תצילו אותנו מאיילה,הריקנית העצלה העסוקה בפתוי

reiter5

New member
../images/Emo151.gifלפחח הגדול זו היתה ברירת מחדל כי לא

נשאר לו עם מי לרקוד איילה
לא מדברת איתו אלין
היתה בקריז אז מי נשאר רק ה
 

סתוית2

New member
הפחח הגדול אתה צודק כך סער צריך להיות

לצערי וחששי אני חושבת שסער ידיח את עצמו היום. כמה ימים שהוא שקט ועצבני, בודד את עצמו מכולם , גם כשהיה יושב אים הוא היה לבד. סער לא טיפש, הוא קלט שם את כולם, במיוחד את גואל. בשיחה עם יוסף, בין המילים ניתן להבין שהוא הגיע להחלטה ותובנות. לכן הרשה לעצמו להגיד שאם הוא יפגוש איש הפקה הוא יחנוק אותו,משפט לא אמיתי מבחינתו,אלה לתאר את הכעס שלו. אני מאוד אוהבת את סער והייתי רוצה שיתרחק מאיילה השחקנית והרכלנית, עד עכשיו היא רק הזיקה לו. סער טיפוס רגיש, לכן הוא לא ניכנס באיילה חזק יותר וחבל. הלוואי וטעות בידי ושסער לא יפרוש אני רוצה אותו בחמישית הגמר
 

laVita

New member
תגידו מה שתגידו אני אוהבת את שרה../images/Emo13.gif

אומרת את שעל ליבה ושמה פס על כולם.. אומרת את דעתה בין אם אוהבים ובין אם לא. על הבחירות שלה אפשר לתת דופי אבל היא אישה חזקה ודעתנית.. ולטעמי מצחיקה ביותר!
 

arielle2

New member
ואני לא אוהבת אותה בדיוק מאותם הסיבות

אישה חזקה - כן- דעתנית - כן, אבל דיעות קדומות. מצחיק אותי - לא !!
 

reiter5

New member
|../images/Emo151.gifלlavita גם אני אוהבת את שרה בבית ..ו.

זה הענין שהיא שמה פס אז שתשים פס אבל באותה נשימה היא גם מקטרת ומרכלת וזה לא ראוי לאישה בגילה והיא עושה מעצמה צחוק ולא מצחיקה אף אחד אולי את אביב הפלצן ואת הפולניות
 

xyz23

New member
אוקיי...

עכשיו כשפירטת זה נשמע יותר טוב
. אני עדיין חושב שחוסר האינפורמציה שלנו יש להבדיל ממנו, גורם לו לטעויות תמימות בהתנהלות. אני כן מסכים שיש דברים שהוא בהחלט לא צריך לעשות בכל מקרה, וצורמים גם לי(חלק מהשיחות שלפני ההדחות למשל).
 

ליטליקSD

New member
יש בזה משהו

אבל קח בחשבון שני דברים: א. הוא לא יודע על אנשים שם את מה שאני ואתה יודעים. ב. הוא לא יודע איך הוא נתפס בחוץ ולמה אנחנו משאירים אותו כל הזמן. אולי זה ישנה קצת את דעתך. וכן, גם אני "מתה" לנער אותו כי הוא בכוח מתעקש להסתיר את כל היתרונות שיש בו. ויש המון!
 

reiter5

New member
../images/Emo151.gifלפחח הגדול לגבי יוסף ..הרוחניות שלו זה

מה שהופך אותו לעוף מוזר בעייני הרבה אנשים וזו הבעיה אנשים כמו יוסף שרוחניותם גבוהה מזהים אנשים כמו שרה
|אלין
ואיילה
את הריחוק והסלידה ממנו ולא בגלל שהוא רע או מתנשא להפך הוא חושב ורוצה לתקן את העולם ושואף לאהבה הרמוניה ואושר פנימי ...וגם השהיה בקן צרעות לא תעזור לו ודרך אגב אני מדברת מניסיון ומכירה המון אנשים רוחניים שככה הם וזה לא הרס עצמי זה מי שהם ..
 

lotaria

Well-known member
מקווה שאלירז לא יפול בקורים שאיילה ...

טווה לו.שייזהר ממנה!!!:))
 

ליטליקSD

New member
את הניגוד בין המילים למעשים שלה

ואת הכלום אפשר לראות עכשיו בלייב. כולם כבר מזמן שקועים בלשיר ולנקות, והיא רוקדת ומקטרת בי באמת לנקות או להתאמץ להיראות מנקה. כשהעירו לה היא ענתה: "כן, אני מנקה, אני רק רוצה להינות קצת מהשיר. רגע" (או משהו כזה).. רק אני ראיתי שהיא יותר רקדה מניקתה בזמן שאלירז עמוק עמוק בכיור?
 

שורדת 28

New member
גם אני חושבת שהיא

מגעילה. אני לא יכולה להסתכל עליה ולא לשמוע אותה. היא יפה, אני לא אומרת שלא, ובהתחלה חשבתי שהיא בסדר, אבל היא לא בסדר לדעתי. היא כל הזמן מחפשת את המצלמה בשביל לעשות פוזות, רואים שהיא מנסה לפתות את הגברים של הבית, סער, אביב ואלירז. על בנצי וארז היא לא מסתכלת, את ארז כנראה לא שווה לה לפתות ואת בנצי מנסה להעיף מהבית (למרות שבנצי מקסים ומצחיק), כנראה היא רוצה להישאר רק עם הגברים הצעירים. ברור שהיא בכתה שאביב עף, את מי היא תסנג'ר?! עם מי היא תגרום לסער לקנא?! בהתחלה חשבתי שסער הרבה פחות ממנה, היום אני חושבת שהוא יותר ממנה (ולא שאני חושבת שסער מי יודע מה, אבל יותר ממנה זה בטוח). לדעתי היא לא רוקדת יפה, היא הרבה עושה עם השיער ומנסה לעשות פוזות למצלמה ולגברים, אבל לא זזה מי יודע מה, את זה חשבתי מהתחלה, אלין רוקדת מהמם לדעתי!!! יום אחד אני זוכרת, היא התעוררה עם המוסיקה הלכה לאמבטיה וברגע שראתה את סער באמבטיה פתאום התעוררה לריקוד, למה?! כנראה בגלל שסער היה שם, צריך לפתות גם דרך הריקוד. כל מה שהיא עושה כל כך ברור לעין. אני לא מאמינה לה, היא שם כנראה בשביל לפתות גברים והיא מתנהגת מגעיל.
 

שורדת 28

New member
היא מדברת גם כאילו

השיניים של למעלה ולמטה צמודות. תצמידו את השיניים העליוניות והתחתונות ותראו שאתם מדברים כמוה,חח.
 

זהר77

New member
זו האסטרטגייה של איילה. פיתוי גברים

לדעתי גם בחיים... במבחן התוצאה בחיים - היא נכשלת. בעובדה. וזה מתבקש. לא הייתי רוצה להיות חברה שלה. הכל צביעות והכל סובב סביבה. את הערכתה העצמית היא שואבת ממראה ומהצלחת הפיתוי. וכמה אפשר לבסס חיים על זה... היא לא אהבה את אביב. אל תפלו לפח של הסבריה. באביב השתמשה. מצאה אדיוט שיכרכר אחריה ויכלה לסמן איקס. מי שמכרכר אחריה הרי לא יצביע עליה כמודחת, והוא גם משמש לה כמעריץ. זה מה שהיא שואפת אליו. עם סער עשתה ועושה אותו דבר. ברגעים שבהם דחה אותה (לדעתי זה זמני) - היא התפרצה באופן אינפנטילי שמראה על אופייה האמיתי. היא לא מוכנה לקבל סירוב. ועכשיו כשסער "בהקפאה" - היא עושה את אותה עבודה על אלירז. למשל, היום הצמידה את ראשו אל חזה, היא רוקדת כל הזמן לפניו, כשהוא הולך למיטה לנוח, היא אחריו, ועוד.
 

רןרן4

New member
חח. ארז אמר לה שהוא לא עלה על השריטה שלה, אבל

הוא יוכיח שהיא משוגעת.. מצחיק אותי כל פעם מחדש..
 
למעלה