תקדישו לי 5 דקות מזמנכם בבקשה

MayaTheBee

New member
תקדישו לי 5 דקות מזמנכם בבקשה

אני עושה עבודה באנגלית לבגרות על : how does society treats body modification? ואני אבקש ממכם למלא שאלונצ'יק בשביל זה. אתם מוזמנים (ואף מומלץ!) לפרט כמה שיותר, דוגמאות רעיונות, מצידי תכתבו לי מגילה שלמה על מקרה שקרה. אתם גם מוזזמנים לענות בכן ולא. אבל יותר מהכל, אתם מוזמנים לעשות את הכל באנגלית! [אבל אפשר גם בעברית ואני אתרגם.] ואם יש לכם רעיון לעוד שאלות או דברים שאני יכולה להוסיף בעבודה זה יהיה נחמד. אה, ואם יש לי טעויות גרמר תתקנו אותי, פשוט שכחתי להכנס לשיעורים שלימדו את זה, והטלוויזיה מלאה בשגיאות :) שם: גיל: 1. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מעבודה מסוימת, שיש לכם את הכישורים אליה, רק בגלל המודיפיקציות שלכם? 2. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מפעילות חברתית כלשהי (לדוגמא: צופים) בגלל המודיפיקציה שלכם? 3. האם אי פעם אמרו לכם שתסולקו מבית הספר אם לא תורידי/תסתירו את המודיפיקציות שלכם? 4. האם אי פעם הרגשתם/הייתם מופלים בגלל המודיפיקציות שלכם? 5. האם אי פעם קראו לכם בשמות (פריקים! שטניסטים מסריחים! 666) בגלל המודיפיקציות שלכם? 6. האם אי פעם הייתם/הרגשתם נשפטים [לא נכון] בגלל המודיפיקציות שלכם? 7. האם המשפחה שלכם והחברים הקרובים תומכים במודיפיקציות שלכם? אם לא, מה הם/אתם עושים בנידון? לסיכום, האם אי פעם הרגשתם שהחברה לא מקבלת אתכם בגלל המודיפיקציות שלכם? Name: Age: 1. Have you ever felt/been rejected from jobs that you do know you have the qualifications for that because of your BM? 2. Have you ever felt/been rejected from any social activity (scouts, for example)? 3. Have you ever been told you'd be expelled from school just because of your BM? 4. Have you ever felt/been you're being discriminated because of your BM? 5. Have your ever been called names because of your BM? 6. Have you ever felt/been [wrongly] pre-judged because of your BM? 7. Does your family and close friends support your BM? If not, what do you/them do about it? And for conclusion,. Have you ever felt like the society doesn't accept because of your BM? - תודות.
 

BlackFairy567

New member
שלא תגידי שאנלא מגיבה ועוזרת!

1. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מעבודה מסוימת, שיש לכם את הכישורים אליה, רק בגלל המודיפיקציות שלכם? יאפ. הייתה עבודה שבבירור אמרו לי שכעיקרון אני מתאימה מבחינת קישורים, אבל הפירסינגים שלי בעיתיים. שהסברתי שאני לא יכולה להוריד אותם אבל אני יכולה להחליף לעגילים קטנים.. הם אמרו שזה לא מתקבל אצלהם... 2. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מפעילות חברתית כלשהי (לדוגמא: צופים) בגלל המודיפיקציה שלכם? הממ כשרציתי להתנדב שנה שעברה בגן של ילדים אוטיסטים המנהלת שם רמזה לי שהעגילים קצת יפריעו לי, אבל אם טוב לי עם זה אז סבבה.. {לה היו רק שתי אצבעות! אז היא הסכימה:p} 3. האם אי פעם אמרו לכם שתסולקו מבית הספר אם לא תורידי/תסתירו את המודיפיקציות שלכם? לא. 4. האם אי פעם הרגשתם/הייתם מופלים בגלל המודיפיקציות שלכם? מיה תורידי ת'שאלה הזו! כל השאלון שואל בפרט על מתי היינו מופלים, וכאן זה הכל בכלליות... למרות שפירטנו לך מתי היינו מופלים! ובנוסף לכך, שאלת את אותה שאלה בסוף. {את זה אל תתרגמי:p} 5. האם אי פעם קראו לכם בשמות (פריקים! שטניסטים מסריחים! 666) בגלל המודיפיקציות שלכם? חחח כן. שנה שעברה חצי מהבצפר טען שאני מכת השטן בגלל העגילים. 6. האם אי פעם הייתם/הרגשתם נשפטים [לא נכון] בגלל המודיפיקציות שלכם? המון. המון פעמים שהלכתי לחברים חשבו שאני השפעה רעה, או שחשבו שאני בנאדם שעושה המון שטויות בגלל זה, למרות שאני בדיוק ההפך. 7. האם המשפחה שלכם והחברים הקרובים תומכים במודיפיקציות שלכם? אם לא, מה הם/אתם עושים בנידון? הם שונאים את זה. וכל הזמן העירו לי שאני אוריד.. אבל בכל זאת קיבלו את זה כשאמרתי להם שזה הרצון שלי וזה מה שעושה לי טוב... לסיכום, האם אי פעם הרגשתם שהחברה לא מקבלת אתכם בגלל המודיפיקציות שלכם? כן.
 

MayaTheBee

New member
הבהרה בקשר לשאלה 4

הכוונה היא, לדוגמא באוטובוס, בכניסה למועדון, במסעדה וכד' (כמו שמור סיפרה לי שלא הכניסו את חברה שלה עם ראסטות לאוטובוס כי הנהגה מכיר אנשים כמוהה)
 

BlackFairy567

New member
חחח לאאא!

הוא לא החזיר לה עודף מ50. אז היא באה אליו.. ואז הוא אמר "את סתם רוצה ממני כסף! אני החזרתי לך! אני מכיר אנשים כמוך! לכי תגנבי מאיזה קיוסק לא ממני!"
 

MayaTheBee

New member
זו עדיין אפליה.

[נדמה לי] בכל אופן, הכוונה עכשיו ברורה אני מקווה.
 

Dolose

New member
רק כי אני יודעת שפרוג'קט זה באסה..

וגם כי את נחמדת Name: Inbar Age: one month from 18 1. No..but my friends have, even those with the perfectly excepted mods, such as lobe piercing. i havnt cause ive never applied for a job, but i babysitted and my employers didnt care i had mods, plus i sometimes hid the Mods from some of the kids. 2. No. 3. Yeah but eventually it turned out to be a false threat.. 4. No. 5. Yes but it was done with humor. 6. All the times. when i had a septum piercing people who barley know me, told my im brave/impulsive/"living on the edge"/tough/bored/other pre-judgemental crap.idiots right know my currents mods make people think im special..but truth is Mods dont tell anything about the person. 7. My family was negative about it but learned to except that and now they like my mods :) The friends...some like it, some dont,and that didnt change. 8. No.
 

NONA17

New member
הנה

שם:שמעונה (SHIMONA) גיל:19 1. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מעבודה מסוימת, שיש לכם את הכישורים אליה, רק בגלל המודיפיקציות שלכם? לא 2. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מפעילות חברתית כלשהי (לדוגמא: צופים) בגלל המודיפיקציה שלכם? לא 3. האם אי פעם אמרו לכם שתסולקו מבית הספר אם לא תורידי/תסתירו את המודיפיקציות שלכם? כן 4. האם אי פעם הרגשתם/הייתם מופלים בגלל המודיפיקציות שלכם? כן 5. האם אי פעם קראו לכם בשמות (פריקים! שטניסטים מסריחים! 666) בגלל המודיפיקציות שלכם? כן והרבההההה 6. האם אי פעם הייתם/הרגשתם נשפטים [לא נכון] בגלל המודיפיקציות שלכם? כן... עד שהכירו אותי וידעו מי אי באמת... 7. האם המשפחה שלכם והחברים הקרובים תומכים במודיפיקציות שלכם? אם לא, מה הם/אתם עושים בנידון? דווקא כן... לאמא יש פירסים+קעקועים לסיכום, האם אי פעם הרגשתם שהחברה לא מקבלת אתכם בגלל המודיפיקציות שלכם? לפעמים יש מצבים שמרגישים דחויים בגלל זה אבל לרוב ודווקא לאחרונה המצב שונה כי זה הפך להיות דבר שגרתי (אנשים עם מודיפיקציות)
 

BloodyRose

New member
just for you

כתבתי הכל באנגלית, ואז החלטתי שאין לי כח אז מחקתי הכל והתחלתי בעברית
סורי שם:
כינוי זה מספיק טוב? בלאדי גיל:
02 1. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מעבודה מסוימת, שיש לכם את הכישורים אליה, רק בגלל המודיפיקציות שלכם?
לא 2. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מפעילות חברתית כלשהי (לדוגמא: צופים) בגלל המודיפיקציה שלכם?
לא, אבל חשוב לי לציין שאת מרבית הקעקועים שלי עשיתי במהלך שירותי הצבאי, והמדים גם ככה מסתירים את מרבית הקעקועים. אני חושבת שרק אחרי השחרור אני אוכל לתת תשובות הולמות בכל הנוגע לעבודה וכאלה 3. האם אי פעם אמרו לכם שתסולקו מבית הספר אם לא תורידי/תסתירו את המודיפיקציות שלכם?
כן. בחטיבה הייתי הבחורה הראשונה בבי"ס שעשתה עגיל בגבה, והמנהלת די שנאה את זה. היא זימנה את ההורים שלי לשיחות מספר פעמים ואיימה בעונשים למיניהם, אבל בסוף הוחלט שאני אסתיר תמיד את העגיל עם פלסטר. כמובן שזה לא קרה. הייתה רק מורה אחת שהעגיל הפריע לה, ורק בשיעורים שלה הסתרתי אותו. כל פעם שראיתי את המנהלת הייתי מתחמקת (בערך כמו רס"ר בצבא אפשר להגיד
), וככה העברתי שנתיים. 4. האם אי פעם הרגשתם/הייתם מופלים בגלל המודיפיקציות שלכם?
לא 5. האם אי פעם קראו לכם בשמות (פריקים! שטניסטים מסריחים! 666) בגלל המודיפיקציות שלכם?
אולי מאחורי גבי, אבל מעולם לא בפנים 6. האם אי פעם הייתם/הרגשתם נשפטים [לא נכון] בגלל המודיפיקציות שלכם?
לא מדוייק. כשהגעתי ליחידה בה אני מוצבת כרגע בצבא אני יודעת שהיו קצינים שנרתעו ממני בגלל הקעקועים (יותר נכון קעקוע אחד, הצמיד, שהוא היחידי שנמצא במקום חשוף), אבל מהר מאוד הם הבינו שהסטיגמות שנלוות לקעקועים לא נכונות. 7. האם המשפחה שלכם והחברים הקרובים תומכים במודיפיקציות שלכם? אם לא, מה הם/אתם עושים בנידון?
הם לא תומכים, אבל הם למדו לחיות עם זה. זה חלק ממי שאני, זה מה שאני אוהבת, ועליהם לקבל את זה. עם הזמן הם גם לומדים לאהוב את זה, והם בעיקר מקבלים את זה כי הם יודעים שזה מה שמסב לי אושר. לסיכום, האם אי פעם הרגשתם שהחברה לא מקבלת אתכם בגלל המודיפיקציות שלכם?
לא, אבל כמו שכבר אמרתי, יהיה יותר חכם לשאול אותי את זה אחרי שאני אצא מהחממה שנקראת "צבא". בהצלחה בעבודה וכאלה
 

VeNoM777

New member
רק בגלל שאני לא טוב באנגלית

אני לומד עם רונית
שם: כוכבי גיל: 17 1. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מעבודה מסוימת, שיש לכם את הכישורים אליה, רק בגלל המודיפיקציות שלכם? עבדתי רק אצל אבא. הוא שונא את המעט שיש לי אבל לא הייתה לו ברירה. 2. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מפעילות חברתית כלשהי (לדוגמא: צופים) בגלל המודיפיקציה שלכם? לא משתתף בכאלה דברים. 3. האם אי פעם אמרו לכם שתסולקו מבית הספר אם לא תורידי/תסתירו את המודיפיקציות שלכם? כל המודים הנראים לעין הם באוזניים ולפי תקנון בליך (אני חושב) באוזניים מותר. 4. האם אי פעם הרגשתם/הייתם מופלים בגלל המודיפיקציות שלכם? בטח. כל אחד שקצת שונה מופלה בדרך כלשהי 5. האם אי פעם קראו לכם בשמות (פריקים! שטניסטים מסריחים! 666) בגלל המודיפיקציות שלכם? חחח היום אחד מהכיתה שלי צעק לי את זה באמצע הרצאה על מין. 6. האם אי פעם הייתם/הרגשתם נשפטים [לא נכון] בגלל המודיפיקציות שלכם? כן. אותה תשובה לשאלה 4. 7. האם המשפחה שלכם והחברים הקרובים תומכים במודיפיקציות שלכם? אם לא, מה הם/אתם עושים בנידון? המשפחה שלי ממש שונאת את זה. אני לא עד כדי כך מחורר מהעובדה שהמשפחה לא מסכימה ואני מכבד ת'הורים (בינתיים). כשעשיתי ת'היליקס לא ראיתי ת'פלאפון חודש. ובקושי הייתי על המחשב. אבא פסיכי נו (לא להכניס את זה לעבודה) לסיכום, האם אי פעם הרגשתם שהחברה לא מקבלת אתכם בגלל המודיפיקציות שלכם? כן. שוב.. כמו שאלה 4 ו 6
 

B B A

New member
אוקיי...

שם:בנאדם (זה הכינוי...) גיל:17 וחצי האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מעבודה מסוימת, שיש לכם את הכישורים אליה, רק בגלל המודיפיקציות שלכם? עדיין לא 2. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מפעילות חברתית כלשהי (לדוגמא: צופים) בגלל המודיפיקציה שלכם? לא 3. האם אי פעם אמרו לכם שתסולקו מבית הספר אם לא תורידי/תסתירו את המודיפיקציות שלכם? לא 4. האם אי פעם הרגשתם/הייתם מופלים בגלל המודיפיקציות שלכם? לא 5. האם אי פעם קראו לכם בשמות (פריקים! שטניסטים מסריחים! 666) בגלל המודיפיקציות שלכם? כן,ועדיין קוראים לי 6. האם אי פעם הייתם/הרגשתם נשפטים [לא נכון] בגלל המודיפיקציות שלכם? כן. אני לא בנאדם קשוח 7. האם המשפחה שלכם והחברים הקרובים תומכים במודיפיקציות שלכם? ממש לא ואני משתדל לשים ז. לסיכום, האם אי פעם הרגשתם שהחברה לא מקבלת אתכם בגלל המודיפיקציות שלכם? לפעמים....
 

Pink Pig

New member
../images/Emo41.gif

שם:ירדן גיל:18.7 1. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מעבודה מסוימת, שיש לכם את הכישורים אליה, רק בגלל המודיפיקציות שלכם? נופ 2. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מפעילות חברתית כלשהי (לדוגמא: צופים) בגלל המודיפיקציה שלכם? כה כל הזמן באוטובוסים בוהים בי. זה מגיע למצב כבר שאני רוצה למות או לקבור תעצמי מרוב שזה מביך. אוטובוס שלם בוהה בי
3. האם אי פעם אמרו לכם שתסולקו מבית הספר אם לא תורידי/תסתירו את המודיפיקציות שלכם? לא, אצלנו מותר 4. האם אי פעם הרגשתם/הייתם מופלים בגלל המודיפיקציות שלכם?נופ 5. האם אי פעם קראו לכם בשמות (פריקים! שטניסטים מסריחים! 666) בגלל המודיפיקציות שלכם? עוד לא נתקלתי בתופעה כזאת. 6. האם אי פעם הייתם/הרגשתם נשפטים [לא נכון] בגלל המודיפיקציות שלכם?7 לא ממש 8. האם המשפחה שלכם והחברים הקרובים תומכים במודיפיקציות שלכם? המשפחה אומרת שזה מוזר, צוחקים איתי על זה. בת דודה שלי שבגיל שלי החליטה שאני חייבת להפסיק ושזה מכוער. שאבא רואה פירס חדש הוא מחייך טיפה ואומר "את תביני אם אל אגיב נכון?". אם לא, מה הם/אתם עושים בנידון? כלום. הם אוהבים אותי בגלל מי שאני בלי קשר לפירסים. לסיכום, האם אי פעם הרגשתם שהחברה לא מקבלת אתכם בגלל המודיפיקציות שלכם? אני די נמנעת ממקומות שהחברה לא מתאימה לי, ככה שרוב האנשים שאני נמצאת בחברתם (בצפר, חבר'ה) די רגילים לזה או שסתם לא אכפת להם. והתשובה הזאת תקפה לכל התשובות האחרות למעלה. בהצלחה
 

misplaced

New member
טיפונת אלכוהול בדם..להתייחס בהתאם.

שם: אלי גיל: 24 1. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מעבודה מסוימת, שיש לכם את הכישורים אליה, רק בגלל המודיפיקציות שלכם? כן, ביותר ממקום עבודה אחד אמרו שהכל מעולה רק יש בעיה עם הפירסינג, הקעקועים והשיער, במקרה אחד כשאמרתי שהפירסים ניתנים להסתרה, כנ"ל על הקעקועים ושיער ולבוש וכו' ניתנים לשינוי אמרו לי "זה יותר מזה, ברור שזה מצביע על אופי מסויים שלא תואם את מה שאנחנו מחפשים, תודה." 2. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מפעילות חברתית כלשהי (לדוגמא: צופים) בגלל המודיפיקציה שלכם? כשהייתי בבצפר הרגשתי דחוייה... זה היה לפני 9 שנים והייתי היחידה אז בחדרה עם פירסינג ומוהיקן [וקעקוע קטן...] 3. האם אי פעם אמרו לכם שתסולקו מבית הספר אם לא תורידי/תסתירו את המודיפיקציות שלכם? לא, למדתי בבצפר דמוקרטי. 4. האם אי פעם הרגשתם/הייתם מופלים בגלל המודיפיקציות שלכם? כן, באופן כללי בחברה, אם בבצפר, עבודה, סתם ברחוב ואפילו בקרב המשפחה. 5. האם אי פעם קראו לכם בשמות (פריקים! שטניסטים מסריחים! 666) בגלל המודיפיקציות שלכם? כן, הרבה מאוד, הקטע שהכי הרס אותי היה לפני שנה כשגרתי במושב עם החבר והייתי בקניון בלוד והשומר שאל אותי "מה את פריקית?" לא ציפיתי לשמוע שאלה כזו בגיל 23...צחקתי לו בפרצוף ואמרתי לו "מה אתה אהבל?" ובגיל 13 עד 17 ככה היו שואלים אותי המון אם אני שוחטת חתולים...[כרגע יש לי 13...אז ממש ממש לא.] 6. האם אי פעם הייתם/הרגשתם נשפטים [לא נכון] בגלל המודיפיקציות שלכם? הרבה מאוד מאוד, שוב, אפילו ע"י המשפחה. 7. האם המשפחה שלכם והחברים הקרובים תומכים במודיפיקציות שלכם? אם לא, מה הם/אתם עושים בנידון? רוב המשפחה ממש לא, אבל אני לא ממש שואלת אותם. גם הרבה מהחברים כולל בן הזוג לא ממש אוהבים את זה, שוב, החלטה שלי והחלטה שלהם אם לקבל את זה או לא. לסיכום, האם אי פעם הרגשתם שהחברה לא מקבלת אתכם בגלל המודיפיקציות שלכם? כן.
 

PunkInDrublic

New member
בהצלחה

שם: ורד גיל: 18.5 1. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מעבודה מסוימת, שיש לכם את הכישורים אליה, רק בגלל המודיפיקציות שלכם? כן. הייתה עבודה אחת שממש רצו לקבל אותי אבל רק אם בטיח שאני מורידה את הנזם. (אפילו נקודה הם לא הרשו) 2. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מפעילות חברתית כלשהי (לדוגמא: צופים) בגלל המודיפיקציה שלכם? לא 3. האם אי פעם אמרו לכם שתסולקו מבית הספר אם לא תורידי/תסתירו את המודיפיקציות שלכם? לא 4. האם אי פעם הרגשתם/הייתם מופלים בגלל המודיפיקציות שלכם? בעיקר בקטע של תעסוקה, לעיתים 5. האם אי פעם קראו לכם בשמות (פריקים! שטניסטים מסריחים! 666) בגלל המודיפיקציות שלכם? קראו לי ככה אבל לא בגלל זה 6. האם אי פעם הייתם/הרגשתם נשפטים [לא נכון] בגלל המודיפיקציות שלכם? כן. לומדים לחיות עם זה ולא לספור אנשים כאלה 7. האם המשפחה שלכם והחברים הקרובים תומכים במודיפיקציות שלכם? אם לא, מה הם/אתם עושים בנידון? לא ממש תומכים חוץ מכמה. אף אחד מהצדדים לא עושה כלום בנידון-מסכימים שלא להסכים. לסיכום, האם אי פעם הרגשתם שהחברה לא מקבלת אתכם בגלל המודיפיקציות שלכם? כן אבל האמת שזה לא ממש משנה לי
 

Amit Remmus

New member
אין לי כוח לאנגלית, סלחי לי ../images/Emo13.gif

שם: עמית. גיל: 18. 1. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מעבודה מסוימת, שיש לכם את הכישורים אליה, רק בגלל המודיפיקציות שלכם?
2. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מפעילות חברתית כלשהי (לדוגמא: צופים) בגלל המודיפיקציה שלכם?
3. האם אי פעם אמרו לכם שתסולקו מבית הספר אם לא תורידי/תסתירו את המודיפיקציות שלכם?
4. האם אי פעם הרגשתם/הייתם מופלים בגלל המודיפיקציות שלכם?
5. האם אי פעם קראו לכם בשמות (פריקים! שטניסטים מסריחים! 666) בגלל המודיפיקציות שלכם?
6. האם אי פעם הייתם/הרגשתם נשפטים [לא נכון] בגלל המודיפיקציות שלכם?
7. האם המשפחה שלכם והחברים הקרובים תומכים במודיפיקציות שלכם? אם לא, מה הם/אתם עושים בנידון?
, אממ.. אבא שלי שאל אותי במשך שנתיים בערך "מתי את מורידה את זה?" בקשר לנזם. מודים באוזניים לא מפריעים לו, אז הוא לא אומר כלום. לחברים לא באמת אכפת, זה הגוף שלי גם ככה. לסיכום, האם אי פעם הרגשתם שהחברה לא מקבלת אתכם בגלל המודיפיקציות שלכם?
 

seattle babe

New member
בבקשה :)

Name: Mor Age: 19 1. Have you ever felt/been rejected from jobs that you do know you have the qualifications for that because of your BM? No, but I never had any BM while working. 2. Have you ever felt/been rejected from any social activity (scouts, for example)? No. 3. Have you ever been told you'd be expelled from school just because of your BM? No. But I didn't have any BM while at school. 4. Have you ever felt/been you're being discriminated because of your BM? No. 5. Have your ever been called names because of your BM? No. 6. Have you ever felt/been [wrongly] pre-judged because of your BM? Yes. 7. Does your family and close friends support your BM? If not, what do you/them do about it? The only people who have a problem with my BM are my boyfriend and my father. They don't do anything about it except for letting me know that they aren't fond of it whenever they get the chance. And for conclusion,. Have you ever felt like the society doesn't accept because of your BM? No. I felt like I'm being pre-judged or labeled for being modified, but it never got to a degree of feeling unaccepted.
 

roychu

New member
me me!

Name: Roy Age: 17 1. Have you ever felt/been rejected from jobs that you do know you have the qualifications for that because of your BM? Nope. No one cares at the dairy. 2. Have you ever felt/been rejected from any social activity (scouts, for example)? And again, no. No one cares at the tnua(?) 3. Have you ever been told you'd be expelled from school just because of your BM? My school's rules don't have any part about piercing or body modification at all. 4. Have you ever felt/been you're being discriminated because of your BM? Sometimes, usually by people I don't really give a damn about. 5. Have your ever been called names because of your BM? When I was younger. Now it's not very often, if at all. 6. Have you ever felt/been [wrongly] pre-judged because of your BM? Very few times, and not that badly. 7. Does your family and close friends support your BM? If not, what do you/them do about it? I know my parents are somewhat modified themselves, and they support most of my mods. My friends just don't care. And for conclusion,. Have you ever felt like the society doesn't accept because of your BM? No.
 

B l a c k tears

New member
איזה שיעמום. \:

שם:אלמוג. גיל:16. 1. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מעבודה מסוימת, שיש לכם את הכישורים אליה, רק בגלל המודיפיקציות שלכם?יאפ. 2. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מפעילות חברתית כלשהי (לדוגמא: צופים) בגלל המודיפיקציה שלכם?לא. 3. האם אי פעם אמרו לכם שתסולקו מבית הספר אם לא תורידי/תסתירו את המודיפיקציות שלכם?כן,בגלל זה הורדתי את העגיל. 4. האם אי פעם הרגשתם/הייתם מופלים בגלל המודיפיקציות שלכם?לא חושבת. 5. האם אי פעם קראו לכם בשמות (פריקים! שטניסטים מסריחים! 666) בגלל המודיפיקציות שלכם?כן. 6. האם אי פעם הייתם/הרגשתם נשפטים [לא נכון] בגלל המודיפיקציות שלכם?הממ.. לא נראה לי. 7. האם המשפחה שלכם והחברים הקרובים תומכים במודיפיקציות שלכם? אם לא, מה הם/אתם עושים בנידון?החברים הקרובים כן. ההורים לא. אבא שלי היה אומר לי כמה שזה מכוער בכל הזדמנות. אח"כ הוא ממש לחץ להוריד. לסיכום, האם אי פעם הרגשתם שהחברה לא מקבלת אתכם בגלל המודיפיקציות שלכם?המשפחה אולי קצת,החברים תומכים.
 

mitzi20

New member
../images/Emo54.gif

שם:ענת גיל:22 1. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מעבודה מסוימת, שיש לכם את הכישורים אליה, רק בגלל המודיפיקציות שלכם? האמת? לא! עד כמה שזה מפתיע אותי..אולי זה בגלל שאף פעם לא חפצתי בעבודה פרונטלית עם קהל..אולי במקרה כזה תהיה לי בעייה... 2. האם אי פעם הייתם/הרגשתם דחויים מפעילות חברתית כלשהי (לדוגמא: צופים) בגלל המודיפיקציה שלכם? לא. 3. האם אי פעם אמרו לכם שתסולקו מבית הספר אם לא תורידי/תסתירו את המודיפיקציות שלכם? לא. הבית ספר שלי היה "מכון קליטה" לכל התלמידים שעפו משאר בתי הספר בירושלים, בוא נגיד שהמנהל היה אדם דיי פתוח לטיפוסים שונים ומשונים. 4. האם אי פעם הרגשתם/הייתם מופלים בגלל המודיפיקציות שלכם? כן, בהחלט. 5. האם אי פעם קראו לכם בשמות (פריקים! שטניסטים מסריחים! 666) בגלל המודיפיקציות שלכם? המון פעמים. ככה זה שאת לומדת בבי"ס של ערסים ויש לך פירסינג בין הראשונים בירושלים. 6. האם אי פעם הייתם/הרגשתם נשפטים [לא נכון] בגלל המודיפיקציות שלכם? לא. 7. האם המשפחה שלכם והחברים הקרובים תומכים במודיפיקציות שלכם? אם לא, מה הם/אתם עושים בנידון? משפחה? תומכת? לא, אבל- לא עושה בנידון כלום..עכשיו שאני בת 22 בטוח שלא אבל גם שהייתי בת 15 ועשיתי את הפירסינג הראשון אמא שלי אמרה לי שזה הגוף שלי ושאעשה מה שאני רוצה בו. לסיכום, האם אי פעם הרגשתם שהחברה לא מקבלת אתכם בגלל המודיפיקציות שלכם? הרבה פעמים כן. תלוי בבנאדם ובמקום.
 
למעלה