תעזרו לי בבקשה לזהות את העץ שלי...

kfirik

New member
זיהוי

אם לא תקבל תשובה תנסה לשלוח ל: יואב גרטמן [email protected] במייל האגרונום שלהם יזהה לך את הצמח. ובפורום שלהם תוכל לקבל תשובות על כל שאלה בנושא בוטניקה תודה כפיר
 

uribz

New member
אכן הדס - זה מה שהם מוכרים שם

יש להם גם פיקוסים ושמילי זיתים מייחורים. המחיר מצחיק (משהו כמו 20 ש"ח), המכתב על משתלות כבר לא המלצתי עליהם בגלל התגובות שזה עורר בעבר,אבל גם אני קניתי את אותו הדס, מה יש - למה לא? תהנה
 

noamrathaus

New member
IKEA וצמחים

הי, אני רוצה להגיד שמנסיון המבאס (לצערי) קניתי עד היום 2 צמחים מIKEA ואבא שלי אחד, והם לא ממש שמחים לצאת מהמיזוג אוויר והתנאים בIKEA, כלומר, הם עוברים טראומה, מתיבשים, קמלים וכו' אני קנתי את הדס הנ"ל גם כן, ולמרות שהשקתי אותה במידה מתונה, ושמתי אותה באור יום, היא נהיתה "עצובה" וכיום היא נראת כמו מוצג משומר במוזאון (עלים יבשים ומקופלים). אין לי מושג למה, אני רק מקווה שזה היתה טעות שלי ולא משהו (מחלה וכו') בצמח.
 

סן תאי

New member
הדס ומים

זהו אכן הדס טרנטיני והוא רגיש מאוד לחוסר מים ! מגיב מיידית בהתייבשות עלים. יש להשקות בתכיפות גבוהה בימי הקיץ החמים. אם חלק מנוף העלים התייבש, לא קרה אסון, העץ יכול להתאושש אם כי זה יקח לו זמן ניכר.
 

אולמוס

New member
נראה שזה הדס טרנטיני

בשל היות העץ תקופה ממושכת בתנאי חממה- קרינה טמפרטורה ולחות שונים מאלה של המקום שהועבר אליו לאחר הקנייה - התגובה שלו - קשיי הסתגלות ברמות קושי שונות עקב שינויים במיקרו אקלים. עדיף לרכוש עצים שהנך מייעד לבונסאי במשתלות פתוחות או פתוחות למחצה בהם הצמחים שוהים פחות או יותר בתנאי OUTDOOR ולא בתנאי INDOOR כמו באיקאה.
 
למעלה