תעזרו לעשות שלום בית!

OrlyNL

New member
תעזרו לעשות שלום בית!

אני בדילמה נוראית. מסתבר שלחבר שלי ולי ממש ממש אין את אותו הטעם בתמונות. אני עומדת עכשיו לפני קניה של פאזל חדש, ורוצה למסגר אותו אח"כ ולתלות על הקיר, אבל אנחנו בשום אופן לא מצליחים להגיע להסכמה בעניין הסגנון של התמונה. מה אתם הייתם עושים? מתפשרים ומרכיבים פאזל שאתם לא מתחברים אליו? או שמים ז** על דעתו של החבר? (וכמובן שאנחנו גרים ביחד, אז הפאזל יהיה תלוי מול העיניים של שנינו) אני מיואשת ומתה כבר לקנות פאזל חדש....עבר כבר חודש מאז שסיימתי את האחרון... נ.ב - מקס? מה אתה עושה פה?
 

True prophet

New member
למה שלא

תנצלי את המבצע של פאזל שני ב 50% הנחה ותיקני פאזל אחד בטעם שלך ואת הפאזל השני בטעם של חברך. תתחילי להרכיב את הפאזל של חברך בידיעה כשאת מסיימת אותו מחכה לך פאזל בסגנון שלך או שלחילופין תרכיבי את שני הפאזלים במקביל ובא לציון גואל.
 

א ר י ק ל

New member
3 דברים-

פאזל שני בחצי מחיר וכך שניכם מרוויחים.. לא רוצה לסכסך..אך אם בדבר כזה אינכם יכולים להגיע להסכמה, מה יהיה בחיים האמיתיים-אם אף אחד לא מוכן להתפשר........סתם. מקס פה על תקן שוטר (על אופנוע).
 

OrlyNL

New member
תשובה לשניכם

אני מניחה שההצעות שלכם הם הדרך ההגיונית...אני רק חוטפת חלחלה מהמחשבה שיהיה לי פאזל של דולפינים או סוסים או משהו בסגנון תלוי על הקיר בבית. אבל אין מה לעשות, נכון? החיים בזוגיות מלאים בהתפשרויות
אגב אריקל, זה נשמע מצחיק - אבל אנחנו גרים ביחד כבר כמעט שנה וזה הדבר הראשון שיש לנו עליו מחלוקת (אמן שיישאר ככה לנצח). איך אומרים? שאלו יהיו הבעיות שלנו....
 

א ר י ק ל

New member
צודקת לגמרי!! 2X

1-שאלו יהיו הבעיות.. 2-אני מבין אותל ב100 אחוז. אני גם לא ירכיב לעולפ דברים כאלו. זה לא אני ממש לא מתחבר לזה.אני רואה בזה 100 אחוז קיציות.
 

M a x

New member
../images/Emo201.gif

באמת...שפאזלים ישארו הבעיות היחידות שלכם.... למרות שבמקרה שלי ...פאזלים מהווים חלק משמעותי מאוד מהזוגיות
 

123נעמי

New member
רוצים לראות

את המבחר...... על איזה פאזל את מפנטזת ועל איזה החבר שלך? תעלי תמונות אנחנו נבחר בשבילכם ככה נעזור לך לעשות שלום בית תוכלו להאשים אותנו.
כמה שאנחנו נחמדים
- נכון?
 
למעלה