תפריט מהיר ליום הולדת

  • פותח הנושא me31
  • פורסם בתאריך

me31

New member
תפריט מהיר ליום הולדת

יש לי יום הולדת היום, לא תכננתי לחגוג בגלל המצב ובגלל הצינון שלי אך חברות לא מוותרות מה אפשר להכין ויחסית מהר (אין לי הרבה כוחות) שיהיה טעים וצבעוני תודה על העזרה ושיהיה שקטטטטטטטטטטטט :_)
 

ט ר י ל י

New member
פוקצ'ה ומטבלים+סלט ירוק+עוגה בחושה.

או פיצה. מה דעתך? להביא מתכונים? מזל טוב!
 

ט ר י ל י

New member
כמה רעיונות

פוקצ'ה מהירה - 700 גרם קמח, חצי קוביה של שמרים, חצי כפית מלח, כפית סוכר, לערבב, להוסיף מים עד שמתקבלת בלילה כמעט נוזלית, להשאיר לתפוח שעתיים-שלוש, לאפות בחום גבוה 10 דקות-רבע שעה עד שמזהיב. עוד אפשרות - פוקצ'ה 2 צבעים של sjarjar. יש בחיפוש, רק צריך כוח סבל להפעיל את החיפוש. פסטו - חבילה של בזיליקום, טוחנים במג'ימיקס עם 2 שיני שום, 100גרם צנוברים ושמן זית, מוסיפים 50 גרם פרמזן, טוחנים עוד קצת ומגישים. יש תבלינים שרק מוסיפים להם שמן זית וחומץ אורז והם הופכים למטבלים מעולים - טוסקנה, פילדלפיה ועוד. "כמו ציזיקי" מהיר - לקצוץ במג'ימיקס מלפפון ושום עם יוגורט או גבינה 5%. אפשר גם להוסיף צנונית בביל הצבע.
 
קודם כל מזל טוב ../images/Emo65.gif

את יכולה להכין סלט פסטה, פשוט לבשל פסטה להוסיף קצת שמן זית, פלפלים מטוגנים וחציל מטוגן חתוך דק, קצת זיתים גבינה בולגרית מלח ופלפל. את יכולה להוסיף כמה מטבלי גבינה כיד הדמיון (בצל מטוגן, עירית וכו' לחם כפרי ע"י סלט חסה, סלט ירקות, פשטידה.
 
למעלה