תפוז live מארח בשטח

תפוז live מארח בשטח ../images/Emo61.gif

פורום אופנועי שטח מזמין את כל הגולשים, הרוכבים ושאינם רוכבים, להפנינג אופנועים ענק לחגיגות שנה להקמת פורום אופנועי שטח בתפוז אנשים. מה יהיה שם?
תצוגה של ארבעה יבואני אופנועי שטח בישראל (סוזוקי, הונדה, KTM, ימהה)
רכיבות נסיון חינם על שלל דגמי שטח החדישים ביותר
מופע רכיבה והדגמות של נבחרת הרוכבים של כל יבואן
מכירת אביזרים וציוד שטח
DJ שירקיד את הקהל ויעשה שמח
ואתם
מתי? יום שישי, מחר בבוקר 24.1 החל משעה 12:00 איפה זה יהיה? פארק קנדה בלטרון. הכניסה ללא תשלום ירידה במחלף לטרון לבאים מתל אביב: פנו שמאלה, סעו כ 500 מטר, והגעתם לפארק קנדה ולשילוט. לבאים מירושלים: פנו ימינה פנו שמאלה, סעו כ 500 מטר, והגעתם לפארק קנדה ולשילוט המקום מהווה גם אתר לטיולים ולנופש משפחתי, ובהחלט מומלץ לנצל את מזג האוויר החורפי היפה לטיול באיזור. מומלץ להגיע
 

HoRsEs

New member
אנשושים, אנשושות ואחרים!כנסו לכאן

החלטתי לשנות את הכינוי שלי ואת האייקון שלי... רציתי שתדעו כדי לחסוך ממכם לכתוב לי מסרים מעצבנים של ברוכה הבאה וכאלה....... אז מהיום קוראים לי AnGeL~DeViL והאייקון שלי הוא
במקום
וזהו... ניצלתי כמובן את ההודעה של תפוז על האופנועים...........
 

nir y agus

New member
שלוםםםםםםםם../images/Emo183.gif

תתחדשי על הניקניים..... ותמיד מנצלים את תפוז
 
למעלה