תמיכה - לא שאלה

תמיכה - לא שאלה

אז יש לי עותק חוקי של חלונות. xp pro וגם אופיס 2003. לא משנה, התקנתי על מחשב שהיה מותקן פעם בגירסה כלשהיא של חלונות אקס פי. יש שם מודם פנימי שמקבל ושולח פקסים ויש שם כרטיס FW של נק שהייתי מוריד סרטים מה מיני דיוי. עד כאן יופי. אבל פתאום הפקס לא עובד וה FW לא מזוהה בכלל במערכת. מכיוון שיש לי עותק חוקי שניקנה בכסף צילצלתי למייקרוסופט. תראה שלום .. יש לי בעיה ככה וככה ... תשמע... אין שום בעיה. תשובה רישמית של מייקרוסופט ישראל. אין לך דרייברים מתאימים ל FW בגלל זה לא מזוהה במערכת ( הערה - לא הייתי אמור לקבל סימן שאלה צהוב ? ) ולגבי הפקס .. הבעיה ידועה אין לנו פתרון. וזה כשמשלמים כסף !!!! מרגיז. ממש אבל. מצד שני לינוקס, לא שילמתי ולא עובד הפקס ...זה לא עדיף :) ? שיהיה יום טוב ושלא נדע מצרות.
 

OriIdan

New member
מה בדיוק העניין?

כששילמת למיקרוסופט שילמת עבור הזכות המפוקפקת להשתמש בתוכנה, לא עבור התוכנה. תסתכל ברשיון ותראה שהתוכנה בכלל לא שלך, היא שלהם. אתה שילמת עבור הזכות להשתמש בתוכנה ואין לאף אחד התחייבות שהיא עובדת, גם זה כתוב ברשיון. בלינוקס לא שילמת כלום אבל יש לך את האפשרות לשלם ולקבל שירות, זה היתרון הגדול של לינוקס.
 

OriIdan

New member
מה שעצוב הוא שאנשים עוד משלמים

איך אנשים משלמים על זכות מפוקפקת להשתמש בתוכנה שלא עושה כל מה שהם מבקשים ואין עם מי לדבר. מה זה מראה? ששיווק טוב יכול למכור הכל.
 

VMC

New member
לא יפה מצידך

חוץ מזה, אם היית קורא יותר בתשומת לב היית מבין שהוא לא שילם, הכוונה היא שמישהו אחר שילם.. לא מה שאתה כנראה הבנת כ"לפחות לא רק אני שילמתי". טריגר הפי כבר אמרתי?
 

antidot

New member
מה שעצוב

הוא שאנשים שאמורים להוות דוגמא לקהילה שלמה, מרשים לעצמם לעוות דברים ולפלוט שטויות בקצב. אני מוכן להתעלם משטויות והתגרויות של אחרים, אבל כאשר זה מגיע ממישהו שבנוסף מייצג קהילה שאני חבר בה, אני מצפה שאותו אחד יקח על עצמו יותר אחריות וישקול פעמיים לפני שהוא מביע דיעה סובייקטיבית בעליל. וכן אורי, זאת ביקורת שמופנת אליך. עייפתי מלהיות יפה נפש ולנסות להסביר כל פעם מחדש שהגישה הנ"ל לא רק מציגה את הקהילה באור חובבני ושלילי, אלא פשוט אובדנית לטווח ארוך. גיא
 
למעלה