תעלומות

אנגסטרם

New member
תעלומות

תעלומה א) לפני כמה חודשים, בזמן השביתה, בדיוק כשלבנאדם יש טיפת חופש שאותה הוא התכוון לנצל לשעות השקמת בוקר שנוטות לכיוון הצהרים יונים החליטו לקנן לו (לאותו בנאדם) על הגג. כלומר- לכאורה. מהשעה 6 לפנות בוקר והילך נשמע מהגג רעש נוראי של רפרוף כנפיים וטפיפות רגליים שהצריכו את הבחורה בעלת האזניים הרגישות להצטייד באטמי אזניים. (מסתבר שרפרוף כנפיים וטפיפות רגליים על גג עשוי גבס של קראוון יוצר שאון לא קטן) הבעל נשלח למשימת גירוש היונים, הוא טיפס על הגג- אבל יונים אין. אפילו לא נוצה. אבל העדר יונים לא הפריע למי שזה לא יהיה להפריע את מנוחתי במשך איזה חודש. תעלומה ב) ריבוע קטן של תקרה, ממש מעל ארון הספרים התחיל לגלות סימני עייפות מתפקידו כקורת גג והתחיל לצור מן בטן עגלגלה כזאת כלפי מטה כשמטרתו העקרית היא כמובן לצנוח כשירד הגשם הראשון על מנת להרטיב את הספרים שמתחתיו. קראנו לשיפוצניק אבל הוא לא התרשם. זה בסדר. ככה הוא אמר. והלך, משאיר אותנו עם תקרה מטה לנפול וחשש גדול בלב. מאז עברו כמה חודשים והבטן הקטנה שהתקרה הצמיחה הפכה לחודש שמיני והגשם הראשון קרב ובא והשיפוצניק נקרא בשנית. "טוב, זה בהחלט גדל" חיווה הנל את דעתו והחליט שאולי יהיה זה רעיון טוב לשנס מתניים ותקן. פיתרון תעלומות א,ב) השיפוצניק ניסר את פיסת התקרה הנלוזה והוריד ביחד עם אותה תקרה גם 3 קיני יונים ענקיים וכבדים. "יש לכם פה 3 קיני יונים ענקיים וכבדים, גברת. זה מה שגרם לתקרה לקרוס". מסתבר שהיונים מצאו דרך להכנס לתוך הגג ושם לבצע את זממם. אם כך- שתי תעלומות נפתרו וזה משאיר אותי עם בית מאוד מלוכלך מטיח, אבק, נוצות וחלקי קן שיש לנקות. וזה ד ו ח ה. תודה על ההקשבה והאמפטיה.
 
אם כך נאלץ לבטל את מפגש הפורום

הקרוב בביתך, ותאלצי לחפש לנו אכנסיה אחרת. אולי בקרוואן נטול יונים של השכנים?
 

אנגסטרם

New member
השכנים מוסרים בתגובה

שאם אתה דואג לכיבוד (בלי כיבוד קל בבקשה. יותר בכיוון של על האש) אז זה בסדר
 
אההה מפגש פורום על האש ../images/Emo13.gif

יופי! אז הנה הרשימה של מה כל אחד צריך להביא: למד: פרה נמוכה. אנג': סלטים (יש לך לוק של צימחונית) וכל השאר: קולה... ציפור: קמבו לקינוח. יצו': סושי. סנופה: אלכוהול. נעל: בראוניז לקינוח. מלאך: סכום גנוב מהמלון. עדן: צ'יפס שרוף. אני: חומוס כמובן... גבר נרדף ינדב את הגינה על הגג שלו. לוחם חופש יארגן אבטחה לאירוע. רותם ובלקר: העיקר שיבואו. נשמח לראותכם
 
לדעתי יבואו עוד

רגע, אם יהיה מפגש, נניח כזה, שנארגן כזה ונכריח את עדן לבוא (בינינו, אם אני בא- היא רצה!) מי חושב שהוא יבוא?
 
חחחח

עד שהבנתי על איזה כסף את מדברת... חחחח האמת שהאבטחה שם מטורפת... משהו ברמות... שבוע שעבר, לפי מה שאחד המלצרים מספר, תפסו את אחד המלצרים אוכל קורסון, המנהל ביקש ממנו לשים את הקורסון <עם ביס אחד> בפח והוריד לו 80 ש"ח מהמשכורת!!! אז אני רק יכולה לתאר מה הם יורדו לי על סכו"ם גנוב... <שלא לדבר על זה ש80 ש"ח זה יום וקצת עבודה>
 
../images/Emo45.gif

כל עוד יש שביתה, בכייף. מה גם שניראה לי שוס לעשות מפגש כאן... תשאלו את סנופית, יש מלא מקום :) וכן ל' אני אתן לך להיכנס בלי לצלצל בפעמון / לדפוק בדלת!
 

Agenst the wind

New member
חתיכת חצוף!

(ידעתי שיהיה לי מה לכתוב בסופו של דבר, אחרי שאני מתאמץ כ"כ לקרוא את הפורום ממחשב מעצבן, וממקלדת מעצבנת עוד יותר). ומה איתי??, מה, אני לא נחשב מועמד להגעה למפגש פורום??.
הכל בצחוק גבר, עוד כמה ימים אני בטוח שלמד יכתוב שוב הודעה בנוסח "איך היה המפגש שלא היה"...
 
למעלה