תמיד לומדים דברים חדשים על שינוי :-
אחת מהנשים שמשתתפות בעימות בין פריצקי לביילין ב- YNET העלתה את השאלה הבאה שמאד מעניינת בעיני וכך אמרה: ח"כ פריצקי היקר, בדיון בכנסת בנושא הצעת חוק בנושא פיטורי נשים בשל חופשה בגין טיפולי פוריות - תיקון לחוק, עלית לדוכן הנואמים כדי להגיב להצעת החוק. במשך כל תגובתך תקפת את התיקון באומרך כי עבור בעל עסק קטן המעסיק אישה שעוברת טיפולי פוריות, אי היכולת לפטרה בגין חופשות אלה היא מכת מוות. כך הגבת לתיקון חוק שהיה בגדר תיקון טעות של המחוקק, כיצד תגיב ליוזמות חברתיות מרחיקות לכת יותר? היום, ערב הבחירות, אתה באמת אומר ששינוי היא המפלגה הנכונה מבחינה חברתית? האין חלק גדול ועיקרי ממעמד הביניים שכירים? האין מחצית מהמעמד הבינוני נשים? מעניין לא? תמיד לומדים דברים חדשים על שינוי
אחת מהנשים שמשתתפות בעימות בין פריצקי לביילין ב- YNET העלתה את השאלה הבאה שמאד מעניינת בעיני וכך אמרה: ח"כ פריצקי היקר, בדיון בכנסת בנושא הצעת חוק בנושא פיטורי נשים בשל חופשה בגין טיפולי פוריות - תיקון לחוק, עלית לדוכן הנואמים כדי להגיב להצעת החוק. במשך כל תגובתך תקפת את התיקון באומרך כי עבור בעל עסק קטן המעסיק אישה שעוברת טיפולי פוריות, אי היכולת לפטרה בגין חופשות אלה היא מכת מוות. כך הגבת לתיקון חוק שהיה בגדר תיקון טעות של המחוקק, כיצד תגיב ליוזמות חברתיות מרחיקות לכת יותר? היום, ערב הבחירות, אתה באמת אומר ששינוי היא המפלגה הנכונה מבחינה חברתית? האין חלק גדול ועיקרי ממעמד הביניים שכירים? האין מחצית מהמעמד הבינוני נשים? מעניין לא? תמיד לומדים דברים חדשים על שינוי