תמעך לה את השומנים, ככה היא תרזה

עופר 123

New member
תמעך לה את השומנים, ככה היא תרזה

בוואלה התפרסמה "כתבה" שנושאה הוא "איך לשכנע את החברה הדבה שלכם להוריד כמה קילו". הרי לדוגמא, משהו קטן שנכתב שם: "יש להתחיל להגיד לה משפטים כמו "איך אני אוהב שיש לי איפה לתפוס..." תוך כדי שאתה מוחץ לה את מחסן העודפים בצדדיה. כן, כן, אנחנו נילחם בתופעה בשיא הכוח. אם היא לא תוריד משקל מתוך הכרה עמוקה שיש לה בעיה, היא תרזה בגלל כאב. ומה שלא הולך בכוח – הולך בעוד יותר כוח." מזעזע. פורום "שמנות ויפות" יפנה מחר ל"וואלה" בעניין, וכולן/ם מוזמנות/ים לחתום על המכתב שישלח אליהם. שלא נדע.
עופר
 
אני מניחה שאדבר

בשם כל (או לפחות רב) חברי וחברות הפורום, בכך שאגיד שזה באמת מעורר סלידה לכל הפחות, והמכתב שלך מנוסח היטב ובהחלט במקום. צירפתי חתימתי בשמחה.
 
הכתבה הזו מחרידה בכל קנה מידה

ונוראית עד כדי חולניות יש לעשות כל דבר אפשרי כדי להוריד אותה -מרגריטה התרשמה בעיקר מזה ששמו של הכותב הוא פיני פיצי. האם השם מעיד על בעליו? כנראה.-
 
חבל שאתה נותן לינק לכתבה...

זה מספק להם בדיוק את הרייטינג שהם מחפשים. די בלינק למכתב שלך, עם הציטוט.
 
ברור שהוא צריך לתת לינק לכתבה

לא הגיוני שייכנס לפה אדם (למרות שעופר מוכר לכולנו), ויטען שיש בעיה ב X ולא ייתן לנו לראות בעצמנו במה מדובר. עם כל הכבוד לעופר, מן הסתם לפני שנתמוך במכתב, אנחנו צריכים לראות בעצמנו האם הכתבה באמת מפריע לנו או לא.
 
זה נכון לפי כללי האמינות וההוגנות

אבל מה לעשות ש"הם" לא משחקים לפי הכללים האלה? ושהעובדה שכולנו ממהרים לפתוח את הלינק - רק משמחת אותם, ומבטיחה שהמהומה שמתעוררת תגרום להם לפרסם עוד ועוד כתבות פוגעניות ועלובות כאלה? (כל פעם הן יהיו פוגעניות למגזר אחר, כמובן...)
 
אני לא חותמת על אף מכתב

מבלי לדעת במה מדובר. דווקא אם נדע כמה "הם" מסריחים ככה נרצה חבתקוממם יותר ולהשקיע בכך. אני לא מאמינה בכך שה"אח הגדול" יאמר לי מה לחשוב או על מה לחתום (אפילו אם לאח הזה קוראים עופר והוא באמת גדול ואני מאמינה שבמה שהוא עושה א-פריורי) אבל זכותך לא לאהוב את הדרך הנקייה הזו. אני מאמינה שאם נתנהג "כמוהם" - הם ניצחו!!
 
למעלה