תעשית תאונות הדרכים
כ- 500 גופות בשנה "נתרמות" למחקר רפואי פאתולוגי בזכות תאונות הדרכים. שלא לדבר על קידום הרפואה המושג "בעזרת" אלפי הפצועים. יש גם "רווח" של הרס מכוניות, ורווח של "תאונות מבוימות" שהן חיסול ממוקד. בתעשייה היפה הזאת החליט שר תחבורה חדש לטפל. הוא לא ראה את הפונקציונליות של השיטה וכאשר ארעה תאונת הדרכים הקטלנית שבא נהרגו 17 "פנויים פנויות", החל לסייע בחקירת המקרה על מנת להוציא מסקנות לעתיד, כמו שלימדו אותו בצבא. (בצבא הורגים רק את האויבים). הוא נקלע ל"רשת" מדעית טכנולוגית והחל ל"תפוס" את המשחק של שטן ועכבר. נודע לו אודות צמיגים מפוקפקים המגיעים לארץ על ידי המגזר החקלאי, נודע לו אודות תעשיית ה "ישר מן השדה הטרי" שאחראית לייצוא תוצרת של ירקות מהונדסים גנטית, שמעט מן המעט ממנה מוצא דרכו לספוגיות האספלט. מסתבר, שתעשיית הצמיגים לא הכינה את עצמה לשינוי שחל בירקות. למשל העגבניות עם חיי מדף ארוכים, מיצן, נשמר היטב בחריצי האספלט, והוא "מנקה" ברעננות את כתמי השמן, ויחד הם שוחקים את הגלגלים. תעשיית המכוניות לא יכלה לשתוק אל מול ההאשמות הכבדות הללו.............(המשך בקופסא הבאה)
כ- 500 גופות בשנה "נתרמות" למחקר רפואי פאתולוגי בזכות תאונות הדרכים. שלא לדבר על קידום הרפואה המושג "בעזרת" אלפי הפצועים. יש גם "רווח" של הרס מכוניות, ורווח של "תאונות מבוימות" שהן חיסול ממוקד. בתעשייה היפה הזאת החליט שר תחבורה חדש לטפל. הוא לא ראה את הפונקציונליות של השיטה וכאשר ארעה תאונת הדרכים הקטלנית שבא נהרגו 17 "פנויים פנויות", החל לסייע בחקירת המקרה על מנת להוציא מסקנות לעתיד, כמו שלימדו אותו בצבא. (בצבא הורגים רק את האויבים). הוא נקלע ל"רשת" מדעית טכנולוגית והחל ל"תפוס" את המשחק של שטן ועכבר. נודע לו אודות צמיגים מפוקפקים המגיעים לארץ על ידי המגזר החקלאי, נודע לו אודות תעשיית ה "ישר מן השדה הטרי" שאחראית לייצוא תוצרת של ירקות מהונדסים גנטית, שמעט מן המעט ממנה מוצא דרכו לספוגיות האספלט. מסתבר, שתעשיית הצמיגים לא הכינה את עצמה לשינוי שחל בירקות. למשל העגבניות עם חיי מדף ארוכים, מיצן, נשמר היטב בחריצי האספלט, והוא "מנקה" ברעננות את כתמי השמן, ויחד הם שוחקים את הגלגלים. תעשיית המכוניות לא יכלה לשתוק אל מול ההאשמות הכבדות הללו.............(המשך בקופסא הבאה)