תעזרו לי בבקשה, בדחיפות
יש לי WINDOWS XP... בקיצור,בזמן הפעלת המחשב.לפני עליית חלונות,יש לי הודעה-להכניס את דיסק ה "BOOT".., ואחרת המחשב פשוט לא מעלה את חלונות.. לאחר שאני מכניס את דיסק ההתקנה של חלונות ולוחץ על מקש כלשהו ה"חלונות" עולה,(זה רושם הודעה שאני לא ממש זוכר,עם נקודות-...) בקיצור, ההודעה הזו ממש מעיקה,אז מי שיכול לעזור,בדחיפות-ממש ממש תודה.. מצפה לתגובות, בתודה-TIT.
יש לי WINDOWS XP... בקיצור,בזמן הפעלת המחשב.לפני עליית חלונות,יש לי הודעה-להכניס את דיסק ה "BOOT".., ואחרת המחשב פשוט לא מעלה את חלונות.. לאחר שאני מכניס את דיסק ההתקנה של חלונות ולוחץ על מקש כלשהו ה"חלונות" עולה,(זה רושם הודעה שאני לא ממש זוכר,עם נקודות-...) בקיצור, ההודעה הזו ממש מעיקה,אז מי שיכול לעזור,בדחיפות-ממש ממש תודה.. מצפה לתגובות, בתודה-TIT.