תמצית וניל מקורמיק בזול

תמצית וניל מקורמיק בזול

הייתי היום בחצי חינם בחולון והיה שם מבצע על מוצרי מקורמיק, גם על התמצית וניל, של 1+1, למי שמעוניין. זה יוצא 19 ש"ח לשני בקבוקונים.
 
מתי פג התוקף?

בדרך כלל כשמוכרים בסופר משהו ב"מבצע" - סימן שפג תוקף המוצר קרב. לא אומרת שאין מבצעים משתלמים מסיבות אחרות, אבל לשים לב. תודה על השיתוף :)
 
צודקת, שכחתי לבדוק, אבל במקרה הזה

יש לי עד 2013 להשתמש בהם
 
שווה ביותר

אבל יש לי בנתיים תמצית וניל אמיתית שאני הכנתי... באמת אני צריכה להזמין עוד משלוחה של מקלות וניל....
 

bali

New member
מנהל
חכי עם המשלוחה של מקלות הווניל

אני בטוחה שיהיו פה בפורום חבר'ה שישמחו לקנייה מרוכזת של מקלות כמו שעשינו לפני חצי שנה.
 
שאלות

לגבי מקלות הוניל. האם יש בעיה להכניס את זה לארץ אם מישהו מביא לי? כמה זמן אפשר לשמור את זה (מודה שאף פעם לא השתמשתי במקלות ולא יודעת כמה זמן יקח לי לנצל את זה) ואיך הכי טוב (ראיתי דיונים על הקפאה ועל מקום קריר). וודקה. באחד המדריכים באינטרנט של אלכוהול והכנת ליקרים, המליצו על וודקה אלכסנדרוב שהיא זולה להכנת ליקרים. האם מישהי ניסתה להכין תמצית וניל עם זה? תודה!
 

bali

New member
מנהל
חלק מהתשובות

לגבי הכנסת מקלות וניל לארץ - בדואר לא היתה עם זה בעיה. עשינו משלוח של כמות גדולה של מקלות וניל מארה"ב דרך E-BAY ולא נתקלנו בשום בעיה. אם מישהו בא פיזית מחו"ל עם חבילת מקלות וניל, עדיף שהם יהיו במזוודה ולא בתיק הצד. אני לא יודעת במאה אחוז אם אסור או מותר להכניס תבלינים לארץ, אבל כשחזרתי פעם מלונדון, לפני איזה 4 שנים, והיה לי בתיק אננס טרי משם, החרימו לי אותו. היה שם נציג של משרד החקלאות והוא בדק את תיק הצד, מצא אותו ולקח. זה שונה פרי או ירק טרי מתבלינים, ובכל זאת חבל על הסיכוי שיחרימו. הם לא מחטטים במזוודות. לגבי כמה זמן אפשר לשמור מקלות וניל - אצלי יש בדלת המקפיא 2 צנצנות מלאות במקלות וניל מלפני חצי שנה והם בסדר גמור. עטפתי ארת המקלות בניילון נצמד בשתי שכבות, הכנסתי לצנצנת זכוכית שנסגרת טוב והם לא איבדו לא מהעסיסיות שלהם ולא מהארומה שלהם. כשרוצים להשתמש מוציאי לשיש לכמה דקות והם מפשירים מהר מאד (הם לא ממש קפואים בהקפאה מלאה כי הם בדלת המקפיא ולא בתוכו). אני לא מכירה את וודקה אלכסנדרוב, אני השתמשתי בוודקה סמירנוף כדי להכין תמצית וניל. אם ממליצים בעתון להשתמש בוודקה הזולה יותר לליקרים ותמציות, נראה לי שזה בסדר. לא היו ממליצים על משהו ממש גרוע בעיתון. לצערי ראיתי שהמחיר של האלכוהול הנקי 95% עלה מאד בעקבות השינויים במיסוי על אלכוהול. ממש מרגיז שהאלכוהול הנקי, שפעם עלה 20-30 ש"ח לבקבוק של 750 מ"ל ושימש אותי להכנה של ליקרים, עולה עכשיו 60 ומשהו ש"ח, כמו הוודקות המשובחות יותר.
 
מתי המחיר עלה?

וואלה לא מודעת לזה בכלל... אני באמת צריכה לקחת קצת ולנסות להכין מהאלכהול קצת ליקר יש לי אלכוהול נקי, נבדוק את העיניין גם כן. אני אחכה עוד קצת עד שתהיה לי כתובות חדשה ואז הזמין! וכמובן אשאל אם יש מעונינות
 

bali

New member
מנהל
מחירי האלכוהול עלו בתחילת אפריל לדעתי

היה שינוי במס על האלכוהול, משהו לפי אחוזי האלכוהול. המטרה כביכול להקשות על הנוער חסר האחריות לרכוש אלכוהול חזק, כי הוא יהיה יקר יותר מבעבר, אבל הבעיה היא שגם אנשים בוגרים ואחראים סובלים מההתייקרות הזו. המחיר ממש קפץ פי שתיים.
 

bali

New member
מנהל
בהחלט. חדש דנדש

הלכתי לסופר לפני כמה זמן כי חשבתי להכין לימונצ'לו ורציתי לקנות אלכוהול. ראיתי את המחיר של האלכוהול וירדתי מהעניין כרגע בתקווה שאמצא חנויות שימכרו ביותר זול.
 
למעלה