"נשים ותחבורה - שוויון ובטיחות". עמ' 1"תנועה ותחבורה" - גיליון מרץ 2014
מצ"ב מספר מאמרים שסרקתי מהמגזין "תנועה ותחבורה", שמתפרסם אחת לרבעון. כידוע, המגזין הנו עיתון מקצועי של מהנדסי התנועה והתחבורה בישראל.
יש חשיבות לצד הפסיכולוגי"נשים ותחבורה - שוויון ובטיחות". עמ' 1
ladies first - מאמר ראשון מאת ד"ר בת אל הלמר. שימו לב להתמחותה - ד"ר לפסיכולוגיה תעבורתית. וואלה, יש דבר כזה?! בטח שיש! פורום 394 מוצף בבעלי עיסוק דומה.
נשים ותחבורה - עמ' 2."תנועה ותחבורה" - גיליון מרץ 2014
מצ"ב מספר מאמרים שסרקתי מהמגזין "תנועה ותחבורה", שמתפרסם אחת לרבעון. כידוע, המגזין הנו עיתון מקצועי של מהנדסי התנועה והתחבורה בישראל.
נשים ותחבורה - עמ' 3"תנועה ותחבורה" - גיליון מרץ 2014
מצ"ב מספר מאמרים שסרקתי מהמגזין "תנועה ותחבורה", שמתפרסם אחת לרבעון. כידוע, המגזין הנו עיתון מקצועי של מהנדסי התנועה והתחבורה בישראל.
נשים ותחבורה - עמ' 4 ואחרון"תנועה ותחבורה" - גיליון מרץ 2014
מצ"ב מספר מאמרים שסרקתי מהמגזין "תנועה ותחבורה", שמתפרסם אחת לרבעון. כידוע, המגזין הנו עיתון מקצועי של מהנדסי התנועה והתחבורה בישראל.
הפסקה האחרונה היא הכי מעניינתנשים ותחבורה - עמ' 4 ואחרון
"מהירות, מדע ועיתונות" - עמ' 1"תנועה ותחבורה" - גיליון מרץ 2014
מצ"ב מספר מאמרים שסרקתי מהמגזין "תנועה ותחבורה", שמתפרסם אחת לרבעון. כידוע, המגזין הנו עיתון מקצועי של מהנדסי התנועה והתחבורה בישראל.
מהירות, מדע ועיתונות. עמ' 2"תנועה ותחבורה" - גיליון מרץ 2014
מצ"ב מספר מאמרים שסרקתי מהמגזין "תנועה ותחבורה", שמתפרסם אחת לרבעון. כידוע, המגזין הנו עיתון מקצועי של מהנדסי התנועה והתחבורה בישראל.
מהירות, מדע ועיתונות - עמ' 3"תנועה ותחבורה" - גיליון מרץ 2014
מצ"ב מספר מאמרים שסרקתי מהמגזין "תנועה ותחבורה", שמתפרסם אחת לרבעון. כידוע, המגזין הנו עיתון מקצועי של מהנדסי התנועה והתחבורה בישראל.
מהירות, מדע ועיתונות. עמ' 4"תנועה ותחבורה" - גיליון מרץ 2014
מצ"ב מספר מאמרים שסרקתי מהמגזין "תנועה ותחבורה", שמתפרסם אחת לרבעון. כידוע, המגזין הנו עיתון מקצועי של מהנדסי התנועה והתחבורה בישראל.
מהירות, מדע ועיתונות. עמ' 5"תנועה ותחבורה" - גיליון מרץ 2014
מצ"ב מספר מאמרים שסרקתי מהמגזין "תנועה ותחבורה", שמתפרסם אחת לרבעון. כידוע, המגזין הנו עיתון מקצועי של מהנדסי התנועה והתחבורה בישראל.
מהירות, מדע ועיתונות - עמ' 6"תנועה ותחבורה" - גיליון מרץ 2014
מצ"ב מספר מאמרים שסרקתי מהמגזין "תנועה ותחבורה", שמתפרסם אחת לרבעון. כידוע, המגזין הנו עיתון מקצועי של מהנדסי התנועה והתחבורה בישראל.
מהירות, מדע ועיתונות. עמ' אחרון."תנועה ותחבורה" - גיליון מרץ 2014
מצ"ב מספר מאמרים שסרקתי מהמגזין "תנועה ותחבורה", שמתפרסם אחת לרבעון. כידוע, המגזין הנו עיתון מקצועי של מהנדסי התנועה והתחבורה בישראל.
ממש לא הבנתי מה הוא רצה להגידמהירות, מדע ועיתונות. עמ' אחרון.
"תחבורה היום ומחר קוראת לעצירת הקו לאילת"תנועה ותחבורה" - גיליון מרץ 2014
מצ"ב מספר מאמרים שסרקתי מהמגזין "תנועה ותחבורה", שמתפרסם אחת לרבעון. כידוע, המגזין הנו עיתון מקצועי של מהנדסי התנועה והתחבורה בישראל.
עצירת הקו לאילת - עמ' אחרון."תנועה ותחבורה" - גיליון מרץ 2014
מצ"ב מספר מאמרים שסרקתי מהמגזין "תנועה ותחבורה", שמתפרסם אחת לרבעון. כידוע, המגזין הנו עיתון מקצועי של מהנדסי התנועה והתחבורה בישראל.
עצוב שארגון ״תחבורה״ קורא לא לעשות תחבורהעצירת הקו לאילת - עמ' אחרון.
עד כאן מגיליון 110 של "תנועה ותחבורה".
התקציב של משרד התחבורה מוגבל,עצוב שארגון ״תחבורה״ קורא לא לעשות תחבורה
כי הרי גשר יבשתי מסילתי איכותי מנמל אילת זה ודאי דבר מצויין.
אם מדברים על תקציבים הרי אפשר לחשוב מאיפה לקחת ויש מאיפה, ההשקעה ברכבת תמיד מוכיחה את עצמה.
לא עצוב, חשוב מאדעצוב שארגון ״תחבורה״ קורא לא לעשות תחבורה
כי הרי גשר יבשתי מסילתי איכותי מנמל אילת זה ודאי דבר מצויין.
אם מדברים על תקציבים הרי אפשר לחשוב מאיפה לקחת ויש מאיפה, ההשקעה ברכבת תמיד מוכיחה את עצמה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.