תעזרו לי בבקשהההההההההההה

תעזרו לי בבקשהההההההההההה

שלום אנשים. אתם ניראים לי מזה טובים וחמודים שכיף ונחמד לדבר איתם. אניאספר לכם בקצרה . נכנסתי לקטע שנה שעברה. עשו לי אינטרנט פעם ראשונה בחיים. יש לצין שלפני זה בחים לא היה לי שום קשר להומואים. אני בא ממשפחה לא תומכת, עידה לא תומכת, עיר לא תומכת. תמיד כולם חשבו שאני ערס ואף פעם לא חשדו או חשבו שאני בקטע!!! יש לי רק חברים סטרייטים ואף אחד לא יודע עליי ולא ידע עלי !! לא ספרתי אני לא מתכון לספר גם. אני מרגיש אבל מתוסכל כי הכרתי מישהו בצאט ואנחנו היינו בקשר טלפוני שנה עד שנפגשנו כי כ"כ נלחצתי מלהפגש ואז שנפגשנו ציפינו לאהבה גדולה בכל הזמנים אשכרה ג'ק ורוז מטיטאניק וזה לא היה כזה ממש לא , בכל אופן מבחינתי.. מה שכן אני מרגיש מזה מתוסכל, כל השמחת חים שלי ירדה נפגשתי עם איזה 7 אנשים כוסונים חבל על הזמן ותמיד שאני עם גבר במיטה אני מרגיש כאילו שאני אוהב אותו ושאני גומר אני אומר פאקקקקקקקק מה הוא עושה פה שיעוף אני תמיד ממש נגעל ורוצה לעוף שאני גומררררר אני מת לצאת מהארון לספר לכולם להרגיש משוחרר רוצה לעוף מעל העיר להציל את חיי!!!! אני אשמח לקרוא פה תגובות! ומי שרוצה להכיר אותו אז בכיף חח אני חתיך חחחח סתם אני דוחה.
 
ואוו... חמוד תשמע מקרה שלך מוכר להר

להרבא אנשים בגלל שהחברה הכניסה להם לראש שאסור אז אתהת חושב שאסור שתיפתח לזה יותר אתה תהנה מהעניין .\ ומה רע בלהיות ערס אני ערס גאה
ואני גר בבית שמש אבל ל היולי אהבות ועוד יהיהו
כמובן שלא תבין מה כתבתי אז תפנה אליי באי סי קיו196517025
..
..
..
 

dandiel

New member
מנסיוני (הלא רב)

היו לי קטעים עם גברים שלא אהבתי, ובכל פעם שגמרתי הרגשתי דוחה וזוועתי. היום, כשאני שוכב עם הבן אדם שאני הכי אוהב בעולם (I LOVE YOU!!!), כיף לי לשכב איתו וכיף לי לגמור איתו. אתה בתקופה הראשונית שאתה לומד להכיר אנשים חדשים, לומד להיכנס (במידה מסויימת) לעולם האינטרנט המתסכל (ויש שיגידו המאכזב) ולומד לתפקד בסביבה שלך כתוצאה מנטייתך המינית. מה שלי נשאר לאחל לך זו הצלחה רבה בהמשך.
 

python 4

New member
הקטע הזה מוכר לי..

נראה לי זה עניין פיזיולוגי או משהו כזה, להיגעל מהבחור שאתה שוכב איתו אחרי שגומרים. סתם רוצים לישון אחרי זה. אומרים שאהבה היא התרופה הכי טובה לזה, אבל אין לי מושג. ואני בטוח שדוחה אתה לא.. אין פה אנשים דוחים! זה אחד מדרישות הסף של הפורום..
 
איזה מן ביולוג אתה? ../images/Emo3.gif

דווקא להיפך, מחקרים [למשל מה שנעשה עבור הפרויקט של BBC שנמשך שנים] מראים שההרגשה אחרי היא של קרבה. הם גם הסבירו את זה במן דחף פרימאלי כזה שאמור לגרום לנו להגן אחד על השני ועל הצאצאים המשותפים שאמורים לבקוע מכל הסיפור (מה שאצלנו.. אא.. לא כל כך תופס, פשוט זה חלק מהגנים) - אבל זה סתם מופלץ לדעתי. לגבי הקטע של "החברה למדה אותנו שאסור": זה יכול להיות נושא אחר לגמרי. בקהילות דתיות למשל (קתוליות זה מובהק) תופעה כזו נפוצה, לא מן הנמנע שדבר כזה יהיה גם אצלנו, במקומות מסוימים. אז אני גם מסכים שהאהבה עשויה להוות פתרון. אם לא אהבה אז על בטוח הקבלה העצמית.
 

python 4

New member
מממ.. אתה מדבר מנסיון?

שכבת פעם עם מישהו שאתה לא כל כך מכיר ואחרי זה רצית רק לחבק אותו ולהיות קרוב אליו? אני בטוח שאם יצא לי להיות פעם עם מישהו שאני אוהב באמת אז גם אני ארצה לחבק אותו כל הלילה אחרי. אגב, אני לא מומחה גדול, אבל עם כל הכבוד ל- BBC הצאצאים אמורים להגיע רק 9 חודשים אחרי שגומרים ונתקפים בהרגשת קירבה. לא?
 

Erazio faniello

New member
ברוך הבא../images/Emo34.gif

אוקיי,אני חושב שהסיבה שאתה מרגיש דחייה,זה כי אתה עוד בשלב ראשוני ועוד לא מקבל את עצמך... וזה שלב שעברו לפניך ויעברו אחריך ,לזכותך יאמר שאתה מודה במה שאתה ולא מתחמק מעצמך אז השלב הממש ראשוני אחריך... אני מבין שאתה רוצה לצאת מהארון כאתה רוצה להיות אתה,יש לך עוד דרך לפניך של קבלה עצמית . אגב מי שבאמת יאהב אותך יאהב אותך על מה שאתה ולא על איך שהם רוצים לראות אותך! הצעה שלי אל תבוא בציפיות לפני שאתה נפגש עם משהו (כי אתה יכול רק להתאכזב עדיף להיות מופתע). גם אני אמרתי שאף אחד לא ידע עלי,בסוף רוב האנשים שאני מכיר כבר יודעים עלי.בהצלחה !ערן
 

white star

New member
../images/Emo54.gif עצה

תנסה להכיר את הבחור לפני שאתה שוכב איתו ודרך אגב היו לי קטעים כאלה בתחילת הדרך, זה עובר
עכשיו מי אמר שרוצים להתחבק אחרי הסקס?! לי תמיד בא להתקלח ואם אני עדיין איתו אז אולי לעשות סיבוב שני (אני מדבר על סטוצים לא על קטעים רציניים)
 

ranushh

New member
נראה לי

שבגלל שאתה חרמן אתה נפגש עם הבחורים האלה,ולא בגלל שאתה מחפש איזה משהו אמיתי. אתה מרגיש גועל אחרי זה כי אתה לא מכיר את אותו בחור אתה רק חרמן עליו...רק רוצה ליהנות איתו. לדעתי תחפש משהו רציני,תכיר מישהו לעומק ותראה שאחרי שתעשה איתו סקס לא תרגיש גועל ותרצה ללכת. וזה אחלה שילוב דרך אגב-הומו ערס...גברי כזה
ובהצלחה בהמשך!
 
למעלה