תסבוכת: רשות השידור תסיים לפעול באפריל 2017

tapuzzo

New member
תסבוכת: רשות השידור תסיים לפעול באפריל 2017

תסבוכת משפטית: רשות השידור תסיים לפעול באפריל 2017, ותוקם כתאגיד השידור הציבורי. כל ההסכמים המשפטיים שחתמה - צריכים אישור מחדש, הפעם כחלק מאותו תאגיד. הדבר עלול ליצור תסבוכת, כידוע - כל מה שקשור בהקמת התאגיד הזה עד כה הסתבך משפטית מעל ומעבר, כמקובל במדינת עורכדיניה על 70 אלף משפטניה.
יש להסדיר מראש את עניין הרישום מחדש, וההתחייבות לתשלום (ע"ע סיפור רומניה, שנחושים לא לחזור עליו). במידה ומשרד התקשורת / משרד ראש הממשלה / האוצר לא יחתמו על התחייבות כזו, התאגיד שעדיין אין לו את כל המסגרת החוקית לפעילות ולתקצוב של נושאים כאלו, לא יוכל להתחייב. אין התחייבות - לא בטוח שתהיה השתתפות.
העברה לשנה של התחרות על ידי קשת/רשת שבכל מקרה מקיימות את שלב בחירת הנציג בשנים האחרונות אפשרית, אך הן קרוב לודאי יסרבו לממן את העלות, והמדינה לא יכולה לממן זאת בערוץ מסחרי.
רשות השידור תסיים באפריל 2017 אבל צריך להודיע עד ינואר. במידה ולא תהיה הסדרה של חתימה על רצף הסכמים עם ה-EBU על ידי תאגיד השידור, זה יצור בעיה גם בהשתתפות בתחרות.
 

nit li

New member
אני מניחה שיסדרו את זה עד אפריל 2017

מה המקור שלך? ומאיפה אתה שואב את כל הפסימיות הזו? חזרנו להטרלות השליליות שלך?
 
בגדול, אלו הן עובדות ידועות ובעיתיות...

... מבחינת החוק היבש, השתתפות ישראל באירוויזיון הבא אכן בעייתית ביותר
אבל אין לי ספק שאם האירוויזיון בדיוק יפול על חלון הבעייתי שבו מחיליפים רשות לתאגיד, ואין בעל בית ברור, ה-ebu יעגל פינות לשנה אחת כדי לאפשר לישראל להמשיך להשתתף, כפי שעשו עם nerit מיוון ב-2014 שלא ענו על כל התנאים.

מקרה רומניה 2016 הוא חריג ביותר, מאחר ש-rtv ממש מתחו ומתחו את סבלנות ה-ebu למשך כמעט כעשור, עד שהפיוז רטח. במקרה ישראל 2017 מדובר בתקלה זמנית.

הרי אוטסרליה בטח תחזור ב-2017, אז ישראל לא ?
 
למעלה