תקלת ולידציה ברכבת שחסמה כרטיסי רב קו

מצב
הנושא נעול.

ArsaWhat

New member
תקלת ולידציה ברכבת שחסמה כרטיסי רב קו

תקלת ולידציה ברכבת שחסמה כרטיסי רב קו
היי, לא ראיתי שום דיבור פה על העניין ויש לי שאלה. ברביעי בערב הגעתי לתחנת רכבת ההגנה, העברתי את הרב קו עם הכרטיסיית נסיעות חיפה-ת"א, קיבלתי הודעה שהכרטיס לא קריא. רשמו את הפרטים שלי ברשימה ארוכה, והפנו אותי לנציג רב קו שנתן לי כרטיסי נייר חינמיים, וכשהעברתי את הרב קו באפליקציה בפלאפון הבנתי שהזינו לי ניצול של הנסיעה. הנציג שאל אם הייתי בתחנה בבוקר, אמרתי שלא, ואז אמר שאבוא יום למחרת ויהיה לי כרטיס חדש.
עליתי בחיפה על אוטובוס אגד, היה כתוב בקורא של הנהג שהכרטיס "ברשימה שחורה", נאלצתי לשלם במזומן למרות שיש לי גם ערך צבור שמכובד באגד.
היום הגעתי בסביבות 13:45 לאותו החלון, הנציג כבר לא היה שם, הנציגה הלחוצה צעקה עלי "למה לא באתי בבוקר", הכרטיס שלי לא היה מוכן עדיין. נהג אוטובוס שעבר בהגנה העלה אותי ללא תשלום כשאמרתי לו שהכרטיס שלי נחסם בגלל הרכבת.
בראשון הקרוב אנסה שוב להגיע לרכבת ההגנה (למרות שלא ברור לי אם להגיע לשם או לסבידור ואם בכלל אמורים להתקשר אלי. הקופאית שאלה אם מישהו התקשר אלי ואכן אף אחד לא התקשר).
השאלות שלי הן כאלה:
א. אם התקלה היתה ידועה מהבוקר שהולידטורים חוסמים את הכרטיסים איך זה שלא תלו שלטים, לא אמרו למאבטחים/סדרנים לומר משהו?
ב. יום ראשון זה ה-2.8. כלומר אני לא יכול להגיד לנהג שנחסם לי הכרטיס ויש לי חופשי חודשי כי כבר חודש חדש. מי יחזיר לי את הכסף שהוצאתי על כרטיסי נסיעה (2 אוטובוסים מאיפה שאני גר לרכבת ההגנה) כשבכלל תכננתי לטעון חופשי יומי לפני תחילת אוגוסט? מאחר ואין לי רב קו אני אפילו לא יכול לטעון חופשי יומי שלא לדבר על זה שאני בכלל רוצה להגיע לתחנה לפני השעות שמנפיקים בהם חופשי יומי. האם יש נוהל החזרים כזה או שנדפקתי?
 

ArsaWhat

New member
מקפיץ + תוספת

תקלת ולידציה ברכבת שחסמה כרטיסי רב קו
היי, לא ראיתי שום דיבור פה על העניין ויש לי שאלה. ברביעי בערב הגעתי לתחנת רכבת ההגנה, העברתי את הרב קו עם הכרטיסיית נסיעות חיפה-ת"א, קיבלתי הודעה שהכרטיס לא קריא. רשמו את הפרטים שלי ברשימה ארוכה, והפנו אותי לנציג רב קו שנתן לי כרטיסי נייר חינמיים, וכשהעברתי את הרב קו באפליקציה בפלאפון הבנתי שהזינו לי ניצול של הנסיעה. הנציג שאל אם הייתי בתחנה בבוקר, אמרתי שלא, ואז אמר שאבוא יום למחרת ויהיה לי כרטיס חדש.
עליתי בחיפה על אוטובוס אגד, היה כתוב בקורא של הנהג שהכרטיס "ברשימה שחורה", נאלצתי לשלם במזומן למרות שיש לי גם ערך צבור שמכובד באגד.
היום הגעתי בסביבות 13:45 לאותו החלון, הנציג כבר לא היה שם, הנציגה הלחוצה צעקה עלי "למה לא באתי בבוקר", הכרטיס שלי לא היה מוכן עדיין. נהג אוטובוס שעבר בהגנה העלה אותי ללא תשלום כשאמרתי לו שהכרטיס שלי נחסם בגלל הרכבת.
בראשון הקרוב אנסה שוב להגיע לרכבת ההגנה (למרות שלא ברור לי אם להגיע לשם או לסבידור ואם בכלל אמורים להתקשר אלי. הקופאית שאלה אם מישהו התקשר אלי ואכן אף אחד לא התקשר).
השאלות שלי הן כאלה:
א. אם התקלה היתה ידועה מהבוקר שהולידטורים חוסמים את הכרטיסים איך זה שלא תלו שלטים, לא אמרו למאבטחים/סדרנים לומר משהו?
ב. יום ראשון זה ה-2.8. כלומר אני לא יכול להגיד לנהג שנחסם לי הכרטיס ויש לי חופשי חודשי כי כבר חודש חדש. מי יחזיר לי את הכסף שהוצאתי על כרטיסי נסיעה (2 אוטובוסים מאיפה שאני גר לרכבת ההגנה) כשבכלל תכננתי לטעון חופשי יומי לפני תחילת אוגוסט? מאחר ואין לי רב קו אני אפילו לא יכול לטעון חופשי יומי שלא לדבר על זה שאני בכלל רוצה להגיע לתחנה לפני השעות שמנפיקים בהם חופשי יומי. האם יש נוהל החזרים כזה או שנדפקתי?
מקפיץ + תוספת
אף אחד לא התקשר אלי אז נסעתי לרכבת ההגנה בציפיה שהערב (ראשון) הכרטיס יהיה מוכן אחרי שברביעי בערב ביקשתי להנפיק אותו ונאמר לי שלמחרת (חמישי) הוא יחכה לי מוכן בתחנה.
מי יכול לפצות אותי על הזמן האבוד, על עוגמת הנפש ועל הכסף שהוצאתי לחינם (ולא לחינם - בנוסף לחופשי חודשי שתכננתי להטעין ברביעי, לפני תחילת החודש החדש ואותו הייתי אמור לנצל לנסיעות בגוש דן, + נסיעות בעיר אחרת שהייתי אמור לשלם מהסכום הארנק שצבור לי והייתי צריך לשלם מכיסי)? ולכמה אני יכול לצפות?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה