תצא בחוץ היא אומרת...

רגיש ?

רגישות היא לא מילה נרדפת לסמרטוטיות. לעזוב אשה עם תינוק בן חודש מעיד על "המון רגישות" אם היה כלכך רע מה הסיבה שהוא עשה עוד תינוק. בנתיים הרבה אנשים שהעידו על עצמם כעל רגישים התגלו מאד מאד רגישים בעיקר או אך ורק כלפי עצמם. לא יודעת מה לגבי הבחור הזה אבל נדמה לי שאם הוא היה כלכך רגיש כלפי אשתו באותה מידה שהוא רגיש כלפי עצמו אולי הוא היה מצליח להבין מה הסיבה שהיא כלכך כועסת, ומצליח לעזור לה ולהם לטפל בעניין. מה שאפשר לקרוא ממה שהוא כתב, שאשתו המכשפה כל היום רק כועסת וכועסת והוא בכלל לא יודע ולא מציין מה הקשר שלו לעניין, הוא רק כלכך רגיש שהוא נפגע מזה שהיא שוב ושוב רוצה להעיף אותו מהבית קרקע להדגיש. התרומה שלו לעניין כלל לא ברורה. לאלוהים הפתרונים.
 

נומלה

New member
רשימת מכולת

האם אתה מחתל את התינוק? האם אתה מכין ארוחת ערב לבן ה4? האם אתה מכבס ותולה כביסה? האם אתה מניק? האם אתה מגיע הביתה לפחות פעמיים בשבוע מוקדם ושולח את אשתך לנוח? האם אתה מכין קפה לעצמך? האם אתה עושה קנייות בסופר? האם אתה קונה לעצמך בעצמך בגדים? האם אתה משחק בגינה עם בן ה4 במשך יותר מ10 דקות רצוף? אם לא ענית כן על לפחות 5 מהשאלות האלה אתה בעיקר רגיש לעצמך. אם כן ענית כן לפחות ל5 שאלות אולי באמת תשאל את אשתך למה היא כועסת.
 
מותק, הרשימה שלך

מאוד חלקית. גם אם הוא עושה 5 דברים מתוך אלה, זה עדיין טיפה בים התמודדות עם תינוק חדש ופעוט קיים ומקנא ברקע.
 

mbarenboym

New member
רשימת מכולת...תשובה.

אני מחתל את התינוק, אני גם מאכיל אותו כדי שאשתי תישן עש שאלך אני לישון. אני מקלח ומאכיל את הילד בן 4 כי אם לא אאכיל אותו הוא יקבל הרעלת מילקי וחטיפים. משתדל לא לתלות כביסה אבל מוצא עצמי לא מעט מקפל אותה. משתדל פעמיים בשבוע להגיע מוקדם עדי לעזור ...אבל בעצם, מה זה מוקדם, אני מגיע כל יום בשבע זה לא מוקדם? קניות בסופר רק אני עושה...אשתי תמות נראה לי אם יראו אותה עושה את זה ... האם אני קונה לעצמי בגדים? אז מי מי יקנה לי ? אמא שלי? לא משחק בגינה אם הילד יותר מ10 דקות רצוף...אני פשוט מדוכא מדי כדי לעשות את זה................................................... !
 

nowonder

New member
נו, אז מה שאני מבינה

מהתיאורים שלך, שאתה המלאך מיכאל, ואתה נשוי ללוציפר. אז תזכיר שוב מה השאלה שלך? תנסה להתמקד, כי קצת קשה לייעץ לזיווגים שמימיים מהסוג הזה.
 

נומלה

New member
כלומר היא נמצאת עם שני ילדים קטנים

היא עוד לא התאוששה מהלידה, היא איתם ללא הפסקה כל יום עד 7 בערב. אתה לא קם בלילה. אתה לא מעסיק את הגדול. ואתה לא מבין למה היא כועסת?
 

לנושנוש

New member
ליפעמים אנחנו בוחרים לכעוס.......

זה לופ כזה של כעס ומה שלא יעשה בן זוג שלנו זה ימשך ושום דבר לא מספיק. או שלא....
 

לנושנוש

New member
ליפעמים אנחנו בוחרים לכעוס.......

זה לופ כזה של כעס ומה שלא יעשה בן זוג שלנו זה ימשך ושום דבר לא מספיק. או שלא....
 
למעלה