תעזרו לי להבין בנים

  • פותח הנושא ssivi
  • פורסם בתאריך

ssivi

New member
תעזרו לי להבין בנים

קרה לי מקרה מביך ביותר. בחור מהלימודים ניגש אלי באמצע מסיבה כשהוא שיכור והתחיל לומר לי כמה הוא דלוק עלי מתחילת השנה. לאט לאט התפתחו העינינים, נישוקים וקצת יותר אבל לא יותר מידי...הוא היה די חרמן ודי אגרסיבי אז באיזשהו שלב הפסקתי "לזרום" ואמרתי שלום נפרדנו בנשיקה, ולמחרת התעלמות טוטאלית. אפילו לא שלום. האם הוא היה מובך או שפשוט נוצלתי קלות למטרות סיפוק היצרים??
 

דנטל

New member
לדעתי

טוב, אני לא גבר, אבל אני אענה מהנסיון - לא מובך ולא נוצלת קלות למטרות סיפוק היצרים. הוא פשוט קיבל בעיטה לאגו כשהפסקת לזרום ונעלב.
 

שמוצקין

New member
הצעה אחרת

מכיוון שהוא היה שיכור יכול להיות שהוא פשוט חווה את הדברים אחרת.כששיכורים ,דבר שיכול להיות שולי במצב רגיל הופך פתאום מרגיז ומעליב.אנחנו שומעים מדי פעם על מקרים של רצח במועדון או קטטה כאשר ברקע יש עניין של שיכרות. מעבר לכך יכול להיות שמה שהוא זוכר מכל הסיפור זה פשוט הרגשה של דחיה שהוא נשאר איתה כאשר רצית להפסיק.
 

shugi28

New member
ויש כאלו שלא אוהבים

tizeriyot .... כן כן .. לא לא אבל הכי כדי לדבר איתן אחרת לא תביני ..
 

sagi24

New member
תשובה

1- הוא היה שיכור אז מה עאת שופטת בן אדם שיכור 2- יכול להיות שהוא נזכר בסיטואציה בבוקר הוא התבעס מזה שהוא אמר לך את האמת שהוא דלוק עלייך ואת לא הראת את אותה נכונות 3- אולי הוא היה נבוך מזה שהוא יצא טמבל מההתנגות המינית האגרסיבית שלו בהיותו שיכור או הבתעס מזה שעכשיו את יודעת שהוא מאוהב בך פשוט תזמי איתי שיחה ותבררי את פשר התנהגותו נהיית כמו רפיק מוואי בלילה מייעץ לאנשים:) אולי גם אני יחליף את שמי אני כבר לא צריך כי בחשפנות אני רוברטו:)))))
 

jayלא

New member
כל התשובות נכונות

יכולים לתת לך פה מיליון תשובות, אבל עד שלא תדברי איתו לא תדעי! נכון, זה לא תמיד קל, אבל מה יש להפסיד אם באמת בא לך עליו?
 

סמיאגול

New member
כשאני שיכור

אני לא תמיד זוכר מה קרה . קרה לי פעם אחת שבחורה התקשרה אליי ולא זכרתי אותה (כמובן שלא אמרתי לה את זה)
 

Walt

New member
אני לא רוצה לפגוע אבל...

אני באמת לא רוצה לפגוע , אבל כשאתה שיכור , חלק מהבנות נראות טוב/סקסיות/מושכות יותר , וכשאתה מתפכח ... אתה מתפכח.
 

lizard

New member
היי ../images/Emo13.gif

אני מקווה שזה לא סתם ניצול רגעי. את זה רק זמן יאמר. גם אם זה היה רק קטע חולף שנבע משכרות או חרמנות מקומית, קחי את זה בקלות. הוא בטוח שלא שווה שתתבאסי בגללו. בנתיים, קבלי
ממני ואם תרצי אפילו נשיקה
 

ssivi

New member
תודה על התגובות ../images/Emo140.gif

לקחתי לתשומת ליבי, הוא באמת לא שווה מילה נוספת. סתם חתיכת...נקניק
 

ronen63

New member
סתם היה שיכור.

שבחורים שיכורים גם המכוערות נראות "פצצות" וסקסיות בטרוף. עוד גם ששיכורים לא ממש בררנים, ומדברים שטויות ואומרים "לא משנה איך היא נראית העיקר להשפריץ". נשמע גרוע?? ככה זה ששיכורים אין שליטה . ואת זורמת חופשי. כנראה שאת לא שווה בעיניו ,הוא רצה רק לזיין אותך ולזרוק.
 
למעלה