תפילת האנוס "אלי אלי למה אנסתני"

צחקו צחקו

אבל יש שירות שנקרא 'טיסות סקס' ! יעני יש זוגות ששוכרים מטוס פרטי לסיבוב, רק כדי להרים את האורגזמה לגבהים חדשים ..
 

סוג ב

New member
חזבל"ת ולימו חיים באושר ובידיעה

הם היחידים שדיברו על אמינות. נו נו נו. העיקר שאני מבינה אותך..
 
אני חייתי בשני המקומות

אז יש לי זכות לדבר! שנה שלמה הייתי אנוסה בסתר, וחוזבלתי לא ידע בכלל.
 

סוג ב

New member
קודם כל

מי אמר שיש לך זכות דיבור? שנית כל, אם את כבר מדברת, אני מקבלת...
 
זה מאוד איכסה לעשות מאחורי הגב

כל מצב האניסות הוא מצב של איכסה אחד גדול!לא כל אחד יכול לשתף את הבן/בת זוג באניסותו,שוב,זה כ``כ מורכב,זה פשטני מדי לומר בכזו הכללה לא לעשות דברים בסתר.
 
צודק במאה אחוז

ואני מבינה לגמרי. היתה תקופה שחוויתי זאת על בשרי. לכן אמרתי שאני לא יכולה לשפוט אותו.
 

רותם 36

New member
תפילת החילוני ../images/Emo22.gif../images/Emo63.gif

אנא אלוהים (אלוהי אברהם , יצחק ויעקוב ) תן לי את העוז והכוח ללכת ברחובות ירושלים בחולצה קצרה וחצאית ולא לחשוש מעיניים זדוניות שמרני מידי מחזירי תשובה , חסידי ברסלב על טרנס ועוד כהנה וכהנה רבנים ,משונררי כספים וצדקות הרודפים אחרי בצעקות "צדיקה " צדיקה " תן לי הסבלנות וקור הרוח ומתינות הנפש בעודי פותרת בעיות בעבודה בעינייני "הרי גורל כגון : חלב בהכשר הבד"צ, מקום ישיבה לגברים בלבד , תפילה בעמידה במטוס וכ'ו המשך לחזק אותי בעודי הודפת הזמנות של נשמות טובות "לבוא ולעשות איתם שבת " אלוהים יקר שלי גלה לי את האור שלך רותם
 
תפלה לשלום הפורום

יהי רצון מלפני אבינו ואחינו שבפורום, שלא תדבק עינא בישא של המחלוקת מהפורום הסמוך (יוצאים בשאלה), וירבה בו אהבה אחוה ושלום ורעות. הרבה פעמים זה מתחיל בויכוח קטן קטן ונגמר באש גדולה, מה שקובע זה הסגנון. הויכוח כאן בין חוזב"ת ולימו ליתר החברים הוא לגטימי, אבל הסגנון קצת בעייתי. למען הפורום!!!
 
חבל שאתה לא מכיר אותי

מעולם, ואני מדגיש מעולם, לא הסתכסכתי עם איש. הסגנון שלי, לפעמים הומוריסטי לפעמים נעים ולפעמים נוקב. יש דברים שעליהם מאוד קשה לי להבליג, בפרט הנושא שעלה בשרשור האחרון, אז אני מגיב קשה. חוצמזה, לא נראה לי שהפעם הגבתי קשה במילים וסגנון, הבעיה הייתה שחשבו שזה אישי על MIK504 ולא התכוונתי אליו ברמה אישית. בפורום יוצאים, הייתי נפגש בטישים שלהם עם חברה שהתבטאו מאוד קשה הם כנגדי ואני כנגדם, וזרמתי אתם בכיף. הנני מוסר מודעה זו בפניכם, דיינים ותלמידי חכמים. אני לא מתכוון לפגוע באף אחד לא באופן אישי ולא באופן כללי. אני מביע עמדתי פעמים בנימוס פעמים אולי קצת בעזות, אבל אף פעם לא בוולגאריות. אני מבקש מכם לא להיפגע.
 
דברי ממש לא כוונו אליך

הדיון שלך היה ממש לגטימי, גם אם אני מסכים עם חלק מהביקורת נגד דבריך.
 
למעלה