תצילו אותנו מאיילה,הריקנית העצלה העסוקה בפתוי

o א ג ה

New member
ארז קורע! יש לו עולם דמיוני משלו.

וזה אחרי שבבוקר הוא אמר לה שהוא מאוד ציני.
 

o א ג ה

New member
גם לאלין היו כמה ימים מצחיקים,

עד שהתחילה להידבק מאיילה ברכלנות ובקטנוניות.
 

רןרן4

New member
אני מקווה שבין הדיירים הבאים יהיו:

כוסית אחת שתתמודד מול איילה על תשומת הלב של הגברים בבית. אז נראה את הפרצוף האמיתי של איילה. מתנחל או מישהו מהימין שייתן קונטרה לפותנה וגואל שמדברים לרעה על ישראל וההמנון ופוטנה שתומכת בפלסטין ונגד הצבא.
 

o א ג ה

New member
שכחת את ההכי בולט -

מישהו שלא יפחד להתעמת עם אנשים. לבינתיים זה נראה שהם הולכים על ביצים. מצד אחד זה מובן, הם רוצים להתחבב בעיני הקהל ומפחדים מהדחות, אבל מצד שני, זה לא לעניין שכולם כמעט רוב הזמן מתנחמדים ומאחורי הגב מרכלים.
 

רןרן4

New member
דווקא נראה לי שארז התעורר והוא עונה לאנשים

די יפה. לאיילה הוא אמר שהוא עוד לא קלט מה השריטה שלה כשאלין אמרה לו שהוא הרס לה את הגופיית סבא שלה, הוא ענה לה:"בסדר אני אח"כ אביא לך 5 ש"ח" הוא התחיל לענות יותר לאנשים ואני מאמין שזה יילך ויתגבר.
 
השם הרע יהיה להפוך את איילה כמייצגת נשים.

איילה בעיניי בחורה נחמדה(כל עוד לא ראיתי אחרת ואני מודה שלא ראיתי הרבה,אבל כל הפעם שניסיתי לבחון אם יש סיבה לטענות הגורפות שכאן-לא מצאתי)שהודיעה מראש שהיא טיפוס פלרטטן,אני באופן אישי הייתי מתנהגת אחרת אבל אני לא רואה סיבה אמיתית לשפוט אותה בכזו חומרה לרעה.בהחלט מפריע לי לשמוע את הקול של איילה,אבל מעבר לזה ניתן לאמר כי לא הגעתי לרמה של שנאה/תיעוב אליה ובוודאי שלא הייתי מפקידה בידיה שת גורל הנשים בכללי. לקבוע שאיילה הרסה את שם המין הנשי בכללותו,נראה לי מגוחך מהיסוד.
 

webguy

New member
מדינת ישראל

מדינת ישראל היא מדינה שמרנית בגדול ..... אוי ואי אשה שמתחילה עם 2 גברים בעת ובעונה אחת ... מופקרת .. אשגבר עושה את זה עם שתי נשים ..אח איזה גבר... גבר שבגברים ..!! לדת יש תפקיד חשוב בתרבות שלנו ... מעבר לכל מדינה מערבית בעולם המערבי ...
 

o א ג ה

New member
מה קרה לך? איילה נציגת הנשים!

אלין ילדית, סתיו טרנסית, שרה מכשפתית, פותנה לא מהמגזר.. מה נשאר לנו? מה נעשה? זהו.. גורלנו כנשים חתום וגמור. והכול הודות לאיילה. אוי אוי אוי.
 

spinning1

New member
איילה מעצבנת הרבה אנשים

היא נראת כמו אחת שחושבת שהשמש זורחת לה מהתחת (הענק). חושבת שכולם צריכים להשתחוות בפניה. אחרי שעזבה את סער עברה ליעד הבא- אלירז, נצמדת אליו כל שעות היום. ב"זכותה" אני פחות צופה בערוץ 20. עולה לי על העצבים.
 
למעלה