תעריפי הנסיעה בתחבורה ציבורית

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
תעריפי הנסיעה בתחבורה ציבורית

תעריפי הנסיעה בתחבורה ציבורית
בשל המדדים הנמוכים שנרשמו בחודשים האחרונים תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית לא יתייקרו בחודש הבא תעריפי הנסיעה בקווי האוטובוסים של קואופרטיב "אגד" וחברת "דן" לא יתייקרו ב- 1 ביולי כמתוכנן, זאת בשל המדדים הנמוכים שנרשמו בחודשים האחרונים. במסגרת החלטת הממשלה משנת 1997 מתייקרים תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית פעמיים בשנה, ב- 1 ביולי וב- 1 בינואר, בהתאם לעליית מדד המחירים לצרכן. מדובר ב- 6 המדדים האחרונים שנרשמו מחודש אוקטובר 2002 ועד אפריל 2003. מדדים אלה הסתכמו בירידה של 0.4%-. יצויין כי בהתערבותו של שר התחבורה, אביגדור ליברמן נמנעה העלאה נוספת של 5% בתעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית שתוכננה במסגרת התוכנית הכלכלית החדשה של משרד האוצר. שר התחבורה נימק את התנגדותו לייקור תעריפי הנסיעה בכך שהעלאת תעריפים בימים אלה תפגע בשכבות החלשות, המהוות את הציבור העיקרי של המשתמשים בתחבורה הציבורית. לדבריו, העלאת תערפים בתחבורה הציבורית סותרת כל הגיון כלכלי ואת מדיניות הממשלה לעודד את הנסיעה בתחבורה הציבורית. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

seffic

New member
כל הכבוד לשר

תעריפי הנסיעה בתחבורה ציבורית
בשל המדדים הנמוכים שנרשמו בחודשים האחרונים תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית לא יתייקרו בחודש הבא תעריפי הנסיעה בקווי האוטובוסים של קואופרטיב "אגד" וחברת "דן" לא יתייקרו ב- 1 ביולי כמתוכנן, זאת בשל המדדים הנמוכים שנרשמו בחודשים האחרונים. במסגרת החלטת הממשלה משנת 1997 מתייקרים תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית פעמיים בשנה, ב- 1 ביולי וב- 1 בינואר, בהתאם לעליית מדד המחירים לצרכן. מדובר ב- 6 המדדים האחרונים שנרשמו מחודש אוקטובר 2002 ועד אפריל 2003. מדדים אלה הסתכמו בירידה של 0.4%-. יצויין כי בהתערבותו של שר התחבורה, אביגדור ליברמן נמנעה העלאה נוספת של 5% בתעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית שתוכננה במסגרת התוכנית הכלכלית החדשה של משרד האוצר. שר התחבורה נימק את התנגדותו לייקור תעריפי הנסיעה בכך שהעלאת תעריפים בימים אלה תפגע בשכבות החלשות, המהוות את הציבור העיקרי של המשתמשים בתחבורה הציבורית. לדבריו, העלאת תערפים בתחבורה הציבורית סותרת כל הגיון כלכלי ואת מדיניות הממשלה לעודד את הנסיעה בתחבורה הציבורית. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
כל הכבוד לשר
מעניין איך אנשי דן ואגד הגיבו להחלטה הזו.
 

ה דרומי

New member
טוב ההגה בידיים של אגד

תעריפי הנסיעה בתחבורה ציבורית
בשל המדדים הנמוכים שנרשמו בחודשים האחרונים תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית לא יתייקרו בחודש הבא תעריפי הנסיעה בקווי האוטובוסים של קואופרטיב "אגד" וחברת "דן" לא יתייקרו ב- 1 ביולי כמתוכנן, זאת בשל המדדים הנמוכים שנרשמו בחודשים האחרונים. במסגרת החלטת הממשלה משנת 1997 מתייקרים תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית פעמיים בשנה, ב- 1 ביולי וב- 1 בינואר, בהתאם לעליית מדד המחירים לצרכן. מדובר ב- 6 המדדים האחרונים שנרשמו מחודש אוקטובר 2002 ועד אפריל 2003. מדדים אלה הסתכמו בירידה של 0.4%-. יצויין כי בהתערבותו של שר התחבורה, אביגדור ליברמן נמנעה העלאה נוספת של 5% בתעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית שתוכננה במסגרת התוכנית הכלכלית החדשה של משרד האוצר. שר התחבורה נימק את התנגדותו לייקור תעריפי הנסיעה בכך שהעלאת תעריפים בימים אלה תפגע בשכבות החלשות, המהוות את הציבור העיקרי של המשתמשים בתחבורה הציבורית. לדבריו, העלאת תערפים בתחבורה הציבורית סותרת כל הגיון כלכלי ואת מדיניות הממשלה לעודד את הנסיעה בתחבורה הציבורית. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
טוב ההגה בידיים של אגד
מתוך הארכיון הלאומי השנה 1962 {|אני בן שנה צוחק] העליה לגלבוע.
 

ה דרומי

New member
ותמונה אחת שממש לא שייכת

עוד תמונה מתקופה אחרת
הפיגוע באביבים התמונה מארכיון הלאומי.
ותמונה אחת שממש לא שייכת
אבל היתי חייב לשים אותה כאן צילמתי את התמונה הנ"ל ביום שבת האחרון {וגם היתה התמונה האחרונה במצלמה} באבו גוש.
 
קורות חייו של 88-811 מפיגוע אביבים!

עוד תמונה מתקופה אחרת
הפיגוע באביבים התמונה מארכיון הלאומי.
קורות חייו של 88-811 מפיגוע אביבים!
מדובר בפיגוע ירי 3 פצצות בזוקה אל עבר אוטובוס "אגד" שהסיע את ילדי אביבים, (בין אביבים לדובב) (הסעת תלמידים לבית-ספר). תאריך ארוע מדוייק: 22.05.1970 ,07:46, ט"ז אייר התש"ל, יום שישי. דגם האוטובוס: LEYLAND ROYAL TIGER Mk-2, "הארגז". מס' רישוי: 88-811, "אגד". פרטים נוספים: בפיגוע זה נהרגו 12 נוסעים, רובם תלמידים (כולל נהג האוטובוס רמי ירקוני ז"ל ושלושה מורים) ו- 21 נוסעים אחרים נפצעו. פרטים עוד יותר נוספים: האוטובוס הומר לאחר הפיגוע למשאית ליילנד משא שמספר הרישוי שלה הינו 724-020. מספר הרישוי המקורי של האוטובוס לפני הפיגוע היה: כ 332. האוטובוס נבנה בשנת 1956 וזה היה מספר הרישוי שלו עד לינואר 1959. באותו חודש החלו בישראל בשינוי שיטת המספור הממשלתי ומספר הרישוי של האוטובוס הוסב ל-88-811. האוטובוס השתייך בתחילה לקואופרטיב "אגד א.ש.ד" שראשי התיבות שלו הינם "אגד"-"שחר"-"דרום-יהודה". אני מקווה שעבודת המחקר הקטנטונת שביצעתי זה עתה על האוטובוס האמור, תפתור את כל השאלות שיש לכם עליו.
 
קורות חייו של 88-811 מפיגוע אביבים!

עוד תמונה מתקופה אחרת
הפיגוע באביבים התמונה מארכיון הלאומי.
קורות חייו של 88-811 מפיגוע אביבים!
מדובר בפיגוע ירי 3 פצצות בזוקה אל עבר אוטובוס "אגד" שהסיע את ילדי אביבים, (בין אביבים לדובב) (הסעת תלמידים לבית-ספר). תאריך ארוע מדוייק: 22.05.1970 ,07:46, ט"ז אייר התש"ל, יום שישי. דגם האוטובוס: LEYLAND ROYAL TIGER Mk-2, "הארגז". מס' רישוי: 88-811, "אגד". פרטים נוספים: בפיגוע זה נהרגו 12 נוסעים, רובם תלמידים (כולל נהג האוטובוס רמי ירקוני ז"ל ושלושה מורים) ו- 21 נוסעים אחרים נפצעו. פרטים עוד יותר נוספים: האוטובוס הומר לאחר הפיגוע למשאית ליילנד משא שמספר הרישוי שלה הינו 724-020. המשאית מוצגת כיום במוזיאון אגד בחולון !!! מספר הרישוי המקורי של האוטובוס לפני הפיגוע היה: כ 332.(כ = כרמל בשיטת המספור הישנה ! ). האוטובוס נבנה בשנת 1956 וזה היה מספר הרישוי שלו עד לינואר 1959. באותו חודש החלו בישראל בשינוי שיטת המספור הממשלתי ומספר הרישוי של האוטובוס הוסב ל-88-811. האוטובוס השתייך בתחילה לקואופרטיב "אגד א.ש.ד" שראשי התיבות שלו הינם "אגד"-"שחר"-"דרום-יהודה". אני מקווה שעבודת המחקר הקטנטונת שביצעתי זה עתה על האוטובוס האמור, תפתור את כל השאלות שיש לכם עליו.
 
שימו ../images/Emo23.gif: 2 השורות לא זהות !!! ב

קורות חייו של 88-811 מפיגוע אביבים!
מדובר בפיגוע ירי 3 פצצות בזוקה אל עבר אוטובוס "אגד" שהסיע את ילדי אביבים, (בין אביבים לדובב) (הסעת תלמידים לבית-ספר). תאריך ארוע מדוייק: 22.05.1970 ,07:46, ט"ז אייר התש"ל, יום שישי. דגם האוטובוס: LEYLAND ROYAL TIGER Mk-2, "הארגז". מס' רישוי: 88-811, "אגד". פרטים נוספים: בפיגוע זה נהרגו 12 נוסעים, רובם תלמידים (כולל נהג האוטובוס רמי ירקוני ז"ל ושלושה מורים) ו- 21 נוסעים אחרים נפצעו. פרטים עוד יותר נוספים: האוטובוס הומר לאחר הפיגוע למשאית ליילנד משא שמספר הרישוי שלה הינו 724-020. המשאית מוצגת כיום במוזיאון אגד בחולון !!! מספר הרישוי המקורי של האוטובוס לפני הפיגוע היה: כ 332.(כ = כרמל בשיטת המספור הישנה ! ). האוטובוס נבנה בשנת 1956 וזה היה מספר הרישוי שלו עד לינואר 1959. באותו חודש החלו בישראל בשינוי שיטת המספור הממשלתי ומספר הרישוי של האוטובוס הוסב ל-88-811. האוטובוס השתייך בתחילה לקואופרטיב "אגד א.ש.ד" שראשי התיבות שלו הינם "אגד"-"שחר"-"דרום-יהודה". אני מקווה שעבודת המחקר הקטנטונת שביצעתי זה עתה על האוטובוס האמור, תפתור את כל השאלות שיש לכם עליו.
שימו
: 2 השורות לא זהות !!! ב
בשורה השניה ערכתי מס' תיקונים. נא לקרוא רק את השורה השניה ואת מה שבתוכה. תודה.
 
בחלק מהעיתונים כתוב שהפיגוע

שימו
: 2 השורות לא זהות !!! ב
בשורה השניה ערכתי מס' תיקונים. נא לקרוא רק את השורה השניה ואת מה שבתוכה. תודה.
בחלק מהעיתונים כתוב שהפיגוע
באביבים ארע ביום 24.05.1970 אך זה כמובן שטויות במיץ תותי יער ! אני מקדים תרופה למכה למקרה שמישהו יגיד 24 במאי ויאמין לכל טמטומון המופיע בצהוביון. לרשות הדוד שלכם החילוני מעיר הקודש, טבלה מסודרת של כל 415 הפיגועים העיקריים שארעו באוטובוסים מיום 01.01.1931 ועד ליום 02.06.2003. כל המידע קיים, כולל הכל וכל הפרטים כולל כל המספרים, (רישוי, מס' נפגעים וקורות חייו של כל אוטובוס שנפגע) אך מטבע הדברים, אסור לפרסם או להעביר את המידע הנ"ל אז נא לא לבקש את הטבלה, תודה. מדי פעם אפרסם רסיסי מידע ותו לא. מצטער.
 
ומה עלה בגורל המשאית

בחלק מהעיתונים כתוב שהפיגוע
באביבים ארע ביום 24.05.1970 אך זה כמובן שטויות במיץ תותי יער ! אני מקדים תרופה למכה למקרה שמישהו יגיד 24 במאי ויאמין לכל טמטומון המופיע בצהוביון. לרשות הדוד שלכם החילוני מעיר הקודש, טבלה מסודרת של כל 415 הפיגועים העיקריים שארעו באוטובוסים מיום 01.01.1931 ועד ליום 02.06.2003. כל המידע קיים, כולל הכל וכל הפרטים כולל כל המספרים, (רישוי, מס' נפגעים וקורות חייו של כל אוטובוס שנפגע) אך מטבע הדברים, אסור לפרסם או להעביר את המידע הנ"ל אז נא לא לבקש את הטבלה, תודה. מדי פעם אפרסם רסיסי מידע ותו לא. מצטער.
ומה עלה בגורל המשאית
שהוסבה מהאוטובוס?
 
חיה וקיימת במוזיאון אגד עד כמה

ומה עלה בגורל המשאית
שהוסבה מהאוטובוס?
חיה וקיימת במוזיאון אגד עד כמה
שידוע לי מהגורו: דני גולדשמידט וחברו נח סלוצקי. בקרוב החצי רחוק יוצג במוזיאון "אוטובוס אביתר" יחודי ביותר שאני מצאתי זרוק על הר בזכרון-יעקב. זהו G.M.C יחודי וקטן משנת 1942 ! היו בארץ ישראל רק 2 כאלה והאוטובוס שמצאתי הוא היחיד שנותר ולו צורה מאוד מיוחדת. הוא כרגע בארז לקראת שיקום ויהיה גולת הכותרת של כל המוזיאון - האוטו הכי יחודי בו. מצאתי לא מזמן גיר נוסף של שוסון וחלקים נוספים הכרחיים לשיקום ה-"תלמה" ואני עובד על העברתם אלי הביתה ומהבית לנח כדי לשקם את השוסון כרטיסנית היפיפה בעתיד.
 
שמע אביתר עם אתה צריך איזו עזרה

חיה וקיימת במוזיאון אגד עד כמה
שידוע לי מהגורו: דני גולדשמידט וחברו נח סלוצקי. בקרוב החצי רחוק יוצג במוזיאון "אוטובוס אביתר" יחודי ביותר שאני מצאתי זרוק על הר בזכרון-יעקב. זהו G.M.C יחודי וקטן משנת 1942 ! היו בארץ ישראל רק 2 כאלה והאוטובוס שמצאתי הוא היחיד שנותר ולו צורה מאוד מיוחדת. הוא כרגע בארז לקראת שיקום ויהיה גולת הכותרת של כל המוזיאון - האוטו הכי יחודי בו. מצאתי לא מזמן גיר נוסף של שוסון וחלקים נוספים הכרחיים לשיקום ה-"תלמה" ואני עובד על העברתם אלי הביתה ומהבית לנח כדי לשקם את השוסון כרטיסנית היפיפה בעתיד.
שמע אביתר עם אתה צריך איזו עזרה
בלפרק את הגיר או משהו מכני כזה אני מוכן לעזור
 
אני מודה לך אך הגיר כבר פורק וחוץ

שמע אביתר עם אתה צריך איזו עזרה
בלפרק את הגיר או משהו מכני כזה אני מוכן לעזור
אני מודה לך אך הגיר כבר פורק וחוץ
מזה, מתי שהוא אקבל גם מנוע תקין של שוסון כנראה. האוטובוס הנדיר הזה נמצא אי שם בישראל וכרגע אני מתעניין בהבאתו לירושלים למוסך של חבר שיסייע בפירוק ובמירוק/שיקום חלפים ממנו. היות והדבר טרם נסגר, אין טעם להרחיב בדיון. לכשאשים ידיי על השוסון הזה, אודיע לך בשמחה. אביתר.
 
אין בעיה, אשמח לעזור!

אני מודה לך אך הגיר כבר פורק וחוץ
מזה, מתי שהוא אקבל גם מנוע תקין של שוסון כנראה. האוטובוס הנדיר הזה נמצא אי שם בישראל וכרגע אני מתעניין בהבאתו לירושלים למוסך של חבר שיסייע בפירוק ובמירוק/שיקום חלפים ממנו. היות והדבר טרם נסגר, אין טעם להרחיב בדיון. לכשאשים ידיי על השוסון הזה, אודיע לך בשמחה. אביתר.
אין בעיה, אשמח לעזור!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה