תספורת בסגנון אחר...

תספורת בסגנון אחר...

אני יודעת שסיפורי התספורות נלושו ונלעסו פה כהוגן, אבל רציתי לשתף אתכם בתספורת הראשונה בחיי, שעשיתי בעצמי, לאפרוח שלי. החלטתי שהיום זה היום, וכבר אי אפשר להתחמק יותר... הבאתי את המכונה לסלון והראיתי אותה לאפרוח. בפעם הקודמת שעשיתי זאת, הוא הביט בה, פרץ בבכי ורץ לחדר. לא ציפיתי שיהיה למי מאיתנו קל. קראתי לאפרוח, אמרתי לו: "תראה, הוא (המכונה) אוהב לדגדג". נתתי לו להחזיק את המכונה ביד ואמרתי לו: "תלחץ על הכפתור, הוא רוצה לדגדג אותך". הוא כמובן, שחולה על כל הגאדג'טים האפשריים (גבר או לא גבר?), הסכים בהתלהבות. כשהמכונה החלה לרטוט, הוא נלחץ. אמרתי לו: "בוא, תדגדג אותי על כף היד". החזקתי את המכונה יחד איתו, והעברתי אותה על כף ידי. אמרתי לו: "יא, איזה כיף, זה מדגדג!". הוא הביט בי בחיוך ובחוסר אמון... קראתי לאפרוחים הגדולים ואמרתי להם: "אתם רוצים שהוא ידגדג אתכם?", הם נענו בשמחה והבינו את המשחק. הוא ניגש לדגדג גם אותם, והם הגיבו בשמחה. אמרתי לו: "הוא (המכונה) רוצה לדגדג גם אותך!" הוא חייך. לקחתי יחד איתו את המכונה והעברתי על כף ידו. אמרתי לו: "נכון שזה כיף?!" והוא צחק "כן!". אמרתי לו: "בוא נדגדג גם את הבטן!" וכשעשינו זאת, הוא התגלגל מצחוק! אמרתי לו, בוא נספר קודם את אחיך, ואח"כ אותך. הוא אמר: "או קי"... "אבל", הוספתי... מי שמסתפר... הוא מלך!" (פרטים בהמשך). הוא צפה בתספורת של אחיו וכשהגיע תורו, ציפתה לו הפתעה... הושבתי אותו על "כסא המלכות" (כסא עור, החביב עליו), שמתי לו "גלימה" (שקית ניילון ענקית לאיסוף השיער), שני אחיו הגדולים התנדבו בשמחה לשמש כ"משרתי המלך" - האפרוח הגדול דאג לו לסרטי Tom & Jerry סביב השעון, והאפרוחית הגדולה דאגה לו לאספקת פופ-אייסים ולנגב את פניו במגבונים לחים, כשהשערות נשרו על פניו... בהתחלה הוא קצת נלחץ... אבל כשעשיתי יחד עם קולות הגזיזה של המכונה קולות "דיגי דיגי" והצחקנו אותו... הוא לאט לאט התעלם ממני, ודחף אותי שלא אסתיר לו את החברים המצויירים... ישב בשקט ובנחת ונתן לי לסיים את התספורת הראשונה והמושלמת ביותר :) בסופו של יום, הבת שלי אמרה לי: "אמא, את יודעת, לא ידעתי שאפשר לעשות לו תספורת בלי שהוא יצרח בהיסטריה כל הזמן..."
 

אני 000

New member
שלום רכה

שלום את פשוט אישה ענקית הילדים שלך חכמים ונאדרים ממש כל הכבוד מאוד הרגשתי לקרוא את מה שהיה קחי מזה הרבה כוח וגם כתבת כל כך יפה
 

doroniz

New member
איזה יופי

אני ניסיתי את הגישה הזאת, אמנם לא בבית אבל עם ספר שקיבלתי עליו המלצות. עומר ברח ממנו כמעט לקצה הרחוב.....האו בסה"כ נגש אליו עם המברשת הרכה הזאת של הטאלק. עומר נבהל צרח לאאאאאאאאא וברחחחחחחחחחח אח"כ הוא נסה עם המכונה לתת לעומר להחזיק, אבל סיפור ה"לאאאאאאאא" חזר על עצמו. כל הכבוד לך על היוזמה, כל הכבו דלשאר השבט שנרתם לעזור והתוצאה בודאי ניכרת בשטח. דורון.
 

doroniz

New member
אצל ספר בכרמיאל

פעם בכמה שבועות - הפעם האחרונה היתה בייום שישי שעבר.
 

גאמי

New member
איזו מלכה פראית ורכה את../images/Emo47.gif

מזל טוב רכונת תקשיבי, הגישה שלך נפלא, ה"ראש הטוב" שלך הצליח לגרום לראש של בנך לעבור שינוי, איזה יופי, איזו תחושת סיפוק את מרגישה ודאי. סוף שבוע נפלא
גלית
 

dd19

New member
../images/Emo24.gif זה שווה את כל המאמץ ../images/Emo47.gif

 

yonitbrk

New member
אדיר, איזה יופי

כל הכבוד . אני לא מסוגלת, ולשמחתי טל ,מזה כשנה, משתף פעולה נהדר עם ספרים. על עומר ורז אין בכלל מה לומר. טל היה הבעייתי אצלנו, ולא רק שהסתגל , גם קיבל את השינוי, כשבפעם האחרונה החלפנו ספר . מצדיעה לך .
 

n o g a h

New member
מקסים

סיפרת מאוד יפה על כל התהליך של התספורת, ממש מקסים אייך שכולם נרתמו לעזרה ואייך הצלחתם בכוחות משותפים להגיע ליעד הנכסף, והכי כייף שהקטן מרוצה וגאה בעצמו, בפעם הבאה בטח יהיה יותר קל.
 
למעלה