תנו לי בבקשה תפריט לתינוקת

yaelli10

New member
תכלס נראה לי מאוד מגוחך

שתינוק לא ניזון מפירות וירקות.... אני מאוד ממליצה לך לרכוש את הספר "מנה ראשונה" שם יש את כל הטיפים והעצות שאתה זקוק להם בנושאי תזונה
 

ר ב

New member
האם להכריח אותה??

היא בשום פנים ואופן לא מוכנה להכניס לפה ירקות ופירות,ולא מוכן ולא בטחינה עצמית. מה עושים להכריח למרות הבכי? האם הספר "מנה ראשונה" ייתן לי/לנו מושגים חדשים בהאכלת תינוקות שאנו לא יודעים או שלא כתובים כאן? יש לנו את רועי בן 10 ואת שקד בת 8 ואת יהל בת חצי שנה. אז עברו שמונה שנים של שיכחה...
 

yaelli10

New member
בשום פנים ואופן לא להכריח

בספר שציינתי מסבירים איך לעבור בשלבים לארוחת מוצקים.... לאט לאט, בשלבים ובסבלנות. אלה היא בכורתי, ולי הספר מאוד עזר במבוך המוצקים.
 
לא להכריח! אם היא דוחפת את הכפית

עם הלשון, זהו רפלקס שקיים אצל תינוקות עד שהקיבה שלהם בשלה למזון מוצק. בכל מקרה, לפי התאור שלך, היא לא מוכנה למוצקים. תנסו שוב בעוד כמה שבועות. אתם יכולים לנסות לשלב דייסה בפורמולה שניתנת בבקבוק, אם אתם רוצים לגרום לעליה במשקל. במילא פירות וירקות דלים בקלוריות, יחסית לפורמולה, ולא יגרמו להאצה בעליה במשקל.
 
אפשר למעוך את הפירות

אורן לא אהבה גרברים למינהם ולא מרק טחון. לעומת זה היא אהבה שמעכנו לה את האוכל במזלג והיו קצת גושים. אפשר לבשל מרק ולהוסיף קטניות - חומוס, עדשיםץ ושוב - למעוך עם מזלג. גם מכיל ברזל וגם טעים. אם אתם רוצים להתחיל עם מעדנים - אני הייתי מתחילה עם מעדני סויהץ יש של אלפרו (לא כל כך אוהבת כיוון שיש סוכר), ויש של צוריאל בטעמי פירות.
 
למעלה