תמיד אני האחרונה שיודעת...

תמיד אני האחרונה שיודעת...

אז ככה ההודעה הזאת לא קשורה לראשונה זה משו אחר.. לפניי שנה התאהבתי במישהו אהבתי אותו כמו שלא אהבתי אף אחד בחיים שלי ההינו ידידים טובים בשנה הזאת התאהבתי בו ופשוט לא היה לילה שלא ההיתי חושבת עליו לא היה בוקר שלא ההיתי כמה במחשבות עליו רוב הלילות שלי היו בבכיתי עליו כי לא הבנתי אותו... יש לו חברה והם הרבה זמן ביחד... עכשיו הוא היה עושה בשבילי הכל הוא היה מסכן את הקשר שלו עם חברה שלו שהם כבר שנתיים כיום ביחד מיליון פעמים תמיד שההיתי קצת עצובה הוא תמיד היה שם בשבילי ולפי המעשים שלו תמיד הרגשתי שיש לו משהו אליי... עכשיו לא מזמן גיליתי שבזמן שהוא וחברה שלו היו ביחד הוא תמיד היה מדבר עליי בזמן שהם היו מתנשקים הוא היה מפסיק אותה באמצע ומדבר עליי עם זה לטוב ועם זה לרע עכשיו אנחנו בריב כי הוא חושב שניסיתי לסכסך ביינו לבין חברה שלו מתי שזה לא נכון כי הוא רצה לבגוד בחברה שלו איתי ואני אמרתי לו לא רק בגלל שיש לו חברה ואנחנו לא מדברים עכשיו ובנוסף לזה חברה שלו נפרדה ממנו אתמול בגלל שהם רבים כל הזמן ולי יש חבר כבר חודשיים שטוב לי איתו והוא גרם לי לצאת מהדיכאון שההיתי בו בגלל ידיד שלי וטוב לי איתו ואני דיי מאושרת אבל מאז שאמרו שבזמן הוא היה עם חברה שלו הוא דיבר עליי אני מתחילה לחשוב עליו יותר שוב...
 
למעלה