תעשית תאונות הדרכים

תעשית תאונות הדרכים

כ- 500 גופות בשנה "נתרמות" למחקר רפואי פאתולוגי בזכות תאונות הדרכים. שלא לדבר על קידום הרפואה המושג "בעזרת" אלפי הפצועים. יש גם "רווח" של הרס מכוניות, ורווח של "תאונות מבוימות" שהן חיסול ממוקד. בתעשייה היפה הזאת החליט שר תחבורה חדש לטפל. הוא לא ראה את הפונקציונליות של השיטה וכאשר ארעה תאונת הדרכים הקטלנית שבא נהרגו 17 "פנויים פנויות", החל לסייע בחקירת המקרה על מנת להוציא מסקנות לעתיד, כמו שלימדו אותו בצבא. (בצבא הורגים רק את האויבים). הוא נקלע ל"רשת" מדעית טכנולוגית והחל ל"תפוס" את המשחק של שטן ועכבר. נודע לו אודות צמיגים מפוקפקים המגיעים לארץ על ידי המגזר החקלאי, נודע לו אודות תעשיית ה "ישר מן השדה הטרי" שאחראית לייצוא תוצרת של ירקות מהונדסים גנטית, שמעט מן המעט ממנה מוצא דרכו לספוגיות האספלט. מסתבר, שתעשיית הצמיגים לא הכינה את עצמה לשינוי שחל בירקות. למשל העגבניות עם חיי מדף ארוכים, מיצן, נשמר היטב בחריצי האספלט, והוא "מנקה" ברעננות את כתמי השמן, ויחד הם שוחקים את הגלגלים. תעשיית המכוניות לא יכלה לשתוק אל מול ההאשמות הכבדות הללו.............(המשך בקופסא הבאה)
 
מיץ עגבניות עם חיי מדף ארוכים בכביש

ובכן, תעשיית הצמיגים, תעשיית הפלסטיק, והמו"פ החקלאי מעדיפים להתדיין בדלתיים סגורות, אבל השר התעניין דוקא בקידום הגומי אל מול האספלט ולא רצה להאשים רק את הנהג המסכן של האוטובוס (הוא נאשם בהורדת הגשם כנראה) ........ואז , לפתע, אחת מיפיפיות לשכת שר התחבורה התאוננה על ניצולה המיני בידי השר. השר הנעלב, שבביתו אשת חיק מרהיבה ומקניאה (מעוררת קינאה), החליט להלחם על ה"אמת", ופרש מתפקידו כשר התחבורה. שמחה וששון אחזה בתעשיית העגבניות ליצוא, שמחה וששון אחזה בתעשיית הצמיגים המחודשים, שמחה וששון בתעשיית המכוניות. אבל, השמחה לא ארכה זמן רב.........(המשך בקופסת השימורים הבאה. מי שיודע את הסוף רשאי להפסיק כאן. צפויה הפתעה למי שחושב שיודע, מומלץ בכל זאת להתאמץ ולשמור על הערנות. התרעננו).
 
הסתלקותו של השר התמים פתרה רק .....

חלק מהבעיה, כיוון שיש עוד שר שתפקידו נגע בתאונת הדרכים.......נכון. שר המשטרה. באותם ימים, גם שר המשטרה קורץ מחומר לא פוליטי, לא עמיד, בניגוד כאמור - לעגבניות. לדאבון הלב, ארע מקרה מאוד מאוד מצער ופתאומי שנקרא אירועי אוקטובר. כיוון שאירעו אירועי אוקטובר, ראש הממשלה הקים ועדה מיוחדת לבדיקת אירועי אוקטובר........ בראש הועדה הועמד איש האיזור......כב השופט אור. חקרו חקרו חקרו חקרו חקרו חקרו, והחליפו את "עושי הצרות" במחוז הצפוני, אלה ששואלים שאלות מיותרות ומטילים את האשם בתעשיית המכוניות ואפילו בתעשיית הלוויינים.........שמעתם כזה דבר? קורית לה תאונת דרכים שבה המכונית סוטה לה ללא סיבה ובא קצין המשטרה וטוען שמדובר בחיסול בשלט רחוק בעזרת לוויינים....... מאשימים את הלוויין עמוס ברצח !!!!!!!!!
 
הלוויין הרוצח משתולל בגליל.........

מדוע נקרא הלויין עמוס? כנראה בדיחה פרטית של מתכנניו המבוססת על אישיותו של עמוס ברנס.........שהואשם במותה של החיילת רחל הלר ז"ל הי"ד, וישב צ ד י ק בכלא. הלוויין רוצח בגליל, מסיבות הידועות רק לתעשיה האוירית שיצרה אותו........כב השופט אור הוא היום משנה לנשיא בית המשפט העליון, רעייתו היא נשיאת בית המשפט להגבלים עסקיים (גלובליזציה) השר מרדכי נפרד מאשתו ומבלה זמנו בהצטדקויות, שר המשטרה לא ימלא לעולם תפקיד זה (כך ייעשה למי שסירב לשוחד..) המשטרה במבוכה........אליק רון ביי ביי.............התאונות נמשכות, החיים נמשכים, העגבניות עומדות זקופות על המדף, תעשיית המכוניות שקטה. אז מה היה לנו? 17 נהרגו בתאונת הפנויים פנויות. כדי לנקות את האשמים נהרגו עוד 17 באירועי אוקטובר, וכאן אנחנו עוברים ללימוד חשבונאות. 17 פחות 17 הם 0. כך מאפסים תאונת דרכים. מקרה דמיוני (כמובן), שעשוע אקדמי.......אל תגידו שהאמנתם שהתעשייה יכולה לייצר יש מאין.......אירועי טרור.......נו באמת......
 
עירעור של השר מרדכי על הרשעתו

מספרו 02\233. בבית המשפט העליון............אותו בית משפט עליון שחקר את אירועי אוקטובר............טוב, יש רק בית משפט עליון אחד. אז למי תודה למי ברכה? כמובן, לראש הממשלה לשעבר ברק, שמינה את הוועדה. נותר רק לברר מי עומד מאחורי עמותות ברק...........ומגיעים בסופו של דבר, אחרי שעושים קיצורי חקירות ושימועי מלילות................בתעשיית המכוניות. מה שהיה להוכיח. אולי טעיתי. איי מרדכי מרדכי, איפא הימים שהצדק יצא בסוף לאור...........כמו במגילת אסתר, והמן הרשע נתלה יחד עם ושתי אשתו?
 
זו פעם שניה שתעשיית הטילים והלוויינ

מחפשת את איציק...........פעם ראשונה הצליחו לגרום לו לעזוב את תפקידו כשר בטחון ביום 25.1.1999 כאשר לא הסכים לסכן את תושבי מדינת ישראל בעבור חופן דולרים......ויחסי יצוא עם הודו ופקיסטן. תעשייה מחפשת גנרל. התעשיה מעדיפה את טננבוים.
 
כל הדור שלו שלח ידיים

אבל אותו מחפשים בגלל שהוא לא פדופיל. אם היה פדופיל, הכל היה מסתדר. בייחוד עם היה אונס ילד (שזה כנראה הדפוס המקובל ).
 
לסכן את המדינה זה IN

לשלוח ידים זה AUT . אתה לא רואה שזה היה בסך הכל תירוץ על מנת להרחיק אותו ממניעת קשרי המסחר בנשק עם הודו שלדעתו סיכנו את המדינה?
 
"סוחרי הגומי" ומלחמתם ביהודים

על מנת לעדכן מעט ולקצר את טענותי, אחזור עליהן. היתה תאונה. נהרגו 17 איש. החלה חקירה. המשטרה רצתה להעמיד לדין את הנהג. לעומת זאת, סקרנות של מנהיג, שבעבורו מות יהודי הוא "להציל נפש אחת מישראל" יצחק מורדכי הגיבור שלנו, שנהג לנחם משפחה משפחה באבלה, על מות בנה במלחמה, והוא מצא ענין של כשל טכני. הכשל הטכני נכנס לתחום "התעשיינים" הגדולים והבין לאומיים (עידן הגלובליזציה). מסתבר שהגלגלים היו ממוחזרים. מה אפשר לעשות, צריך מהר לשחד את השר.........אבל, את איציק הגיבור שלנו לא משחדים. וכך, מזימת המעשים המגונים צמחה לה. מה אפשר לעשות? אפשר לכתוב פקס או מכתב, עדיף בכתב יד, לבית המשפט העליון, למס התיק שהזכרתי למעלה, המבקש מבית המשפט, להניח בצד השני של המאזניים את גבורתו של מרדכי, למען עמו. (מידע על מיזם המחזור של הגומי, לבגום בע"מ תמצאו בגוגל)
 
תקראו על GREEN TECH

ועל החממה הטכנולוגית שאחראית לפטנט של הצמיגים המחודשים (מהר חברון, קרית ארבע וכו, בקיצור, בשטחים) WWW.MOFET.ORG.IL בייחוד שימו לב למכובדותם של חברי הנשיאות, עו"ד יעקב נאמן, דויד רובנר (לשעבר ECI)יאיר שמיר (סייטקס, בנו של רוה"מ שמיר) ועוד ועוד.
 
התחברנו להתחלה.....לעמותות ברק

מזכיר הממשלה היה הרצוג.............והרצוג הוא שותף של עו"ד יעקב נאמן, וכך, הכל נשאר במשפחה, ברק העביר את הכדור לשופט אור........והצליח להעביר מתפקידו את המחוז הצפוני, ואת איציק מרדכי אכלו........הצמיגים הממוחזרים. עצוב.
 
ECI (רובנר)מייק הררי, הרצוג(ניסים ג

ניסים גאון הוא נשיא עולמי של הפדרציה הספרדית (שאחראית על העדה של לב לבייב) ששיתפה פעולה עם ברונפמן (החזרת הרכוש היהודי שנלקח בשואה) בעל רשת התקשורת סיגראם.......המושקע בגרמניה יחד עם חיים סבן. אתם בטח לא עוקבים אחרי...........אני כבר חזרתי ל1 דצמבר 1988 נפילת המטוס ומותו של עמירם ניר, יועץ הטירור של ראש הממשלה........שאלמנתו נישאה למנכ"ל חברת החשמל (סימנס גנרל אלקטריק) שהיום הוא שר החוץ.......אז מה רציתי לומר? כן, רציתי לומר, שאני חושבת שאת עלילת הדם של מנדל בייליס.........(לפני בדיוק 90 שנה) רקמו יהודים ציונים, במובן האמיתי של המילה ציונות........ציונות היא נצרות. בזכות העלילה הזאת, רבים אז עזבו את אירופה, ואחר כך בזכות האנטישמיות שהצליחו ליצור, התרחשה השואה.
 

אהאבל

New member
היהודים שולטים בעולם

כפי שטענו דורי דורות של אנטישמיים
 
היהודים המומרים...........כמו......

למשל ק ר י מועמד הדמוקרטים לנשיאות, וכמו קיססינג"ר, חתן פרס נובל לשלום בשנת 1973.
 

אהאבל

New member
אף אחד לא אחראי על לב לבייב../images/Emo9.gif

הוא מספיק גדול ומספיק עשיר להיות אחראי על עצמו!
 
למעלה