תקלידו בגוגל את הטלפון של " שודדת" - תמי

שודדת3

New member
שבוע טוב לכולם 0525652452 אבי מסרתי את הפון

שבוע טוב לכולם מה שלומכם אם תוכלו לסיע לי במה שתוכלו תודה תמי
 

טיגריס2

New member
תמי

כל השישי שבת שלחת לי ים של מסרים כתבתי לך שמחר תפגשי איתי כי יש אנשים שרוצים לעזור לך בעניין האזכרה הם רק רוצים לראות תעודת פטירה כדי לראות אם את לא טועה בעניין התאריך כי כתבת שהאזכרה היא ב 5.6 וזה יוצא יום שישי. כתבת שאת חדשה בחדרה ולא מכירה אותה כשאמרתי לך להגיע לפוטו כפיר ברח' הנשיא אז כתבתי לך שניפגש בקניון הכי טוב והכי קל והכי פשוט עכשיו את מתחמקת? למה? מי שזקוק לעזרה לא מתחמק ויעשה הכל כדי לקבל את העזרה לה הוא זקוק
 
ואני חשבתי שבגילי המתקדם ראיתי כבר הכל../images/Emo5.gif!!!!

לפחות למדתי על עוד כמה וכמה אתרים מעניינים.
 
אנחנו עושים כאן משפט שדה וזה לא בסדר

אם תבדקו טוב , תראו שלפני יותר משנה ביקשה עזרה גם בציוד רפואי עבורה בשל מחלה ממנה היא סובלת . בואו לא נהיה שופטים . רוצים ויכולים - עוזרים , לא רוצים - לא עוזרים . ובנוסף , אם תבדקו טוב בהודעות - בכולן אותה בקשה - אוכל , אוכל , אוכל , סעודת מצווה ומחשב נייד .
 

טיגריס2

New member
בוקר אור

בעניין תמי - שודדת3 אני מוכנה לעזור לה ופניתי למספר גורמים שנענו בחיוב לעזור באזכרה כולל מקום בחדרה ( בבית כנסת ) למען הסדר הטוב והנכון הם ביקשו תאריך מדוייק של פטירת הבת לאחר בירור עם תמי היא כתבה לי הלילה שהבת שלה נפטרה בתאריך 21.12 השאלה הנוספת היא אם מבחינת התורמים אין בעיה לאזכרה מאוחרת( מדובר בתורמים דתיים ) איך היא תיקח את כל הדברים שיתרמו לה. ועל ההצעה לעשות בחדרה היא לא עונה על השאלות. אני מוכנה ללוות אותה בנושא ולדאוג , אבל רק עם זה יעשה פה בעיר חדרה אולי זה ישמע לחלק מכם לא הגיוני אבל , זה לא קשור אלי אלא לתורמים.
 
חחחחחחח שודדת הקברים היא רוצחת סידרתית בת 30

יפה היתה לי הרגשה שמשהו כאן מסריח .משהו כאן חולה.
 

אודרי11

New member
קיבלתי ממנה מסר

ואני מתארת לעצמי שעוד קיבלו, עם בקשת עזרה מאד תמוהה. לדעתי היא לא אמינה, תזהרו ממנה
 

33 אבי

New member
שודדת לא התכוונתי לפגוע בך

אבל לפעמים הצפה של פורומים ושל מסר פרטי לא מעידה על חוסר אלא על בעיה. מאחלת לך חיים טובים בריאים וארוכים ומחילה אם פגעתי בך.
 
פונים אליי הרבה לעזרה גם מהפורום ומהשכונה

ולצערי גיוס תרומות זה עבודה קשה אני משאירה הודעות בכל האתרים על מזון טיטולים ומטרנה ביגוד אז יש לי בעיה... אני לא יכולה לקרוא ולשמוע שיש תינוקות וילדים שזקוקים לעזרה ואולי... למי שקורא ולא מקבל את ההצפה בפורמים והבקשה לעזרה הוא זה שסובל מבעיה
 

33 אבי

New member
מייטל אותך אני מכירה מכאן

לא מעט זמן ומעולם לא כתבתי עלייך מילה רעה כי את לא מציפה. את כותבת ומבקשת ומסבירה אבל לא מציפה. תסתכלי כמה הודעות היא כתבה כאן בארבעים ושמונה השעות האחרונות.
 
אבי

אולי היא לא יודעת איך להשתמש במערכות הפורומים השונות
אז כתבה הרבה הודעות וכולן אותו נוסח , סיגלי הצמידה את ההודעות שלה . אין לנו רשות לשפוט אדם עד שלא נגיע למקומו . לפני יותר משנה היא שטחה כאן את סיפורה האישי עם הבעיות הרפואיות שלה . אני לא חושבת שהיא מציפה בכוונה , קטלנו אותה כמעט כולנו בלי לשמוע אותה בכלל ויש לה מה להגיד . אני לא מתכוננת לעשות כאן אאוטינג ולפרסם מה שהיא כתבה לי במסר וכל מה שכתבה לי נבדק ונכון . ושוב , מי שרוצה ויכול - עוזר , מי שלא רוצה - שלא יעזור .
 
למעלה