תערוכת כלבי הרוח והדנים בגבעת חיים

תערוכת כלבי הרוח והדנים בגבעת חיים

ביום שבת הראשון לראשון 2005, ממש בפתיחת השנה החדשה, תתקיים בשעה 09:00 בקיבוץ גבעת חיים [ שלטים והכוונה באזור] תערוכה של החוג הישראלי לכלבי רוח, ומיד אחריה תערוכה של כלבי דני ענק. צפוי מגוון של כלבי רוח - למי שלא מכיר ולא יודע, זו הזדמנות להכיר את היצורים האלגנטים והמרשימים האלה שבעבר שמשו את המלכים לציד. מגריהאונד איטלקי שהוא כלב זעיר ועד הגריהאונד שהוא מהכלבים הגבוהים שקיימים בארץ. צפויה גם השתתפות מרשימה של כלבי סאלוקי [אחד משני הגזעים המקומיים לישראל] עם בעליהם. הן היהודים והן הבדואים מהנגב. כדאי לראות צחי
 

טל902

New member
נשמע פצצה אבל

סתם לראות כלבים יפים ולבוא הביתה לראות את העגלה שיש לי בבית שבקושי נובחת?
 
למעלה