אז מה העיקר?
אני לא מצליח להבין מה את בעצם טוענת. את שוב שוגה בהקשר של מטרת הבחינה הפסיכומטרית - היא לא אמורה לקבוע את הקושי האובייקטיבי של המקצוע, וודאי שחתך הקבלה נקבע, בין היתר, על סמך היצע וביקוש; אבל באותה המידה את יכולה להגיד זאת על כל אחד מהמבחנים, כולל מבחנים כגון מו"ר - אם הביקוש ללימודי הרפואה היה אפס, אזי גם מו"ר של 160 היה מספיק בכדי להתקבל לרפואה. פרט לכך, את לא חיה באוטופיה - ברור שיהיו סטודנטים חלשים שיהיו רופאים טובים ולהיפך - אבל מדובר במיעוט, לכאן או לכאן; ככה זה שמדגימים מקרי קיצון. לבטל בחינה על סמך דוגמאות קיצון היא מעשה בעייתי, כיוון שתמיד יהיו אנשים בשולי עקומת הפעמון.
אני לא מצליח להבין מה את בעצם טוענת. את שוב שוגה בהקשר של מטרת הבחינה הפסיכומטרית - היא לא אמורה לקבוע את הקושי האובייקטיבי של המקצוע, וודאי שחתך הקבלה נקבע, בין היתר, על סמך היצע וביקוש; אבל באותה המידה את יכולה להגיד זאת על כל אחד מהמבחנים, כולל מבחנים כגון מו"ר - אם הביקוש ללימודי הרפואה היה אפס, אזי גם מו"ר של 160 היה מספיק בכדי להתקבל לרפואה. פרט לכך, את לא חיה באוטופיה - ברור שיהיו סטודנטים חלשים שיהיו רופאים טובים ולהיפך - אבל מדובר במיעוט, לכאן או לכאן; ככה זה שמדגימים מקרי קיצון. לבטל בחינה על סמך דוגמאות קיצון היא מעשה בעייתי, כיוון שתמיד יהיו אנשים בשולי עקומת הפעמון.