להסעת נוסעים בודדים שנותרו, כאשר נהג מזהה שאינו יכול להעלות נוסעים נוספים, במקום להוציא אוטובוס + נהג מאוחר בלילה מעבר ללוח הזמנים (יחייב להחזיק אוטובוס ונהג בכוננות לילה), אבל מצד שני זה פתח לניצול לרעה. לקבוצות גדולות יהיה משתלם יותר כלכלית להתחכם ולהמתין לאוטובוס אחרון עמוס שלא יוכל להעלות אותם, ויחייב משלוח אוטובוס נוסף, על פני הזמנת אוטובוס מיוחד הלוך-חזור במחיר גבוה יותר. כדי שתקנה כזו תהיה סבירה יש להחריג מתוכה קבוצות נוסעים גדולות, לחייב את נהג אוטובוס לעצור בתחנה לנוסעים שלא ניתן להעלות כדי להודיע להם שהוא מזמין מונית / אוטובוס נוסף (שיוזמן על ידי הנהג כמובן, הזמנה על ידי נוסעים היא פתח לניצול לרעה למי שאיחר בדקה), ולהפעיל מוקד לילה של חברות התחבורה כדי שנוסעים ידעו האם הוזמן עבורם מונית / אוטובוס, ומה מיקומו והערכת הזמן להגעתו. בלי מוקד מסודר, נוסעים ונוסעות לא יחפצו להמתין לשווא לנסיעה שאולי תגיע, ואולי לא.
 

olli3

New member
מנהל
תהיה סמוך ובטוח שהמפעילות יצפצפו על ההנחיה הזאת.

תקנה חדשה: אוטובוס נוסף בלילה גם בשביל נוסע אחד
לפי כתבה עיתונאית, משרד התחבורה העביר הנחיה לפיה חלה חובה על הוצאת נסיעה נוספת עבור אפילו נוסע אחד שנשאר בתחנה מההעדר מקום, בנסיעה היומית האחרונה של הקו.
מקור מפה -
http://www.kikar.co.il/172243.html

יש הגיון מסויים בהחלטה הזו, אם כי יותר משתלם לחברות האוטובוסים יהיה לשכור מונית להסעת נוסעים בודדים שנותרו, כאשר נהג מזהה שאינו יכול להעלות נוסעים נוספים, במקום להוציא אוטובוס + נהג מאוחר בלילה מעבר ללוח הזמנים (יחייב להחזיק אוטובוס ונהג בכוננות לילה), אבל מצד שני זה פתח לניצול לרעה. לקבוצות גדולות יהיה משתלם יותר כלכלית להתחכם ולהמתין לאוטובוס אחרון עמוס שלא יוכל להעלות אותם, ויחייב משלוח אוטובוס נוסף, על פני הזמנת אוטובוס מיוחד הלוך-חזור במחיר גבוה יותר. כדי שתקנה כזו תהיה סבירה יש להחריג מתוכה קבוצות נוסעים גדולות, לחייב את נהג אוטובוס לעצור בתחנה לנוסעים שלא ניתן להעלות כדי להודיע להם שהוא מזמין מונית / אוטובוס נוסף (שיוזמן על ידי הנהג כמובן, הזמנה על ידי נוסעים היא פתח לניצול לרעה למי שאיחר בדקה), ולהפעיל מוקד לילה של חברות התחבורה כדי שנוסעים ידעו האם הוזמן עבורם מונית / אוטובוס, ומה מיקומו והערכת הזמן להגעתו. בלי מוקד מסודר, נוסעים ונוסעות לא יחפצו להמתין לשווא לנסיעה שאולי תגיע, ואולי לא.
תהיה סמוך ובטוח שהמפעילות יצפצפו על ההנחיה הזאת.
כי הציבור לא משמ ידע עליה, כי הציבור לא ממש יוכל לעשות משהו מול מוקדי שירות שברור שלא יפעילו בשעות הלילה המאוחרות וכו'.
&nbsp
כבר נסעתי באוטובוס אחרון כשאני עווד 20 ומשהו נוסעים בעמידה כשהנהג העלה אותנו מהדלת האחורית (כי בקדמית ישבו אנשים ובמעבר היו כבר יותר מידי אנשים). זה קרה במטרופולין ולמרות צילומי וידאו שיש ברשותי על כך, הם מתנערים מהעובדה שהם הסיעו בניגוד לחוק יותר מידי נוסעים באוטובוס בין עירוני בעמידה.
&nbsp
מעבר לכך שיש פסיקת בג"צ שקובעת שבאוטובוסים בין עירוניים ארוכים (קילומטרים ו/או ישירים) לא תתאפשר הסעת נוסעים בעמידה כלל. ולמרות שצירפתי להם את הפסקה הזאת מפסיקת בג"צ הם טענו שהיא לא קיימת.
&nbsp
אז המפעילות ימשיכו לעשות חיים קשים לנוסעים וינסו בכל מחיר להוציא את הנוסעים שקרנים, גם אם יש להם ראיות חותכות להפרות. המטרה להתיש אותם ושיטת מצליח, הסיכוי שיפנו לבית המשפט נמוך עד אפסי, אז נתיש אותם ומקסימום נזרוק להם כמה שוברי נסיעה ושישתקו.
 

asmopil

New member
תוספת נסיעות כזו קיימת לפחות בחלק מקווי המגזר החרדי

תהיה סמוך ובטוח שהמפעילות יצפצפו על ההנחיה הזאת.
כי הציבור לא משמ ידע עליה, כי הציבור לא ממש יוכל לעשות משהו מול מוקדי שירות שברור שלא יפעילו בשעות הלילה המאוחרות וכו'.
&nbsp
כבר נסעתי באוטובוס אחרון כשאני עווד 20 ומשהו נוסעים בעמידה כשהנהג העלה אותנו מהדלת האחורית (כי בקדמית ישבו אנשים ובמעבר היו כבר יותר מידי אנשים). זה קרה במטרופולין ולמרות צילומי וידאו שיש ברשותי על כך, הם מתנערים מהעובדה שהם הסיעו בניגוד לחוק יותר מידי נוסעים באוטובוס בין עירוני בעמידה.
&nbsp
מעבר לכך שיש פסיקת בג"צ שקובעת שבאוטובוסים בין עירוניים ארוכים (קילומטרים ו/או ישירים) לא תתאפשר הסעת נוסעים בעמידה כלל. ולמרות שצירפתי להם את הפסקה הזאת מפסיקת בג"צ הם טענו שהיא לא קיימת.
&nbsp
אז המפעילות ימשיכו לעשות חיים קשים לנוסעים וינסו בכל מחיר להוציא את הנוסעים שקרנים, גם אם יש להם ראיות חותכות להפרות. המטרה להתיש אותם ושיטת מצליח, הסיכוי שיפנו לבית המשפט נמוך עד אפסי, אז נתיש אותם ומקסימום נזרוק להם כמה שוברי נסיעה ושישתקו.
תוספת נסיעות כזו קיימת לפחות בחלק מקווי המגזר החרדי
בקו 972 אני הנוסעים מעבירים את המידע לנציג מטעמם שיוצר קשר עם גורם עלום באגד, והפלא ופלא מגיע נהג ואוטובוס.
נכון, אתה צריך לחכות קצת, אבל האוטובוס מגיע.
 
חבל שבאוטובוס עירוני אין מגבלת 10 עומדים. אם היה,

תקנה חדשה: אוטובוס נוסף בלילה גם בשביל נוסע אחד
לפי כתבה עיתונאית, משרד התחבורה העביר הנחיה לפיה חלה חובה על הוצאת נסיעה נוספת עבור אפילו נוסע אחד שנשאר בתחנה מההעדר מקום, בנסיעה היומית האחרונה של הקו.
מקור מפה -
http://www.kikar.co.il/172243.html

יש הגיון מסויים בהחלטה הזו, אם כי יותר משתלם לחברות האוטובוסים יהיה לשכור מונית להסעת נוסעים בודדים שנותרו, כאשר נהג מזהה שאינו יכול להעלות נוסעים נוספים, במקום להוציא אוטובוס + נהג מאוחר בלילה מעבר ללוח הזמנים (יחייב להחזיק אוטובוס ונהג בכוננות לילה), אבל מצד שני זה פתח לניצול לרעה. לקבוצות גדולות יהיה משתלם יותר כלכלית להתחכם ולהמתין לאוטובוס אחרון עמוס שלא יוכל להעלות אותם, ויחייב משלוח אוטובוס נוסף, על פני הזמנת אוטובוס מיוחד הלוך-חזור במחיר גבוה יותר. כדי שתקנה כזו תהיה סבירה יש להחריג מתוכה קבוצות נוסעים גדולות, לחייב את נהג אוטובוס לעצור בתחנה לנוסעים שלא ניתן להעלות כדי להודיע להם שהוא מזמין מונית / אוטובוס נוסף (שיוזמן על ידי הנהג כמובן, הזמנה על ידי נוסעים היא פתח לניצול לרעה למי שאיחר בדקה), ולהפעיל מוקד לילה של חברות התחבורה כדי שנוסעים ידעו האם הוזמן עבורם מונית / אוטובוס, ומה מיקומו והערכת הזמן להגעתו. בלי מוקד מסודר, נוסעים ונוסעות לא יחפצו להמתין לשווא לנסיעה שאולי תגיע, ואולי לא.
חבל שבאוטובוס עירוני אין מגבלת 10 עומדים. אם היה,
קו 66 היה הופך לקו לילה, כי בקו האחרון היו נשארים הרבה נוסעים בתחנה ואז היו מזמינים עוד אחד ועוד אחד וכן הלאה
 

olli3

New member
מנהל
יש מגבלת 55 נוסעים בשעות השפל (יושבים+עומדים) ו65 בשעות השיא

חבל שבאוטובוס עירוני אין מגבלת 10 עומדים. אם היה,
קו 66 היה הופך לקו לילה, כי בקו האחרון היו נשארים הרבה נוסעים בתחנה ואז היו מזמינים עוד אחד ועוד אחד וכן הלאה
יש מגבלת 55 נוסעים בשעות השפל (יושבים+עומדים) ו65 בשעות השיא
 

DRORIKO8

New member
אם היתה מגבלה כזאת ב-66

חבל שבאוטובוס עירוני אין מגבלת 10 עומדים. אם היה,
קו 66 היה הופך לקו לילה, כי בקו האחרון היו נשארים הרבה נוסעים בתחנה ואז היו מזמינים עוד אחד ועוד אחד וכן הלאה
אם היתה מגבלה כזאת ב-66
אז היית צריך להוציא אוטובוס כל דקה
 

alantan

New member
זה רק בלילה או גם בערב שבת? כי אם זה בערב שבת, יש לי רעיון

תקנה חדשה: אוטובוס נוסף בלילה גם בשביל נוסע אחד
לפי כתבה עיתונאית, משרד התחבורה העביר הנחיה לפיה חלה חובה על הוצאת נסיעה נוספת עבור אפילו נוסע אחד שנשאר בתחנה מההעדר מקום, בנסיעה היומית האחרונה של הקו.
מקור מפה -
http://www.kikar.co.il/172243.html

יש הגיון מסויים בהחלטה הזו, אם כי יותר משתלם לחברות האוטובוסים יהיה לשכור מונית להסעת נוסעים בודדים שנותרו, כאשר נהג מזהה שאינו יכול להעלות נוסעים נוספים, במקום להוציא אוטובוס + נהג מאוחר בלילה מעבר ללוח הזמנים (יחייב להחזיק אוטובוס ונהג בכוננות לילה), אבל מצד שני זה פתח לניצול לרעה. לקבוצות גדולות יהיה משתלם יותר כלכלית להתחכם ולהמתין לאוטובוס אחרון עמוס שלא יוכל להעלות אותם, ויחייב משלוח אוטובוס נוסף, על פני הזמנת אוטובוס מיוחד הלוך-חזור במחיר גבוה יותר. כדי שתקנה כזו תהיה סבירה יש להחריג מתוכה קבוצות נוסעים גדולות, לחייב את נהג אוטובוס לעצור בתחנה לנוסעים שלא ניתן להעלות כדי להודיע להם שהוא מזמין מונית / אוטובוס נוסף (שיוזמן על ידי הנהג כמובן, הזמנה על ידי נוסעים היא פתח לניצול לרעה למי שאיחר בדקה), ולהפעיל מוקד לילה של חברות התחבורה כדי שנוסעים ידעו האם הוזמן עבורם מונית / אוטובוס, ומה מיקומו והערכת הזמן להגעתו. בלי מוקד מסודר, נוסעים ונוסעות לא יחפצו להמתין לשווא לנסיעה שאולי תגיע, ואולי לא.
זה רק בלילה או גם בערב שבת? כי אם זה בערב שבת, יש לי רעיון
מעניין...
 
כבר ידוע ששמירת שבת חשובה יותר אפילו מחיי אדם.

זה רק בלילה או גם בערב שבת? כי אם זה בערב שבת, יש לי רעיון
מעניין...
כבר ידוע ששמירת שבת חשובה יותר אפילו מחיי אדם.
אם הנוסע לא הצליח לעלות לאוטובוס, זאת בעיה שלו שהוא לא הביא שק שינה ואוכל ל-27 שעות.
 

alantan

New member
אני מניח שכבר חשבו על התרגיל שלי ולא יוציאו עוד אוטובוס

כבר ידוע ששמירת שבת חשובה יותר אפילו מחיי אדם.
אם הנוסע לא הצליח לעלות לאוטובוס, זאת בעיה שלו שהוא לא הביא שק שינה ואוכל ל-27 שעות.
אני מניח שכבר חשבו על התרגיל שלי ולא יוציאו עוד אוטובוס
ועוד אוטובוס אם יהיה קהל רב של נוסעים בנסיעה האחרונה של ערב שבת.
 

DRORIKO8

New member
מזכיר לי נשכחות מהתחנה המרכזית בירושלים

תקנה חדשה: אוטובוס נוסף בלילה גם בשביל נוסע אחד
לפי כתבה עיתונאית, משרד התחבורה העביר הנחיה לפיה חלה חובה על הוצאת נסיעה נוספת עבור אפילו נוסע אחד שנשאר בתחנה מההעדר מקום, בנסיעה היומית האחרונה של הקו.
מקור מפה -
http://www.kikar.co.il/172243.html

יש הגיון מסויים בהחלטה הזו, אם כי יותר משתלם לחברות האוטובוסים יהיה לשכור מונית להסעת נוסעים בודדים שנותרו, כאשר נהג מזהה שאינו יכול להעלות נוסעים נוספים, במקום להוציא אוטובוס + נהג מאוחר בלילה מעבר ללוח הזמנים (יחייב להחזיק אוטובוס ונהג בכוננות לילה), אבל מצד שני זה פתח לניצול לרעה. לקבוצות גדולות יהיה משתלם יותר כלכלית להתחכם ולהמתין לאוטובוס אחרון עמוס שלא יוכל להעלות אותם, ויחייב משלוח אוטובוס נוסף, על פני הזמנת אוטובוס מיוחד הלוך-חזור במחיר גבוה יותר. כדי שתקנה כזו תהיה סבירה יש להחריג מתוכה קבוצות נוסעים גדולות, לחייב את נהג אוטובוס לעצור בתחנה לנוסעים שלא ניתן להעלות כדי להודיע להם שהוא מזמין מונית / אוטובוס נוסף (שיוזמן על ידי הנהג כמובן, הזמנה על ידי נוסעים היא פתח לניצול לרעה למי שאיחר בדקה), ולהפעיל מוקד לילה של חברות התחבורה כדי שנוסעים ידעו האם הוזמן עבורם מונית / אוטובוס, ומה מיקומו והערכת הזמן להגעתו. בלי מוקד מסודר, נוסעים ונוסעות לא יחפצו להמתין לשווא לנסיעה שאולי תגיע, ואולי לא.
מזכיר לי נשכחות מהתחנה המרכזית בירושלים
איך פעם אחת חיכינו עד 2 בלילה בשביל שיביאו לנו אוטובוס לצומת רעננה כי האוטובוס האחרון נשרף בעליות לבירה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה