תמיכת פרוגסטרון - מה עדיף ?

limlimor1

New member
תמיכת פרוגסטרון - מה עדיף ?

בוקר טוב, אני לפני החזרת עוברים מוקפאים. רציתי לשאול איזו תמיכה מומלצת: אוטרוגסטן אנדרומטרין crinone השתשמשתי כבר ב-crinone (ללא הצלחה
)אבל אני שמעתי שהוא פחות טוב. ביום א' אני הולכת לבדיקה ועד אז אני צריכה להחליט.
 
ראשית חשוב לדעת שהתשובות שתקבלי

הן מאוד אישיות. יש הריונות רבים מהקרינון כמו גם מהאנדומטרין. כל אחת מגיבה שונה ולדעתי חשוב לעשות כמה ימים לאחר ההחזרה בדיקת פרוגסטרון כדי לבדוק את רמת הספיגה. גם אני מקבלת את המחזור תוך כדי קבלת התמיכה וזה מאוד מתסכל. מה שכן, יש עוד תמיכה שנקראת גסטון זוהי זריקה, יחסית כואבת ומאוד שומנית אבל לי לפחות היא נתנה הריון (שנגמר תוך כמה ימים אבל מסיבות אחרות..
)
 

שישון

New member
מחזקת את אתי של איתי

כל אחת מגיבה אחרת לתמיכה ולא ניתן לתת תשובה חד משמעית בעניין. חשוב שתעשי בדיקת דם שתראה את הספיגה. גסטון נחשב לתמיכה המאסיבית ביותר, אך לא כל אחת זקוקה לה. לפעמים נותנים שילוב של קרינון וגסטון או אוטרוגסטן. בכל מקרה אם תקחי אוטרוגסטן עדיף באופן ואגינלי, דרך הפה יש לא מעט תופעות לואי. בהצלחה.
 
לי אין הרבה ניסיון

אבל מנסיוני - אני שבוע לאחר ההחזרה - לקחתי אנדומטרין שזה נרות ואגינליים. סבלתי מנזילות אינסופיות ולא נעימות ועוד אתמול כשעשיתי בדיקת דם אמרו לי שרמת הפרוגסטרון שלי נמוכה! כך שאני והאנדומטרין סיימנו ואתמול התחלתי להזריק גסטון. אני מאמינה באמת שזה אישי כך שמה שלא תחליטי- תעקבי אחרי הרמה של הפרוגסטרון כדי לוודא שזה עובד ושתהיה לך הרבה הצלחה!
 
אני ניסיתי גם גסטון גם אנדומטרין

וגם אוטרוגסטן (בתחילה בחדירה.... שלא כל כך הצליחה לי
) כרגע אני באוטרוגסן בבליעה...אני יודעת שאני מהבודדות שעושות זאת (ואולי היחידה
) מקווה שאוכל להעיד שהיה שווה וכדאי... מאחלת לך הרבה הצלחה לגבי מה שתבחרי
 
../images/Emo50.gifאצלי הקירנון לא היה מספיק

אוטרגסטן לא נחמד וגם לא נתן תמיכה מספיקה,גסטון מהווה פיתרון בשבילי זה שונה מאחת לאחת את צריך לנסות ולבדוק את הרמה ולפי זה להחליט בגדול לפי מה שאמר לי הרופא בין אנדרומטרין לאוטרגסטן אין הבדל הם נותנים את אותו אפקט בהצלחה!
 

פּוֹנְג

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

לשהות קצרה
עדיפות התמיכה משתנה מאחת לשנייה. יש עניין של נוחות (כמה פעמים ביום יש להחדיר ונזילות החומר) ויש עניין של התאמה לגוף. על עניין הנוחות לא צריך להסביר את עניין ההתאמה לגוף צריך לבדוק בבדיקת דם לפרוגסטרון או לבדוק כמה זמן לקחת למחזור להגיע אחרי הפסקת התמיכה (נותן איזו שהיא אינדיקציה) בכל מקרה, העובדה שלא נקלט ההריון אינה יכולה לבד להעיד על איכות התמיכה עבורך. לצערי גם עם תמיכה טובה ומתאימה לא תמיד ההריון נקלט. כך שבסופו של דבר זו החלטה של באיזו תמיכה להשתמש
 
בעניין התמיכה

קראתי את הודעותיכן בנושא, ועלו בי ספקות לגבי הטיפול שלי, האם יתכן כי יש לי רמת פרוגסטרון נמוכה וזו הסיבה לאי הצלחת הטיפולים? אנחנו "בלתי מוסברים", היה לנו הריון כימי אחד. המחזור שלי מגיע תוך 10-12 יום אחרי הביוץ. באחת ההזרעות הגיע לאחר 9 ימים. עידכנתי את הרופא שלי, והוא אמר שאין לזה כל חשיבות, ואין טעם לבדוק את רמת הפרוגסטרון, כי התשובה לא בהכרח אמינה, ולא מהווה אינדיקציה לרמה האמיתית. לאחרונה עברתי IVF ללא הצלחה. קיבלתי תמיכת קרינון בלבד (הרופא אומר שזה מספיק), המחזור התחיל 10 ימים אחרי ההחזרה. . האם יש טעם להתעקש על תמיכה מסיבית יותר, ועל בדיקת פרוגסטרון? תודה
 

פּוֹנְג

New member
נראה לי שמחזור שמגיע אחרי 9 ימים

מהביוץ זה לא תקין.גם 10 ימים זה קצר. הייתי בודקת את רמת הפרוגסטרון אחרי ביוץ בהחלט.
 

1רוצהילד

New member
שלום לך

אכן מחזור שמגיע פחות מ 14 יום אחרי הביוץ , יכול להצביע על רמות פרוגסטרון נמוכות . יש רופאים שלא מאמינים בבדיקת פרוגסטרון תוך כדי שימוש בתמיכה במיוחד בלקיחת תמיכה ווגינלית כי אומרים שהתוצאה בדם לא משקפת את ערכי הפרוגסטרון ברחם , נאמר לי במפורש שלא זה מה שמונע השתרשות . יש לי בעיה , דומה לבעיה שלך (דימומים מוקדמים רק בזמן הטיפולים) - ולכן נותנים לי מינונים מקסימלים שאפשר לקחת וזהו לא בודקים רמת פרוגסטרון. אצלי לפחות אני יודעת שבמחזורים טבעיים הדימום מתחיל בדיוק שבועייים אחרי הביוץ , ולכן ב IVF בהחזרת מוקפאים יש אפשרות להחזרה במחזור טבעי .
 
תודה לך

גם הרופא שלי לא מאמין בבדיקות דם לאיתור רמת הפרוגסטרון, כניראה מהסיבה שציינת (התמיכה הוגינלית לא באה לידי ביטוי בדם). אני לקראת החזרת מוקפאים, מכיוון שעשיתי שאיבה חודש שעבר, הרופא משער שתחת השפעת הדקא לא אבייץ טבעי בחודשים הקרובים. הוא רשם לי שוב קרינון בלבד, מה עוד ניתן לבקש? ציינת שאת מקבלת "תמיכה מקסימלית", במה בדיוק מדובר? זריקות פרגניל/אוביטרל/גסטון? תודה רבה
 

1רוצהילד

New member
היי

אז ככה.... לגיסטון יש לי רגישות ולכן אני לא יכולה להשתמש (למרות שמסרו לי שזה הכי טוב -אם את יכולה לסבול-טוב מאוד ). עם קרינון לקחתי גם אוטרוגסטאן דרך הפה (אוטרוגיסטאן ווגינלי גם לא טוב בשבילי ) . או קרינון בבוקר ואנדומטרין בערב . או אנדומטרין אחד בבוקר ושניים בערב . פרגניל ואובטריל אפשר לקחת רק במחזור שהיה בו ביוץ אחרי שאיבה יש לי בד"כ ערכי E2 מאוד גבוהים ולכן לא מסתכנים לתת לי , אבל נמסר לי שזה פתרון טוב בשבילי אם לא יהיו ערכים גבוהים של E2 . ניסיתי כמעט את כל השילובים . מקווה שהמחזור הטבעי אצלי יהיה נוסחת הקסם ויביא לי את התוצאה המיוחלת.
 
את מגיבה ממש כמוני

גם אני מגיעה לרמות e2 גבוהות מאוד על סף גירוי יתר. אז אוביטרל ופרגניל מחוץ לתחום (וגם בהחזרת מוקפאים). אתייעץ עם הרופא לגבי גסטון או אנדומטרין. מאחלת לך שאכן החודש יהיה עבורך שילוב מנצח של כל התנאים שיניבו הריון.
 

michali286

New member
עבורי CRINONE

אינני מכירה את 2 האפשרויות הראשונות שהזכרת אך עבורי CRINONE היה האפשרות הכי "סימפתית" מכל התכשירים שאני ניסיתי. הוא גם "עשה את העבודה".
 

טל249

New member
נו, ולא פשטת את הרגל ?

גם אני על קרינון וזה נורא יקר !!!! או שרק במאוחדת זה לא מסובסד ?
 

נושנוש11

New member
קרינון בכללית עולה 40 ומשהו ש"ח

נדמה לי...אבל אני יודעת שהמחיר הרגיל שלו זה בסביבות 200....גם אני משתמשת בו ובינתיים מרוצה מאוד. בהצלחה נוש
 

טל249

New member
מההה ????? אני משלמת 250 !!!!

למישהי בכללית יש פה אולי מרשם מיותר ?
 
למעלה