תסכול

mt98

New member
תסכול

זה הכל אשמתי, אני יודע שהאופי שלי דפוק וקטנוני. אני לא רוצה להרגיש ככה אבל בכל זאת אני תקוע. כבר חדשיים מתארחת אצלנו קרובה של אשתי - ילדה מקסימה, ואנחנו מאוד אוהבים אותה. ובסופי שבוע אנחנו לוקחים אותה לטיולים בטבע ובעיר, ומזמינים אותה למוזיאונים והצגות ומסעדות ובתי קפה שיהיה לה מעניין כי היא ילדה מקסימה, ואנחנו מאוד אוהבים אותה. ולפחות פעמיים בשבוע אני חוזר מוקדם מהעבודה כי היא צריכה רכב לקפוץ לקניונים וקשה לה לנהוג עם המיניואן של אישתי. אבל אני שמח שהיא עצמאית כי היא ילדה מקסימה, ואנחנו מאוד אוהבים אותה. ובסוף שבוע הלפני אחרון שלה כאן נתתי לה את האוטו החדש שלי ליום כיף בששת הדגלים עם ידיד שלה שעובד בעגלה בקניון, אחרי שהזמנתי להם כרטיסים וכיוונתי את הGPS והסתברתי לה על האיזי פאס וזוגתי הכינה לה סנדוויצים בשמחה כי היא ילדה מקסימה ואנחנו מאוד אוהבים אותה. ובלילה, קצת לפני שהיא חזרה, היא התקשרה (עם הכרטיס חיוג שקנינו לה) לשאול איזה דלק ממלאים כי היא לא חושבת שיש לה מספיק להגיע הביתה. אמרנו לה ושמחנו שהכל בסדר כי היא ילדה מקסימה, ואנחנו מאוד אוהבים אותה. אז למה לעזאזל אני אוכל את הלב על זה שהיא תדלקה רק רבע מיכל?
 
כמו שאמרת

היא בס"כ ילדה... מן הסתם אף פעם לא היה לה רכב משלה, היא לא היתה צריכה לעבוד לפרנסתה, ובאופן כללי היא לא ממש מבינה חישובים של אנשים "מבוגרים". (אני לפחות לא הבנתי את החישובים האלה עד שיצאתי מהבית ועברתי לגור לבד...) כמו שאמרת - היא ילדה, אז give her a break!
 

Boston Guy

New member
אולי כי היא עלוקה וחיה על גבך כבר חדשיים?

אולי כי היא הפכה את עצמה לילדה שלך - וכסותה, כלכלתה ועונתה עליך, למרות שלא אתה זה שנהנית מאקט היצירה שלה? אולי כי SHE OUTLIVED HER WELCOME בערך לפני חודש - וכל יום נוסף רק מראה שהמצב נוח לה ואין לה שום כוונה לשנות אותו?
 

יוספוס11

New member
outlived her welcome זה שהורגים מישהו אחרי

שנמאס ממנו. אתה מתכוון בוודאי ל outstayed her welcome.
 

FPNH

New member
אבל אם כן

אז יכול להיות שזה שווה ערך לשלושת רבעי מיכל דלק במיניואן + סנדוויץ'.
 

forglemmigej

New member
חחחח צודק

הרי זה לא הרבע מיכל שהדליק לך את הפיוזים אלא כל הנצלנות שלה. זה ממש נשמע כמו מחזה של חנוך לוין עם התאורים כמה היא מקסימה. זה שאשתך מקסימה זה לא אומר שכל בני המשפחה שלה מקסימים . תעיף את הנצלנית לפני שתקבל שבץ מוחי.
 
מזדהה

למרות שזה אולי יראה קצת דפוק, כי בכל מה שקשור לחמות (האמא של...) אנ יודעת שאני לוחצת על נק' קצת רגישה אבל... חמותי (שתחייה) כל כולה פאר והדר, שפע טוב לב וכוונה טובה, עיניה רושפות גיצי צדק וקבוצת מלאכי שרת שורה מעליה כענן מתוק המגן על ל"ו צדיקים בשערי שמים בערבו של יום כיפור כשזיהום האוויר נמוך במיוחד. אממה, אחרי שבועיים שהיא הייתה אצלי פה....i was more than willing to do the time in איף יו קאצ' מיי דריפט. מוסר השכל: תמיד עדיף ללכת כשעוד רוצים שתישאר .
 
היא לא יודעת להפעיל ת'משאבה...

וחוץ מזה, מהנסיון של אחרים - תחביא את ה-IPOD לפני שהיא עוזבת.
 

mike76tlv

New member
שלח אותה לעבוד בעגלות

שתביא קצת כסף הביתה. אגב, בקשר לרבע מיכל - דווקא בזה הייתי נותן לה ליהנות מהספק. לפעמים המשאבה קופצת לפני סוף המיכל, השעון מראה "4 גלון" ולך תדע כמה זה בליטרים וכמה יש בכלל במיכל הדלק של הרכב. אבל אם זה מפריע לך לישון - Don't get mad, get even. פעם הבאה תן לה את האוטו עם מיכל כמעט ריק ותראה אם היא חוזרת על הטריק של רבע מיכל או שלא. נ.ב. היא כבר לא ילדה מרגע שהיא יכולה לנהוג.
 
שונאת נצלנים וכפויי טובה

האם היא לפחות עוזרת קצת בבית ? כלים ? כביסה ? הרי היא לא באה לכמה ימים ...
 
למעלה