תפוז עושה בעיות לכולם או רק לי?

קיפוש

New member
תפוז עושה בעיות לכולם או רק לי?

בכל מקרה.. אם יש לי כזה דבר " where tblForumIndex.forumID="&forumid&_ ב SQL יש סיכוי שאני יצליח להכניס במקום forumid או 3 או 2 או 1 לפי הערך של FORUMID?
 

קיפוש

New member
מוזר..

התכוונתי בכל אופן אם יש דרך לחסוך משפטי WHERE נוספים..
 

קיפוש

New member
מה זאת אומרת זו אומרת זו ..

אני רוצה לבצע שליפה מכמה FORUMID.. השאלה אם אני חייב שאלת WHERE לכל אחד ?
 

זהר פלד

New member
אולי עם in?

where x in (1,2,3) אני לא זוכר את הסינטקס המדויק... בכל מקרה, למה זה מפריע לך שיהיה or?
 

זהר פלד

New member
אהה... אז מה שאתה צריך, לדעתי,

זה משהו טיפה יותר מסובך... שאילתה מקוננת... משהו כזה: select * from forumtbl where forumid in(select distinct forumid from forumtbl) אני לא בטוח שהסינטקס הזה יעבוד... אין לי נסיון עם שאילתות כאלה, אבל נראה לי שזה די תקין. מקסימום... שואלים את הנוטה...
 

rmarko

New member
לסיגל יש מה להגיד בנושא

חפש באמצע העמוד את השורה ´דוגמה לשימוש ב IN:´ ...
 

rmarko

New member
לסיגל יש מה להגיד בנושא

חפש באמצע העמוד את השורה ´דוגמה לשימוש ב IN:´ ... http://www.sigall.co.il/sql/sql3.asp
 
באיזה אופן מגיעים הנתונים האלה...

תן דוגמא של איך הם נראים, מבחינת קוד... א. 1, 2, 3, 4 ב. 1 3 4 2 ג. מערך?!
 

קיפוש

New member
יש לי את הפריוולגיה לבחור ..

אבל אני חושב שהפסיקים דוקא נחמד מכולם
 
אז כמו שכבר אמרו טובים ממני...

IN, יעזור לך מאוד... שורת קוד שתעזור לך: strSQL = "SELECT * FROM tblSomethin WHERE MessageID IN (" & Request.Form("txtOptions") & ")" בהנחה שמדובר במספרים, שמופרדים בפסיקים.
 
למעלה