תעזרו לי זריז זה ממש חשוב!!

Lena16

New member
תעזרו לי זריז זה ממש חשוב!!

אני צריכה מחר להעביר פעילות לצוות שלי (מחויבות אישית) שהם 9 ילדים... מפקד שלי אמר לי שזה יכול להיות קשור למשטרה/משא''ז ויכול להיות גם לא. אמרתי לו אני יעשה להם חזרה על החומר העיוני שלימדת והם לא זוכרים, והוא אמר שהוא מצפה ליותר מזה, והוא יבוא לבדוק מה אני עושה איתם. זה אמור להיות דיון/פעילות...אנערף... אם יש לכם רעיונות, או אם עשיתם משהו דומה, תעזרו לי בבקשה... קחו בחשבון שאי אפשר להוציא אותם ממש לשטח כי הם נטולי כמעט כל הכשרה, הם למדו עד עכשיו רק על חובות זכויות וסמכויות שהם לא יודעים כלום מזה... ואני עדיין לא רואה את עצמי מסוגלת להעביר הדרכה של ממש על דוחות פעולה/מכשיר קשר/כל דבר אחר. אני עובדת על זה, אני לומדת כל הזמן, אבל זה ייקח לי קצת זמן. יש לי כימיה איתם, הם סבבה, נותנים לי כבוד ושותקים כשאני מדברת ומקשיבים, אבל עדיין אין לי מושג מה אני עושה להם מחר. זה בא לי בהתראה קצרה.
 

מתנדב

New member
אם את אומרת שהם למדו עד עכשיו

רק על חובות וזכויות וסמכויות, את תוכלי לשנן איתם בנושא די הרבה, כי זה נושא מורכב מאוד... ואפשר גם בהסברה לתת דוגמאות חיות, למשל מה קורה אילו אתם נתקלים באירוע של הקמת רעש, מה הסמכויות שלכם באירוע, ואיך אתם ניגשים לדבר עם האדם, פשוט כל דבר ודבר להסביר עם דוגמאות אילו הייתם ניגשים ל..., וכן הלאה והלאה. בהצלחה!
 

england king

New member
יש כמה אפשרויות

באמת נושא החובות זכויות הוא מורכב, תחזרי עליו..באמת נושא שכדאי להתעכב עליו.. דוגמאות ממצבים אמיתיים שהיית בהם..מניסיון..זה הכי מלמד.. אני מאמין שיש לך בבסיס ערכת הדרכה, (חולקה לפני פחות משנה אם אני אל טועה)..תמצאי בה חומר שלא כלול בחוברת החובות זכויות..חומר חשוב ששווה להעביר אותו.. בהצלחה :)
 

Super Go

New member
תרגיל מעשי...

בקורס שוטרים, קודם כל לומדים את כל החומר, ואז לקראת הסוף עוברים תרגילים מעשיים שבו מדמים אירועים שונים והטיפול בהם. תכיני להם מערך שיעור של אירוע חפץ חשוד ואירוע הקמת רעש. תתחילי את הפעילות בחזרה קצרה על סמכויות שלהם. לאחר מכן, תעברי איתם על נדב"ר. ואז על טיפול באירוע של חפץ חשוד ואירוע של הקמת רעש. תכיני איזה תיק שידמה חפץ חשוד, ותשימי באיזו גינה ליד הבסיס. ותני להם לטפל באירוע עם דיווחים מתודים (בכאילו) לחבלן, למוקד ולניידת אזורית. לאחר מכן, תעשי אירוע של הקמת רעש ושהם יטפלו בו. הם ירגישו שתכלס הם עושים משו, וזה לא כמו לשבת בכיתה ללמוד כי זה מה שהם עושים כל היום.
 
למעלה