תנו לי בבקשה טיפים ../images/Emo13.gif
אני יודע שיש כאן הרבה ראפרים שחלקם גם כבר הקליטו באולפן מיקצועי. מחר אני הולך להקליט באולפן שיר שלי, האולפן לא מותאם לראפ (אם אפשר להגיד את זה) והמפיק לא ממש מבין, אז אני יצתרך להבקר את עצמי וכל זה. מה אתם ממליצים לי בהקלטה? מה לעשות לפני ההקלטה? אם יש לכם טיפים למקליט החדש? בבקשה תעזרו לי
!!!
אני יודע שיש כאן הרבה ראפרים שחלקם גם כבר הקליטו באולפן מיקצועי. מחר אני הולך להקליט באולפן שיר שלי, האולפן לא מותאם לראפ (אם אפשר להגיד את זה) והמפיק לא ממש מבין, אז אני יצתרך להבקר את עצמי וכל זה. מה אתם ממליצים לי בהקלטה? מה לעשות לפני ההקלטה? אם יש לכם טיפים למקליט החדש? בבקשה תעזרו לי