תצילו אותנו מאיילה,הריקנית העצלה העסוקה בפתוי

זהר77

New member
תצילו אותנו מאיילה,הריקנית העצלה העסוקה בפתוי

ועושה שם רע לנשים. עושה לי כבר כאב ראש בכל פעם שאני שומעת את הקול שלה. מדברת כביכול "גבוהה", אבל על כלום. שיחות שלמות של ריק וכלום ופומפוזיות, מלמדת על ריקנות ואיבוד ערכים. מתנהגת כאחרונת הנקבות המיוחמות, מנסה לפתות גבר אחר גבר, ואת אופייה האמיתי מגלים כשאינה משיגה מה שהיא רוצה... היא חייבת שיסגדו לה. אבל מסכן הגבר שייפול בפח ויצטרך לשמוע ולקבל את השממון והריק שיש בה. היא לא עושה דבר בבית - רק קולות של עושה... גם כשהיא "מתנדבת" לעשות כלים, היא רק שוטפת אותם עם הרבה רעש. עצלנית כרונית שאפילו לשים סבון בכרית הניקוי גדול עליה. מעולם לא הכינה אוכל, אבל מנפחת את השכל בלי הפסקה. פריחה במראה של צפונית. מופיעה כל שנייה למצלמות, עסוקה אובססיבית במראה שלה, וכל תנועותיה משמשות לפיתוי. באיזה בית מגדלים דבר כזה ? שתתחיל לעשות למען האחר, הנכה, הנזקק, ואז אולי תפסיק להיות כזו אובססיבית אגואיסטית מכורה לחומר ולריק ולריקנות. מסופקתני אם זה יעזור...
 
אלירז ניפץ לה את הבלון הליום שהיא, אבל יוסף

החליט משום מה שהוא מאוהב בה, והוא לא מפסיק לגונן עליה, ולצודד בה, דוחה!יש באדם הזה, יוסף הרס עצמי מטורף! הוא בכח מתחנחן לאלו שלא רוצים בו, אם זו שרה, והפעם זו איילה שהוא לא מעניין אותה בשיט, זה נוראי
 
אמת, ואיך שאלירז פרש מהמטבח לנוח, העלוקה

הגיעה להטפל אליו, היא יודעת הייטב שהוא רואה מעבר לבלון שהיא מנסה לשווק לאחרים, וזה מוציא אותה משלוותה.
 
וראו זה פלא, אלירז שוטף כלים, ומי שם?! נכון!

הכינה! ההבדל בין שניהם בסיסי, הוא באמת עובד, שוטף כלים, היא עובדת בלעשות כאילו היא עסוקה, ובשואו אוף מטורף!! הוא פשוט, רוקד עם בנצי, וגואל, נהנה מהמוסיקה, היא עסוקה בהעמדות פנים, ושיראו אותה בכל רגע!!!!!
 
שמופי, דרכו לך על האגו גדל המימדים? תחייכי

בניגוד אלייך, אני לא מוצא במקום עבודתו של אדם הומור, ולא חש שאני נשגב או מוצא נחת ופורקן מגילוי כינים בראשו של אדם, ומתמלא הנאה מזה אמרתי לך, מה הפלא שלך ולאביב האינפנטיל יש הומור זהה?!
 

schmoopy

New member
אתה צריך לרכוש פח יותר גדול

אתה לא מודע שהפח שלך קטן מידי? אגב אני מהצד של אלירז וגם לא ברור לי למה אתה נעלב במקומו. ואם היית כנה היית מוצא שבמשפט שכתבת יש פאראדוקס. אם כל עבודה מכבדת את בעליה ואתה לא צוחק על מקומות עבודה, מה לא בסדר במה שכתבתי? לא מכובד חנות פלאפל? לא הבנתי. הכל בראש המעוות והחד מימדי שלך.
 

schmoopy

New member
ועוד פאראדוקס

בקשר לטענתך על כינים, למה אתה מכנה את איילה כינה? זה גורם לך פורקן? מישהי זרקה אותך? מה יש לך מאיילה? מאיפה ההתנגדות הזאת כלפיה?
 

xyz23

New member
ממש לא מתחנחן

למה אתה מנסה בכוח למצוא רק דברים שליליים בו? חשבתי לפני כמה ימים שהביקורת שלך לגביו מגיעה ממקום טוב, אבל אתה מתחיל להזכיר את האנטי יוספים הרגילים (שכל קשר בין מה שהם אומרים למה שבאמת קורה הוא מקרי לחלוטין). אתה גם שוכח שדיירי הבית לא יודעים את כל מה שאנחנו יודעים. יוסף לא יכול לדעת שאילה מזלזלת בו. גם אני הייתי יותר שמח אם הוא היה תופס ממנה מרחק. בשורה התחתונה, אנחנו משאירים אותו כל שבוע מחדש, למרות פגמיו או פגמיו כביכול, והוא יהיה עוד הרבה הרבה זמן בבית.
 

ערסחבק

New member
גמני מקווה שיוסף ישאר עוד

אני לא צופה לו ניצחון אבל לפחות שישאר, שבני אדם ילמדו לקח במיוחד סבתא ממרום גילה
 
תבין דבר פשוט, אני כן רואה בו את הדברים

החיוביים, אבל קרנו עלה כמעט רק בגלל שנאתה של המכשפה שרה אליו, אני מתקשה לקבל את הצורך הכפייתי שלו בתשומת הלב שלו מאלו שמראים לו חד משמעית שאינם רוצים בקרבתו, זו התחנחנות לשמה. אני אומר להיפך, אני כן מאמין שיש ביוסף המון דברים חיוביים, חכמים, אבל הוא זה שבוחר להדגיש את תכונותיו השליליות, בין אם זה הסבב האין סופי של סחיטת הרגשות לפני הדחות, הצורך להיות קורבן, בעוד שהוא יכול להתעשת ולהראות לכולם מאיפה הדג משתין, וכמה יש לו להציע. לא ייתכן שאדם לא יבחין שאפילו גואל מאס בקורבניות הזו, והוא בכל זאת מנסה להתקרב אליו, גם איילה מתנשאת מעליו, ומתרחקת ממנו, והוא בכל זאת מנסה שוב ושוב, וכמובן שרה שהרעילה את האחרים, מעט כבוד עצמי, אלוהים. תתרחק מהם, מה זה ההרס העצמי הזה?
 
תתפלא, אפילו במכשפה אני רואה דברים חיוביים,

היא כן חרוצה, היה אפילו רגע חינני כשהחלה המוסיקה, והיא רקדה בכניסה לחדר בצניעות, ובמבוכה, זה יפה. וזאת למרות שאיני סובל את רשעותה, וצרות עיניה, ובמאזן הכולל, אני סבור ששרה המכשפה היא אדם רע, רב הזמן. ולכן, אני מרשה לעצמי לומר בכנות את דעתי גם זו השלילית, לגבי יוסף.
 
ענק הקטע של הריקוד בין סער למכשפה! פשוט ענק!

למרות שאני מתעב את המכשפה, סער יצא ענק! ככה אני מת עליו, יש בו קסם וטוב לב, רק שהמכשפה מנצלת את זה לרעה להרעיל, ולתת לו עיצות אחיתופל, הכלבה.
 
למעלה