תסבוכת, זה מה שזה..

Black Fiary

New member
תסבוכת, זה מה שזה..../images/Emo4.gif

יש לי ידיד טוב. אפילו טוב מאוד הייתי אומרת-בחלק מהשיעורים אנחנו יושבים ביחד(וואו אני נשמעת- יותר נכון נקראת, כ"כ פאטתית) ותכנית התירוץ שלנו זה עזרה בשיעורים..אבל זה לא לגמרי רק עזרה, אנחנו נהנים בחברת השני וכו'. בזמן האחרון התקרבנו יותר ממה שהיינו לפני ואיכשהו נהיו לי רגשות אליו... בהתחלה אני התכחשתי כי בכל זאת-ידידים מתחילת שנה ופתאום זה התפרץ משום מקום! אז סיפרתי על זה לחברות שלי(נ, ד) והם דיי עוזרות לי עם העניין...ד' מכירה אותו הרבה זמן והם בעצמם היו חברים.. אז לפני כמה ימים גיליתי מידידה שלי(לא הכי קרובה) שהיא והידיד דיברו ואיכשהו הם התחילו לדבר עליי והוא אמר שאני הכי יפה בכיתה שלנו וכו' ואחרי כמה זמן הוא אמר לה"תראי איך אני משיג אותה תוך יום",הוא סיפר לי על השיחה הזאת רק לא על החלק שהוא אמר שהוא משיג אותי, מיותר לציין שהתעצבנתי עליו אבל לא הראיתי לו את זה. ביינתים איכשהו העניין ניהיה שקוף וילד מהכיתה שלנו דיי בטוח שאנחנו מאוהביםXD אני אישית מפחדת לעשות את הצעד הראשון-לא יודעת אני חסרת ביטחון לגבי העניין...ואני יודעת שהוא לא ביישן עם בנות. בכל אופן-היום ד' נ' והידיד דיברו בשיעור אחד שלא הייתי..ד' ניהלה את השיחה שקשורה יותר לעניין- היא שאלה אותו עם הוא אוהב אותי והוא אמר שלא שהוא אוהב מישהי מכיתה אחרת בכלל, ואז היא שאלה אותו אחרי כמה זמן עם הוא רוצה להיות חבר שלי(שתבינו זה לא שידוך...לא ידעתי על השיחה הזאת באותו הזמן)אז הוא ענה:"אולי...לא עכשיו" או משהו כזה.. אז זהו... סיימתי את החפירה שלי.. מה דעתם על העניין?שווה להשקיע בזה או שלשכוח מעכשיו כדי לא להיפגע יותר מאוחר?..
 
תקשיבי

80 % מאוהב בך 20 % שלא אל תיקחי את הסיכון חכי לעוד רמזים ופשוט לכי אליו ותדברי איתו על זה תשאלי אותו =] מה הכי טוב מפנים מול פנים התשובה: כלום לכי אליו ותדברי איתו מקסימום זה לא מה שאת חושבת, תמשיכו כמו שהייתם. תבקשי שזה לא יהרוס כלום אם זה לא מה שאת חושבת כי בדכ יש מבוכה ומפסיקים לדבר אז אם תבקשי פשוט תשכחי מזה ותמשיכו הלאה אבל לי נראה דווקא שהוא בקטע
 

Black Fiary

New member
יש עוד עצות?

אני מפחדת שעם אני ידבר איתו על זה והוא לא בקטע אז אחר כך כמו שאמרה שחר תיהיה מבוכה ביינינו ולא נוכל ממש לדבר יותר:|
 
אל תדאגי זה לא יקרה

אם אתם ידידים טובים אין סיבה שזה יקרה. כל הבולשיט הזה שתהרס הידידות ממש לא נכון, אם הידידות חזקה וחשובה לשני הצדדים אז זה לא יהרס, ואני בדעה שהוא אוהב אותך.
 

OriginalMe

New member
תראי

מה שאני תמיד אומרת לכולם/כולן במקרים כאלה; לא אנחנו ולא אף אחד אחר יכול להגיד לך מה שהוא יגיד לך אולי פשוט תדברי איתו? אני לא יודעת אם הוא מאוהב לא מאוהב, וגם אין דבר כזה 80% כן 20% לא... זה 50% 50% כל עוד את לא יודעת אני בעד שתדברי איתו ודיי אם אתם ידידים טובים, זה יהיה רק עוד שיחת נפש בשבילכם מקווה שתסתדרי. :)
 

pacific ocean

New member
תשמעי...

זה מצב מאוד מוזר מה שאת מתארת כאן...מצד אחד הוא מתנהג כאילו הבנאדם רוצה אותך...מצד שני הוא אומר אולי ולא עכשיו ושהוא אוהב מישהי אחרת... אם כך....אל תתעסקי בזה יותר מדי ותני לזמן לעשות את שלו....הוא יעשה משהו אם הוא ירצה....
 
למעלה