תפוס את שורטי

anatile

New member
תפוס את שורטי ../images/Emo58.gif

מה אתם חושבים על הסרט? אהבתי את הקצב השינויים וההפתעות, בסה"כ סרט מאוד נחמד אבל לא הצליח להלהיב אותי ממש. בהתחשב בכך שווה ללכת לB COOL? ואפרופו תפוס את שורטי, אם תוכלו להסביר לי משהו אני אשמח: איך ריי קשור לכל העניין? כלומר, למה הוא אומר שהכסף שלו? האם צ'ילי עבד בשבילו? ועוד שאלה, בסופו של דבר, ריי לא הלך לשדה התעופה אלא החליט להצטרף לתעשיית הקולנוע נכון? אה ומשהו אחרון - מאיפה לצ'ילי היה את הכסף להביא לבו?
 

born to last

New member
אני דווקא אהבתי את "שורטי"..

והקטע המצחיק שרק בערך לפני חצי שנה יצא לי לראות אותו ככה מהתחלה עד הסוף,זה באמת לא סרט שככה ממש מתלהבים ממנו אבל בהחלט שווה צפייה לדעתי סרט חמוד כיפי ובעל קצב נחמד.. עצה שלי בקשר לbקול זה תלכי לראות ת'סרט למרות שאני גם עדיין לא ראיתי אותו אני מתכוון,כמו שהבנתי יש בסרט צחוקים, קאסט של שחקנים לא רע,חוש של נוסטלגיה עם טרבולטה וטורמן קיצור אני יודע שאני אלך ואולי אני לא אתלהב ברמות אבל לא נראה לי גם שאתבאס.. חוץ מזה זה תמיד כיף לראות את טרבולטה דופק איזה ריקוד:)
 

התמ-ים

New member
אני אהבתי. אפילו מאוד. ../images/Emo58.gif

שנים שלא ראיתי את הסרט, אבל אני אנסה: ריי השתלט על העסקים של הבוס שהתפגר, וכשיש כסף גדול שהגיע ברמיה אל רואה החשבון - אין סיבה שהוא לא ישתלט גם על הכסף הזה. צ'ילי עבר אל ריי כירושה מאותו בוס. עד כמה שאני הבנתי, בסופו של דבר ריי הלך לשדה התעופה ושם הוא נעצר. בדיוק כמו בסרט שצ'ילי הפיק ... אם אני זוכר נכון, בשדה התעופה לא היה כלום. צ'ילי הוציא משם את הכסף. ובכסף הזה הוא השתמש. המפתח שהוא נתן לריי הוביל לתיבה ריקה כשכל הבלשים חיכו שמישהו יפתח אותה. ושוב, זה היה מזמן ... והזכרון הוא לא מה שהיה פעם
 

anatile

New member
../images/Emo58.gif../images/Emo51.gif

למרות שאני לא חושבת שריי נעצר כי עובדה שהוא הופיע בסרט שהם הפיקו בסוף הסרט...
 

התמ-ים

New member
../images/Emo58.gif

אם אני זוכר נכון, אז השוט בסיום התחיל עם זה שריי התקרב אל הארוניות, והמשיך עם אנשים אחרים, בתור חלק מהסרט שצ'ילי הפיק.
 

anatile

New member
../images/Emo58.gif

ריי לא היה שם גם כן?!מה שאומר שהוא לא נתפס? לא ברור...טוב בקטנה זה לא כזה חשוב :) העיקר שזה סרט מהנה
 
למעלה