תסבירו לי בבקשהההה

ben the man

New member
תסבירו לי בבקשהההה

במשחק בין הפועל באר שבע למכבי ת"א בוינר יש שער ראשון אם נגמר אפס אפס זה נחשב תיקו נכון?
 
למעלה