תעזרו לי בבקשה, בדחיפות

  • פותח הנושא TIT
  • פורסם בתאריך

TIT

New member
תעזרו לי בבקשה, בדחיפות

יש לי WINDOWS XP... בקיצור,בזמן הפעלת המחשב.לפני עליית חלונות,יש לי הודעה-להכניס את דיסק ה "BOOT".., ואחרת המחשב פשוט לא מעלה את חלונות.. לאחר שאני מכניס את דיסק ההתקנה של חלונות ולוחץ על מקש כלשהו ה"חלונות" עולה,(זה רושם הודעה שאני לא ממש זוכר,עם נקודות-...) בקיצור, ההודעה הזו ממש מעיקה,אז מי שיכול לעזור,בדחיפות-ממש ממש תודה.. מצפה לתגובות, בתודה-TIT.
 

Ayal2

New member
כמו שאתה לא זוכר את ההודעה, כך גם

אני לא בדיוק זוכר את הפתרון. גם הוא היה משהו עם נקודות...
 

TIT

New member
כפי שאמרתי...

פני העלעת חלונות, המחשב "מבקש" דיסקא-BOOT לא כתוןבה כל סיבה לכך תודה
 

Ayal2

New member
כאן חשובה ביותר ההודעה המדוייקת

כי יתכן והוא מבקש את ה-Double Boot ולא את ה-Boot Diskette וזה ממש לא אותו דבר. אז נתחיל לשחק בניחושים ? אם המערכת מותקנת בסדר, לא צריכות להיות שום בעיות. אם מישהו התקין לךך ( או אתה בעצמך ) את המערכת בצורה לא נכונה, כמובן יהיו בעיות ועוד יהיו בעתיד. ויתכן וזו בעיה של ה-Bios שבו מוגרת להעלות ראשון את כונן :A לפני שעולה ה-HD, ואז הוא מחפש בכונן הקטן ( ה-Floppy ) מה שאין.
 

TIT

New member
הבנתי, אז בהודעה הזו-

בהודעה הזו יש להכניס את Boot Diskette ולא את -Double Boot תודה על שיתוף הפעולה
 

TIT

New member
הבנתי, אז בהודעה הזו-

בהודעה הזו יש להכניס את Boot Diskette ולא את -Double Boot תודה על שיתוף הפעולה
 

TIT

New member
ההודעה המלאה:כנסו בבקשה

"Invalid boot diskette Insert BOOT diskette in A:" -1
 
למעלה