תנו לי בבקשה טיפים

omritoto

New member
תנו לי בבקשה טיפים ../images/Emo13.gif

אני יודע שיש כאן הרבה ראפרים שחלקם גם כבר הקליטו באולפן מיקצועי. מחר אני הולך להקליט באולפן שיר שלי, האולפן לא מותאם לראפ (אם אפשר להגיד את זה) והמפיק לא ממש מבין, אז אני יצתרך להבקר את עצמי וכל זה. מה אתם ממליצים לי בהקלטה? מה לעשות לפני ההקלטה? אם יש לכם טיפים למקליט החדש? בבקשה תעזרו לי
!!!
 

omritoto

New member
הנה טיפ לאנשי הפורום

תיהיו קצת נחמדים ופחות צינים!
 
למעלה