תנו לי לספר מה קורה בעולם מלאני סי!

Tam1r

New member
תנו לי לספר מה קורה בעולם מלאני סי!

סביר להניח שהרבה ממי שיבקר פה בהתחלה זוכר רק במעורפל מי זאת בכלל! כן כן, הספורטיבית שהייתה בספייס גירלז. אבל אל תטעו, המוזיקה לא קרובה אפילו בחצי סנטים. אני לא מאמין שאכתוב פה הרבה, אבל תנו לי להזכיר לכם ולעדכן אתכם קצת כדי להדביק קצב. מי אני? לא נראה לי שיש עוד מישהו בעולם שיש לו שריטה כזאאאת עמוקה לגבי מלאני. לא בצורה ילדותית ומטורפת, בסבבה, ברגוע, אבל עם הרבה לויליות... הייתי ב9 הופעות אחרי ההופעה בארץ ב2001, ש6 מתוכן היו שנה שעברה, כי גרתי באנגליה.. ב2 ההופעות האחרונות שהייתי לקרת סוף השנה, היא דיברה אליי מהבמה, לשמי...
 

Tam1r

New member
ביוגרפיה קצרה

נולדה בליברפול לפני 32 שנה ושלושה ימים. למדה בתיכון לאמניות הבמה וריקוד, עברה אודישן ללהקת בנות בשם "טץ'"=מגע, בתחילת שנות התישעים (יוו! נשמע כל כך רחוק!) שמאוחר יותר הפכה לספייס גירלז האגדתיות, לא עוד סתם להקה, אחלה מוזיקת פופ מתוחקמת, ורק תשימו לב כמה להקות בנות קמו אחריהן. ולא לדבר על השערוריות והתשומת לב שהתקשורת והאנשים נתנו להם גם אם לא אהבו את המוזיקה שלהן, הריי לכל אחד חייבת הייתה להיות ספייסית מועדפת! הן מכרו 45 מליון אלבומים בכל העולם.. עם רק שתי אלבומים שעברו שיווק ושלישי שנזרק למים עם שתי קליפים בו זמנית וזהו. ועוד כמה מליוני סינגלים. כסולנית, אחרי שפצחה בסולו, מלאני מכרה עד היום מעל 3+ מליון אלבומים, בערך אותה כמות ויותר של סינגלים, הופיעה על כ300 במות ברחבי העולם (ב6 שנים) והייתה אחת מהכותבות של 11 מקומות ראשונים במצעדים הבריטיים, עוד בימים שלא כל סימפול של צלצול פלאפון שוהה חודשים בצמרת, הממממממ.. דינג דינג. כמובן שזה כולל את 9 הסינגלים של הספייס גירלז ששהו במקום הראשון. וכיום היא לא עושה את זה בשביל הכסף או הפירסום.. בין דר דאן דט! היום היא בשיא הקריירה שלה אם מצליחים להבין מה היא באמת רוצה. גם אם העיתונות והרדיו המיינסטרים לא מכניסים אותה לאותן הרשימות שכוללות את בריטני, כריסטינה, שוגהבייבס וכו' וכו'. כי מלאני סי זה מן סוג של מוסיקה אלטרנטיבית, ואני לא מדבר על הסינגלים שהיא הוציאה ב3 שנים האחרונות, כי הם לא משקפים בכלל את האלבומים שיצאו אחרי נורת'רן סטאר.
 

Tam1r

New member
אלבום סולו ראשון - NORTHERN STAR

טוב, את החלק הזה אולי הרבה מכירים, זה היה עידן קצת יותר "מיינסטרים" בקריירה של מלאני. מלאני פצחה בקריירת סולו ב99 אחרי שהקליטה עם בריאן אדמס את הלהיט WHEN YOU'RE GONE וראתה שזה לא כל כך קשה לבד! נורת'רן סטאר (כוכב צפוני) מכר כ-3 מליון עותקים, והנפיק שורת להיטים - Goin' Down הרוקיסטי העצבני, שמלהיב כל פעם מחדש כשמלאני מופיעה על הבמה ומתפרעת Northern Star בלדה רכה וחודרת עצמות Never Be The Same Again שהוקלט עם ליסה לופז (ז"ל) מTLC I Turn To You נו כולם מכירים If That Were Me שיר אקוסטי שנכתב על הומלסים... ועותקים שנמכרו ניתנו לצדקה מה שהיה כל כך מיוחד באלבום הזה, היה החיבור בין פופ מתוחכם למוסיקה אלקטרונים, והמגוון הרחב של סגנונות, מלאני חיפשה את הנישה שלה כסולנית! התוצאה נגעה בכל כך הרבה סוגי קהל, שהיום קשה למלאני לרצות את כל שלושת המליון שקנו את האלבום הראשון. עם האלבום הזה, מלאני הופיעה ב-כ-ל העולם (חוץ מדרום אמריקה), שזה כולל את ישראל! אחרי שופיעה כל כך הרבה את האלבום, וראתה למה היא בדיוק מתחברת יותר, המושג מלאני סי, כסולנית, התגבש יותר. מומלצים שלא יצאו כסינגלים: Ga Ga אואזיס פגשו את גרביץ' Suddenly Monday שיר קופצני וחמוד Why אני ממש אוהב את השיר הזה Closer אחד ה-שירים שמלאני הנפיקה, מופק כל כך לעומק, ומילים ממש יפות! שירים שהוקלטו עם האלבום אבל יצאו כבי סיידים - תאמינו לי, הרבה פעמים יותר יפים מהסינגלים שלה! באמת!! Angel On My Shoulder - שיר איטי וחמוד שכתבה לסבים וסבתות המנוחים שלה I Wan You Back - אחד השירים שאני הכי אוהב! Something's Gonna Happend - אנרגטי ורוקיסטי גם פייבוריט שלי Follow Me - בסגנון נורת'רן סטאר I Wonder What It Would Be Like - אני לא אוהב את ההפקה של זה, אבל חמוד שירים קצת נדירים: Independence Day - גם כן אחד השירים של מלאני, אף פעם לא יצא על דיסק לקהל, אבל הופיעה אותו עם האלבום בכל מקום, גם בישראל (היא הייתה בהלם מהבמה כששרתי את זה כשהיא הייתה בארץ - אז תרבות האינטרנט לא הייתה ממש קיימת) You Taught Me - אר אנ בי משעמם...
 

Tam1r

New member
אלבום שני - REASON

טוב, אחרי האלבום הראשון, כל הלחץ והטירוף שמאחורי הספייס גירלז התפרץ בדיכאון עצבני למלאני, שממנו היא גם קצת השמינה (היא הייתה אנורקסית בספייס). העיתונות באנגליה הציקה לה, וכמו שהיא כתבה בשיר ההדרן של נורת'רן סטאר - They build you up, so they can tear you down באמת ירדו עליה חזק! היא פגשה מישהו שהפיח בה סוף סוף שמחה, היא הייתה מאוהבת עד הגג כמו שאפשר לשים לב כשמקשיבים ל REASON. המון מהשירים הוקדשו לו, וגם כשהופיעה את שיר הנושא בהופעות, הייתה חייבת להזכיר אותו! אז כן, הוא היה האביר על הסוס הלבן שלה, הקהל שלה קצת השתעמם מזה והאלבום לא ממש הצליח במיינסטרים, אבל אם תשאלו אותי, אחרי שורה של טעויות שהחברת תקליטים וירג'ין רקורדס עשתה, הם ניסו לשווק ספייס גירל עושה סולו, ומנסה להראות רוקיסטית, ולא מלאני סי כמלאני סי, האינדיוידואלית! אני אישית, נהנה מלא מעט שירים מהאלבום, וכרגיל מהבי סיידים הממש טובים שנילוו אליו (עוד טעות של החברת תקליטים.. שירים ממש יפים השאירו בצד כי הם לא היו דביקים מספיק!). אז לא היו ממש להיטים גדולים מהאלבום, אבל זה לא רק כתוצאה מהטעויות שלדעתי הם עשו, מלאני נפצעה קשה בברך שנייה לפני שהסינגל השלישי, שהסתמן כלהיט הגדול של האלבום לפני צאתו (YEH YEH YEH). הסינגלים שיצאו מהאלבום: Here It Comes Again שיר שבו היא כתבה תחושות ראשונות מהאהבה שהיא מרגישה שבאה, הפקה רועשת אבל רכה, אני ממש אוהב את איך שמלאני נשמעת בו! On The Horizon הטעות הגדולה שהפילה את האלבום לדעתי, ממש לא מתאים למלאני, יכל להיות להיט לאחת הבנות ששרו עם סנטנה, לא למלאני, בכלל לא דומה למה שהיא עושה בדרך כלל. ברור שהיה לה חלק בכתיבה ובבחירה שלו כסינגל, אבל אני יודע בוודאות שהיא לא הייתה בטוחה והחברת תקליטים לחצה. הסינגל השלישי היה אמור באירופה Yeh Yeh Yeh, באנגליה Positively Somewhere, וביפן Let's Love, קיץ 2003 נראה כאילו הסינגל השלישי הולך להציל את האלבום, בינתיים מלאני צילמה קליפ ממש מושקע לYYY, ויצאה לכמה הופעות באירופה. לא ברור למה, POSITIVELY SOMEWHERE ירד מהפרק. כשחזרה לאנגליה להתחיל לפרסם את הסינגל השתתפעה למשך כמה ימים בתוכנית ריאליטי עם תחרויות ספורט למטרת צדקה, ושברה את הברך אחרי שמיס יוניברס (שאני נשבע שמלאני נראתה יותר יפה כשעמדו אחת ליד השנייה) הפילה אותה עקום בג'ודו. זה דחה את הסינגל בעוד כמה חודשים, כאשר השיר מתנגן לו כבר ברדיו ובטלויזיה.. הוחלט להוסיף עוד שיר לסינגל, וMelt, חביב המעריצים, שהיה הסיבה שרובי וויליאמס וגאי צ'מברס החליטו להפסיק לעבוד יחד (הוא זה שהפיק את כל השירים של רובי עד 2002 כולל FEEL וANGELS) בגלל שרובי לא היה לרוחו שגאי לא בלעדי רק לו. צולם לו קליפ ממש זול והסינגל דיי התרסק במצעדים. גם מלאני וגם וירג'ין רקורדס החליטו לנתק קשר, היא לא מרצה את הציפיות שלהם, שזה מכירה של הרבה דיסקים, והם לא מרצים את הרצונות שלה, שזה הכוונה מוזיקלית למה שהיא אוהבת להופיע על הבמה, ושחרור סינגלים שיותר אישיים לה מאשר כאלה שישמעו יותר טוב במצעדים הבריטיים, ואז יגררו כסינגלים תואמים בכל העולם, נגמר יחס אישי למלאני, כי הספייס גירלז גם כן לא כל כך מרצות את החברת תקליטים, למעשה הן זורקות ז-ן ענק עליהם..
 

Tam1r

New member
אה.. הביסיידים!

טוב, חלקם היו ממש ממש יותר טובים משירים באלבום Independence Day '02 השם מוכר נכון? היא הקליטה שוב את השיר שהזכרתי עם האלבום הראשון, הוא בפס קול לסרט "שחק אותה כמו בקהאם" Living Without You קצב אלקטרוני איטי.. ממש קיילי פגשה את מלאני! Love To You אחד השירים הטובים יותר מבינהם! עם סולו גיטרה מוביל לאורך כל השיר Like That אני לא כל כך אוהב את ההפקה, אבל הוא די חביב והרבה אוהבים אותו Wonderland זה לפי דעתי ה-היילייט מההקלטות של האלבום, מאוד איטי, עם מגע ים תיכוני ממש, ממש ממש טוב Knocked Out לא משהו.. די מאכזב. נראה לי הביסייד הראשון של מלאני שלא הקשבתי לו הרבה מומלצים שלא יצאו כסינגלים: Home טוב, כשמקשיבים לו באלבום הוא די מעצבן, אני חייב להודות, אבל אם תשמעו אותו לייב, ודאגתי שהוא ירחף ברשת, תבינו. ממש ממש טוב. Let's Love עוד אחד מאלה שנכתבו והופקו במיוחד להופעות, ממש קצבי ומגניב Positively Somewhere אני חולה על זה! כל פעם שאני מבואס ואני צריך לחייך, אני מקשיב לזה. Reason השיר נושא של האלבום. עשוי נקי, בליווי פסנטר ומעט כינורות, חביב לגמרי. Do I לא הרבה אנשים אוהבית את זה.. אבל אני כן, שיר אהבה עדין ויפה.
 

Tam1r

New member
הפעם באמת לבד - חברת תקליטים משלה

למרות שREASON השיר היה אמור לצאת כסינגל, מלאני לא רצתה לחכות עוד, וישר הקימה חברת תקליטים משלה, הפעם היא תחליט עם מי היא כותבת, עם מי היא מפיקה, לאיפה היא תלך, היא תשלוט בשיווק. ב2004 יש לה כבר נסיון של 10 שנים בתעשייה. לחברת תקליטים קוראים - RED GIRL RECORDS, אדום בגלל ליברפול - הקבוצת כדורגל, ובגלל שהיא תמיד מסמיקה. הלוגו של החברת תקליטים הוא גם כן מחווה לעבר של מלאני, הוא בדמות הקריקטורית של ספורטי ספייס! עם קוקו, בועטת בכדור, אבל זה לא לגמרי שקיף! אחרי שכתבה כבר כמה שירים, החליטה להזמין את המעריצים היותר אדוקים לשמוע כמה מהם, וגם כדי לבחון תגובות בכך שההופעות פורסמו רק באתר שלה. היא יצאה למסע הופעות קצר באנגליה, של כ6 הופעות, ואחריהן עוד אחת, שאליה הזמינה מנהלי חברות תקליטים מרחבי העולם! מלאני הראתה בשירים החדשים סגנון חד יותר לקו הרוקיסטי.
 

רוני1002

New member
../images/Emo51.gif רבה על הביוגרפיה../images/Emo70.gif

נהניתי לקרוא את מה שכתבת. רואים שהשקעת הרבה. הוספת לי משהו לידע: אני יודעת ש-Red Girl Records נקראת ככה בגלל הצבע של הקבוצת כדורגל שמלאני אוהדת (ליברפול). אבל לא ידעתי שזה גם בגלל שהיא מסמיקה. אני חושבת שזאת הייתה טעות לפרסם באתר הרשמי שלה את השירים בדיסק החדש לפני שהוא יוצא כי זה מונע מאנשים לקנות את הדיסק, מה שפוגע במכירות.
 

Tam1r

New member
אלבום שלישי - BEAUTIFUL INTENTIONS

שיט!!!! כתבתי מלא כאן והחלון נסגר.. טוב, שוב...! 2005 הגיעה. מלאני כמובן, חיכתה שאסיים את השירות שלי בצה"ל, והפירסום לאלבום יצא לדרך ביום הראשון שלי באזרחות! בימים שעוד עבדתי כמלצר כדי לממן לעצמי כרטיס טיסה למדינה האפורה ביותר בעולם! והאלבום יצא ביום שנחתתי באנגליה, וכל זה כמובן בתיאום עם ההנהלה שלה!
סוף סוף יש קו חד יותר לסגנון המוסיקה, מלאני החליטה שמפיק אחד יעבוד על האלבום. GREG HAVER, מפיק רוק, שעבר עם המניק סטריט פריצ'רס, קטטוניה ועוד. השיר המוביל לאלבום – Next Best Superstar, דווקא לא נכתב על ידי מלאני, אבל מלאני רוצה להשמיע קול, והשיר מדבר בדיוק על התחושות שיש לה על האחורי הקלעים של תעשיית המוסיקה באנגליה, הוא מופנה לכל הצעירים שלוקחים חלק בתרבות הריאליטי טיוי, שמניסיון, באנגליה היא הנושא המדובר – היחיד. השיר מבהיר להם שלמרות כל הניצוצות והזוהר לא באמת כזה ורוד מאחורי הקלעים והם ימצצו לכם את החיים כדי לעשות כסף על גבכם. הסינגל דווקא דיי הצליח, אבל האלבום לא מכר הרבה. המדיה הבריטית לא נתנה מלאני צ'אנס, ומלאני החליטה להתמקד מחוץ לאנגליה רק כדי להוכיח להם שהיא לא צריכה טובות. והיא תראה שהיא יכולה לבד. הסינגל השני, Better Alone יצא בכמה ארצות באירופה, כאשר גרמניה, שוויץ ואוסטריה קיבלו שיר חדש. מפיקי טלנובלה בשם "ג'וליה" פנו למלאני ובקשו שתקליט שיר שכתב אנריק איגליסייס (כנראה נשאר באחת המגירות של -) וגאי צ'מברס שהזכרתי כבר בהקשר לMELT מהאלבום השני, המפיק של רובי, First Day Of My Life הפך ללהיט מסחרר בארצות הנ"ל ומאוחר יותר גם בפולין, איטליה ובקרוב בעוד מקומות. השיר נכנס לרשימת הלהיטים היותר גדולים של מלאני שהגיעו למקום ראשון יחד עם I Turn To You ו-Never Be The Same Again! חוץ מזה מלאני הספיקה להופיע בהמון ארצות עם האלבום, ועד כה נמכרו עותקים כמעט כמו האלבום השני – כמעט חצי מליון. שזה הישג אדיר לחברת תקליטים עצמאית בחיתולים. וזה רק עם שני סינגלים במדינות שהאלבום יצא בהן! ככה ש2006, בתקווה, הולכת להיות אפילו יותר מעניינת. כמעט ואין באלבום שירים שהייתי מדלג.. אבל היותר מומלצים ש(עדיין) לא יצאו כסינגלים: You Will See מסתורי וקצבי, על גבול הסול. מגניב. Beautiful Intentions מלאני בהתגלמותה, עוד אחד מאלה שנכתבו במיוחד להופעות, מעולה! Never Say Never מופנה למדיה הבריטית שכל כמה חודשים מדליקים את כל העולם על ידיעות שקריות על איחוד של הספייס גירלז, קצבי ורועש, ממש אחלה בהופעות! Don’t Need This הפזמון דיי דביק ודיי מוריד מהשיר, אבל אני ממש אוהב את איך שהוא כתוב ואת הקצב You’ll Get Yours אין לי מילים!! וחבל שאבזבז את זמנכם, רוצו לקנות ולשמוע אותו – הוא מדהים! Take Your Pleasure אני נראה לי היחיד ששומע את אלאניס, טוב זה היה ככה בפעם הראשונה ששמעתי את השיר הזה.. אחלה קצב. וכמו שהיא אמרה בהופעה הראשונה של האלבום בליברפול: This album is gonna kill me!!! סופסוף כל השירים הטובים שהוקלטו הגיעו לאלבום ולא נשארו בצד כבי סיידים אלה שהוצאו(עד כה): Everything Must Change – אני לא הכי מסמפת, אבל סבבה Warrior – אקוסטי, נחמד Runaway – מגנייייב! אחלה קצב, GO! של האלבום הזה Counting – לא יצא, אבל דקה ממנו צפה לה ברשת.. נשמע כאילו נגזר מהאלבום השני, דווקה נחמד.
 

Tam1r

New member
2006 - מה יקרה בעתיד הקרוב

המטרה היא להגיע עם האלבום לכל מקום, מלאני עושה את זה לאט לאט ובזהירות. בכל מדינה יש חברת תקליטים עצמאית קטנה אחרת ששכרה RED GIRL RECORDS שדואגת לאלבום, היא משחררת את הסינגלים בקצב איטי כדי שתוכל ללכת בעצמה ותפרסם את זה ולא נותנת לזה לצאת משליטה כמו שקורה עם חברת תקליטים גדולה. בימים הקרובים FIRST DAY OF MY LIFE יצא בצרפת, פוטוגל וספרד, יחד עם האלבום. אני מקווה שהיא תלך קצת לדרום אמריקה, יש לה שם הלא מעריצים שמעולם לא הייתה להם הזדמנות לראות אותה! ומי יודע, יש סיכוי שאולי תחזור לפה.
 

actimel

New member
היי תמיר כייף לראות אותך כאן

אנחנו מכירים מהפורום הרשמי של מלאני סי בUK אתה יכול לתרום רבות לפורום בהצלחה!!!
 

actimel

New member
אה, וכמובן תודה לך על הסקירה המעולה

למה... למה עוד פעם אני מוצאת דווקא תמונה שלה עם יינג
 

RedRecords

New member
סקירה טובה!

די ממצה, הייתי אומר, קיצור נמרץ ביותר של האירועים של השנים האחרונות.
 
למעלה