"תן-לחיות" חוויה טראומטית !

eranarkush

New member
"תן-לחיות" חוויה טראומטית !

בעיתונים המקומיים מופיעה באופן קבוע מודעה אשר מזמינה למספרה של החנות "תן לחיות" את הכלבים המקומיים. ביום ראשון ה- 18/06/6, צלצלתי וקבעתי תור לשני הכלבים שלי לטובת רחצה והברשה. בשיחה טלפונית עם איציק סוכם שאביא את הכלבים בשעה 08:00 בבוקר וברגע שיסיימו עם הכלבים יביאו אותם הביתה חזרה למודיעין וזאת תמורת 40 ש"ח בנוסף לעלות הרחצה. בסביבות השעה 12:00 התקשרה אישתי לברר מה קורה עם הכלבים ונאמר שעדיין לא סיימו איתם. כמו כן נאמר לה שסוכם עם בעלה שהתור הוא רק לשעה 10:30 ולא 08:00 בבוקר.בשעה 13:30 התקשרתי אני שוב לברר מה קורה עם הכלבים ונאמר לי שתוך כמה דקות הם מעלים אותם לרכב ושולחים אותם. בפועל הכלבים הגיעו רק בשעה 14:45 ואז הם רצו למים ושתו בלי הפסקה ואחד מהם דילג בין המים לאוכל בלי הפסקה. מבחינתי זאת הפעם האחרונה שאני אדרוך בחנות הזאת ואני ממליץ שגם אחרים יעשו כמוני כי נראה שהחנות מזלזלת בחיות ובבעלים שלהם. לסיכום שני כלבים שבסה"כ רצו אמבטיה נתקעו כמעט 7 שעות בלי מים ובלי אוכל בחנות שבעליה גבה 324 ש"ח ובתמורה סיפק חוויה טראומטית לכלבים.
 

yoelth

New member
../images/Emo31.gifגם לכם יש חלק גדול באחריות../images/Emo70.gif

לטראומה שהכלבים עברו.... אין ספק שההתנהגות של החנות ראויה לכל גינוי. ואגב, כבר דובר כאן על השרות הגרוע של המספרה הזו. אבל, (וכאן בא אבל אחד ענק) אני במצב כזה הייתי מאשים את...עצמי. מי שכלבו חשוב לו באמת לא "מפקיר" אותו בידי זרים....
 

p a s h o s h

New member
בעבר סיפרתי את הכלב שלי שם

היה בסדר עד הפעם הארונה שהוא חזר פצוע משם !! לכן הזמנתי תור לניידת "חפיפ" שבאה עד הבית וגובה אותו מחיר . אני מקווה שהם בסדר , למישהו יש נסיון איתם ?
 

בבהיגה

New member
הוא היה אצלנו לפני חודש בערך והוא

סיפר את הכלבה שלי. אמנם היא לא יצאה משם פצועה או משהו כזה, אבל רואים שהספר לא כל כך יודע את העבודה שלו (היא חזרה עם קווצות שיער ארוכות פה ושם, מאחורי האזניים הוא גילח אותה למצב שממש רואים את העור). חוץ מזה הוא מספר בניידת שלו, וממה שראיתי - היא לא נקיה במיוחד ולא מוארת במיוחד (אולי בגלל החושך הוא פיספס פה ושם בתספורת). מבחינת מחיר הוא יותר זול מתן לחיות.
 

ב נ ה

New member
חפיפ../images/Emo31.gif../images/Emo18.gif

שומר כלבו ירחק.
קשה לי אפילו לכנות אותו ספר... אדם לא מקצועי .
 

ממה מיה

New member
חבל שזה קרה, אני דווקא הייתי מרוצה

קבעתי מראש מועד. הבאתי את הכלב וכעבור שעה אספתי אותו (למה צריך את שירות ההסעה ? ). ראיתי שיש שם קערה עם מים לכלבים. אוכל אני מניחה שלא מומלץ לתת לפני אמבטיה. הכלב סופר לשביעות רצוני ועושה רושם שגם לשביעות רצונו. אגב, שמעתי שהספרית מיומנת יותר מהספר - היא בכל אופן היתה זו שסיפרה את ארתור.
 

chili3

New member
אני יודעת שאנשים מאוד מרוצים

מהמספרה שבמרפאה של ד"ר ערן בכפר רות. לא יודעת מה המחירים.
 
למעלה