תענוג של משחק בינתיים

Ploral Reaction

New member
תענוג של משחק בינתיים

הרבה זמן לא יצא לי לראות שידור בכיף כמו בן אדם וסוף סוף תפסתי משחק שכיף לראות, במיוחד אחרי המונוטניות של הספרס באקס אתמול. הדבר היחיד שמשגע אותי כרגיל בערוץ הספורט זה שתמיד האיכות שידור, השידור הפרשנות והכל סבבה לגמרי, ואז ריגר או טלפז יוצאים ביציאות מוזרות לגמרי. טלפז למשל על זה שאין לקינגס, הקבוצה אולי עם עמדת הPF הכי עמוסה בליגה עם אבדור רחים תומאס סקינר ואפילו ויליאמסון לפעמים, PF אמיתי.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
היה משחק ללקק את האצבעות תצוגה אדירה של קובי ברבע השלישי, שלשה של ביבי ואחר כך של מילר ששלחו להארכה כשבאמצע קובי שובר את שיא קליעות העונשין הרצופות של הלייקרס, בהארכה עבירה שישית של אודום ואז סקרמנטו מראים חוכמה ופשוט נותנים את הכדור לקני תומאס פעם אחר פעם שיחגוג על לוק וולטון המסכן ובעצם המשחק נגמר.
 

Ploral Reaction

New member
איזה מזל נאחס יש לי

חצי דקה לסוף ביתרון חמש ללייקרס חשבתי שהמשחק גמור יצאתי לשתות קפה עם ידידה. בסוף מתברר שהיה הארכה ובכלל הקינגס ניצחו :/ בקטנה. ותאמין לי שאני זוכר מה היה עם תומאס, הם לא דיברו על זה. טלפז אומר שלקינגס אין PF אמיתי ושראחים טווינר בין 3 ו4, שגם זה לא נכון כי ראחים 4 קלאסי כמעט לגמרי. זה שהוא שיחק 3 בפורטלנד לא הופך למשהו אחר. וזה שהוא רזה גם לא הופך אותו ל3. אין לו קליעה בשביל זה.
 

Ploral Reaction

New member
ואחרי שראיתי את ההארכה

בשידור חוזר, הרבה מההערכה שהייתה לי לקובי אחרי המשחק הזה נאבדה חזרה. הבן אדם לא השתנה יותר מדי הוא אולי טיפה יותר טוב, אבל החשיבה עדיין דפוקה.
 

klazzics

New member
ותרשה לי לנחש למה...

כן, בגלל הזריקות המשוגעות, גם אני די התעצבנתי מזה, ואני מדבר בתור אוהד קובי הגדול בארץ(ובלי להשתחצן, בתור אחד שנחסם מפורומים רק בגלל שנלחמתי על זה שקובי הוא קדוש, לא נראה לי שיש לי אלטרנטיבה). אבל פלורל, אתה ראית טוב מאוד שאין מי שיזרוק, שחקנים מפחדים לזרוק, אודום יצא ב-6 עבירות, איזה פתרון אחר כבר היה יכול להיות?
 

Ploral Reaction

New member
אתה רציני?

אל תהיה מושפע מהחוסר הבנה של ריגר וטלפז בכדורסל. חלק מגדולה של סופרסטארים זה לדעת לתפקד תחת דאבל וטריפל טים ולדעת לשחרר את הכדור לשחקן הפנוי תחת הלחץ. גם בהארכה, היה על קובי דאבל טימים לא מושלמים בעליל, (זה הקינגס בכל זאת , למרות הגנה לא רעה בסטנדרטים שלהם), ושחקן יותר חכם היה מוצא את השחקן שהשומר שלו בא לדאבל טים או לפחות מניע את ההתקפה.
 

Ploral Reaction

New member
נכון

שסביב קובי יש קונוסים, אבל גם קונוסים באנ בי איי צריכים לדעת לקלוע לבד. וזה בטח עדיף מזריקות של קובי בפייד אווי על שני שומרים מאחורי קו השלוש, ביום קליעה גדול ככל שיהיה בו קובי
 

capsl0ck

New member
בתיאוריה, אתה צודק.

אחרי דאבל טים - שלא לדבר על טריפל - הדבר ההגיוני שצריך לבוא זאת מסירה לשחקן הפנוי, במיוחד כשמשחקים מול אחת הקבוצות עם הרוטציות ההגנתיות הכי איטיות ב-NBA, אבל לא אתמול. קובי לא היה יכול להרשות לעצמו לוותר על זריקות, בטח כשהוא ביום קליעה מטורף, בטח ובטח כשכל מי ששיחק לידו לא פגע בכלום. אני די בטוח שהביקורות על הקובסטר היו גדולות יותר אם הוא היה מוסר, מאשר כשהוא החטיא את אותן זריקות. ושוב, זה קובי. את הזריקות שהוא החטיא אתמול הוא קלע בעבר. אודום, ג'ורג', פארקר ולוק וולטון, לעומת זאת, לא.
 

klazzics

New member
ואני רק רוצה להזכיר

מי איבד את הניצחון אולי בגלל כניסה מיותרת במאני טיים, וזה לא קובי. ואני רוצה להזכיר מי לקח את הזריקה האחרונה במשחק, לא קובי. אחרי שני פאשלות של אודום, אני לא חושב שהוא יכל להרשות לעצמו לשים את האחריות פעם נוספת בידיים של מישהו אחר.
 

klazzics

New member
בנוגע

ל-"שחקן יותר חכם היה מוצא את השחקן שהשומר שלו בא לדאבל טים". אתה בטח מתכוון למהלך כמו זה שקובי נכנס לסל והשאיר את אודום פנוי ל-3. אז אתה רואה, החשיבה קיימת אצלו(ובעבר לא היה גם את זה), אבל הרצון לקחת זריקה חזק יותר, אבל אני מאמין שגם זה ישתנה. אני מסכים שקובי לא היה מי יודע מה בהארכה, עייפות, איבוד ראש אופייני, אבל לגבי 48 הדקות של המשחק ומה שהוא עשה בהם, כבודו במקומו מונח.
 

טרה10

New member
בס"ה מזל לסקרמנטו עם השלשות

שנכנסו.שני פאולים קודם והמשחק היה של הלייקרס.לכן אסור לסמוך על המזל ויש לנהל את המשחק לפי הספר.כי ב-5-6 הפרש בדקה האחרונה אין סיבה להפסיד.
 

capsl0ck

New member
סיסקו!

העונה הזאת אולי אבודה. אם נצליח, באיזשהו סוג של נס (משהו ברמות של סיום הסדרה "פיק אפ"), להשתחל למקום השמיני, מה טוב. אם לא, אני אמשיך ליהנות מסיסקו גארסיה וקוו-מארט. זה מה יש. וביבי. ענק. ועוד משהו, אחרון- המשחק הזה הזכיר נשכחות. אני חוזר מהצבא כמעט כל שבוע, ורואה ברוב אותם פעמים את המשחק שמשדרים. מה אגיד, אין משחקים כאלה. זה משהו באווירה, לא'דע להסביר את זה. ואולי אני סתם הוזה, וזה האורגזמה הכפולה שמקבלים כשסקרמנטו מנצחים והלייקרס מפסידים באותו משחק.
 

klazzics

New member
אני אפרגן לך

מגיע לכם לנצח מדי פעם, סבלתם הרבה, הסל של הורי גמר וחיסל אותכם. הקווינס הם הווינס.
 
למעלה