תפילה לטסט...

Kotinom

New member
תפילה לטסט...

אהלן :] מחר יש לי טסט, והייתי רוצה לדעת איזה פרקים בתהילים כדאי לי לקרוא (פרקים שמדברים על הצלחה כמו פרק כ')...אשמח אם תתנו לי הדרכה לגבי זה :) תודה ולילה טוב!
 

דב בער

New member
אתה באמת מאמין שתהילים יעזרו לך?

תהילים לא קוראים בשביל טסט או בשביל משהו שהוא לא רציני כמו פרנסה זוגיות בריאות ושאר דברים לא ארציים כמו טסט.זה אשליה אני מאחל לך שתעבור טסט בלי קשר לכלום.
 

candy77091

New member
למה לא להאמין?

צריך לעשות "כלי" כדי להיות ראויי לברכה. מכיר את זה?
 

מאיר GS400

New member
ואילו אני חושב..

תהילים תמיד במקום, גם לדברים הקטנים והיומיומיים, אלא שלא כסגולה בעלמא, אלא במטרה להשיג התעוררות רוחנית פנימית שתרומם את התפילה האישית שלך להצלחה, לגבי הטסט - קודם כל אני מאחל לך בהצלחה, תתפלל שבמידה ואתה כשיר לעבור טסט, תעבור, ואם לא, שתגיע לכשירות הזו, לא העיקר לעבור, העיקר לדעת באמת. טיפ קטן שלי - תביט הרבה במראות, הטסטרים אוהבים את זה, ותשדר בטחון, מותר לנסוע 50 קמ``ש? אל `תחמיר` ותיסע 25, תזרום, ותשדר שאתה שולט במצב. בהצלחה.
 

100vardit

New member
שיהיה בהצלחה!

אני מצרפת לך תפילה להצלחה בטסט שחיבר הרב שמואל אליהו. כמובן לא לסמוך רק על התפילה אלא לנהוג בזהירות ועם ביטחון...
 

candy77091

New member
בהצלחה רבה!

א. את/ה יכול/ה לקרוא איזה פרק שבא לך. ב. סגולה לכל דבר הוא לקרוא את פרק כ' 7 פעמים,פרק נב וקט נשחבים לפרקים עבור הצלחה. ומבחינת מה יעזור-אצלי בבית קראתי את כל ספר התהילים בשבת לפני ועלו בשבילי לתורה.וזה עדיין לא עזר,נכשלתי(טסט ראשון).אבל לעשות מאמץ רוחני לא מזיק ואפילו יכול להועיל.
 

סוריא

New member
תהילים זה אחלה אבל אל תעשה מה שרבים עושים

הם מתבלבלים ומאמינים בתהילים במקום להאמין באלוקים. התהילים הם רק כלי. תקרא או לא תקרא, תזכור מי זה אבא, ואליו תפנה...
 
למעלה